Miksi Tuusulassa voidaan niin pahoin?
Huumeet? Huonoa käytöstä? Aikuiset ovat vaan niin katkeria ja
pahansisuisia?
Miksi? Tuusulan hallinto ja TH on suoraan helvetistä.
Wannabe rikkaita? Velkaisuus?
Tuusula kokee Hyvinkää trauman eli mätänee pystyyn.
3
71
Vastaukset
- Anonyymi
"""Miksi Tuusulassa voidaan niin pahoin? """
No se johtuu kunnantalolla asustavista loisista jotka kyllä osaa palkkaa nostaa, mutta siihen ne taidot sitten jääkin. Nyt ne vaatii uutta kunnantaloa kun ilma ei maistu riittävän hyvälle, ilman pitäisi olla yhtä raikasta kuin Lapin erämailla tammikuussa.
Sitten joku on kehdannut ehdottaa että eikö sielä kunnantalolla voitaisi juoda hyvää puhdasta kraanavettä, niinkuin muutkin ihmiset, no ei helvetissä, lähdevettä se olla pitää, kyllä jämpti on näin. Uuteen kunnantaloon tulee myös hierontalaitos, ja huom, ainoastaan kunnantalon asukkaille tarkoitettu etuus. - Anonyymi
Vaikka kehitettävää kyllä löytyy...
antaa avaus kyllä ihan liian huonon kuvan Tuusulan tilanteesta. - Anonyymi
Itse en ole puhunut kahteen vuoteen kenenkään Jokelan asukkaan kanssa. Olen sosiaalinen, mutta vastapuoli ei ole. Onneksi täältä pääsee aina tarvittaessa pois ja harkinnassa myös lopullinen muutto.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374905Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5011565Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771080Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77923
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53901- 59850
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.48758Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58728