Jos järvikylissä sairastuis koronaan, ei kai nyt sentään väkisin Länsipohjaan vietäis? Lapin keskussairaala on meän sairaala!
Ei kai Länsipohjan sairaalaan
16
1254
Vastaukset
- Anonyymi
Ålä valita poliittinen valinta koituu sununkin kohtaloksi(kepulisimi)
- Anonyymi
Sinulla on oikeus päättää minne menet hoitoon.
- Anonyymi
Länsi- pohja Kemi kyyti
- Anonyymi
Ylitornio kuuluu länsi-pohjan sairaanhoitopiiriin.Joten kaikki siellä asuvat henkilöt toimitetaan länsi-pohjan keskussairaalaan korona tapauksessakin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ylitornio kuuluu länsi-pohjan sairaanhoitopiiriin.Joten kaikki siellä asuvat henkilöt toimitetaan länsi-pohjan keskussairaalaan korona tapauksessakin.
Ei täältä järvikylistä Kemissä ole kukaan koskaan käynyt. Miksi nyt sitten pitäis? Olema tottunheet laaukkaashen hoithon.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei täältä järvikylistä Kemissä ole kukaan koskaan käynyt. Miksi nyt sitten pitäis? Olema tottunheet laaukkaashen hoithon.
Ei Länskään huolitakaan järvikyliltä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei pidä paikkaansa,saa valita.
- Anonyymi
Ylitornion asukas saa päättää kumpaan menee hoitoon,ennen on ollut vain Kemi enää ei ole ollut pitkään aikaan noin ,Asiakas saa todella päättää kumpaan lähtee hoitoon ,jos tarvitsee erikois-sairaan hoitoa.
- Anonyymi
Vaikka kunta maksaa tolkuttomasti tälle pörriäiselle ja kunnan coronatilanteesta antaa lausuntoja pörriäisen ylilääkäri? Moni tuntee LKS:n Broaksen turvallisemmaksi. Minkälainen suhde kunnalla ja tällä pörriäisellä oikein on?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vaikka kunta maksaa tolkuttomasti tälle pörriäiselle ja kunnan coronatilanteesta antaa lausuntoja pörriäisen ylilääkäri? Moni tuntee LKS:n Broaksen turvallisemmaksi. Minkälainen suhde kunnalla ja tällä pörriäisellä oikein on?
Pääomistaja Cvc Capital Partners 57%, Luxemburg. Suomalaista omistusta loput???
- Anonyymi
Ei asiakas itse päätä korona tapauksissa näin on....
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei asiakas itse päätä korona tapauksissa näin on....
Menisin vaikka konttaamalla Rovaniemelle. Sieltä Alkkulan perältä tietenkin pörriäiselle.
- Anonyymi
Olisko luontevaa herättää taas keskustelu kuntarajoista? Kunnan pohjoinen piikki ei sovellu tähän kuntaan. Eihän meillä ole kunnon tieyhteyttäkään, eikä tule. Sairaalajuttukin jo? Rovaniemellä käydään töissä? Lapin keskussairaala on meän sairaala! Menkää vaikka oyksiin sinnehän ne kemiläiset ja torniolaiset halvaa.
- Anonyymi
Kuulostaa menevän hyvin tällä pörriäisellä? Ei viikkoa ettei ongelmaa. Mitä ne siellä veroparatiiseissakin ajattelevat. Hyi olkhon! Muutako maksakaa. Onko kunta tietoinen, että puolet kuntalaisista käyttää laatusairaalaa LKS.
- Anonyymi
Valinnanvapauden mukainen hoitopaikan valinta! Itse saat päättää sanoo lainsäädäntö,mutta kannattaako sitä lännen kulkutautia viedä Rolloon?
- Anonyymi
Kovat on ajat mutta kovat on pojat
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374905Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5011565Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771080Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77923
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53901- 59850
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.48758Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58728