Olen 25v nainen, opiskelija. Nyt kun koulu on muuttunut etäopinnoiksi kotiin, on minulla tylsää.
Haluaisin kinkyjä/bdsmhenkisiä etätehtäviä. Jos tahdot tehdyistä tehtävistä kuvia, lähetän niitä mielelläni, jos kerrot KIKisi tehtävän yhteydessä.
Minulla on aika paljon seksileluja käytössä, lisäksi paljon aikaa ja hirveä panetus. Jospa sinulla olisi hyvä mielikuvitus ;)
Anna minulle etätehtäviä
8
618
Vastaukset
kyykkää niin paljon, että sohvalta ylösnousu tuottaa vaikeuksia
- Anonyymi
Kyllä se kyykän heitto ottaa minulla enempi käsiin. Ei se sohvalta nousuun vaikuta.
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä se kyykän heitto ottaa minulla enempi käsiin. Ei se sohvalta nousuun vaikuta.
siansaksan väännöllä et saa edes vitsiä aikaiseksi
- Anonyymi
timitys kirjoitti:
siansaksan väännöllä et saa edes vitsiä aikaiseksi
Mes heittää karttua ni tiedät, ettei se ole ihan leikkiä eikä osuminen virsiä vaan taitoa.
Anonyymi kirjoitti:
Mes heittää karttua ni tiedät, ettei se ole ihan leikkiä eikä osuminen virsiä vaan taitoa.
älä ota enää
Hei Opiskelija laita yhteystietosi saitin Nim.merkille niin otan yhteyuttä
jussi- Anonyymi
Laita kik jatketaa siel
- Anonyymi
Kiipeä köyttä.
Ketjusta on poistettu 19 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1117245Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista625149- 954834
- 523985
Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee493946- 2173837
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san283518- 413143
- 512791
- 412367