Kannattaako tätä elämää edes elää nykyisellään? On jatkuva uhka. Olet kotisi vanki. Joudut työskentelemään kaikki päivät kotona. Luet uutisia joka päivä kuolleista ja tarttuneista. Pelkäät kaupassa olla liian lähellä toista. Uutisista sitä samaa kuolemaa ja virustartuntaa, Kasvomaskia, happilaitetta, ruumisarkkuja.
Kannattaako tätä elämää edes ylipäänsä jatkaa? Mitä iloa tästä henkiinjäämisestä edes on?
Kannattaako tätä elämää edes elää nykyisellään?
Anonyymi
2
64
Vastaukset
- Anonyymi
Tämäkin vitsaus on vain väliaikaista. Asiat voisivat olla paljon pahemminkin.
- Anonyymi
Voit rukoilla. Vaikka näin: Jeesus ole minulle armollinen. Anna minun syntini anteeksi ja tule minun elämäni Herraksi ja Vaoahtajaksi! Aamen!
Jeesus sanoo:
” Kaikki, minkä Isä antaa minulle, tulee minun tyköni; ja sitä, joka minun tyköni tulee, minä en heitä ulos.”
Joh 6:37
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1117285Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista655416- 954934
- 524125
Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee494016- 2223903
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san283628- 423345
- 522849
- 422427