Uhka vai mahdollisuus?

Anonyymi

Tuli tuommonen juttu vastaan. Suoraan kuin avioliitostamme: Suomalaispari: ”Avoin suhde pelasti avioliittomme” https://www.is.fi/seksi-parisuhde/art-2000005112473.html

Kysymys kuuluu, uhka vai mahdollisuus? Olemme vaimon kanssa puhuneet usein, että tämä suhde pitäisi muuttaa avoimeksi. Riitaa, läheisyyden ja seksin puutetta ja mustasukkaisuutta. Molemmat ollaan pettäneet suljetussa suhteessa. Pariterapiatkin käyty.. Ei muuttanut mitään. Molempien tunne ollut jo pitkään, ettei oma sytytä ja arki tylsää yhdessä. Seksittömyys vaan syö sisältä. Täysin tyhjä olo.

Asiallista keskustelua kiitos!

5

108

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

En lähtisi avoimeen suhteeseen. En usko sen toimivuuteen. Mä yhdistän tunteet ja seksin ja avoin suhde ei voi toimia silloin.

• Anonyymi

Joko olet kyllästyvää sorttia tai olette väärän ihmisen kanssa liitossa.
      Ei toisen ihoon kyllästy, vaikka vuodet vierivät yhdessä eteenpäin, pitäisi olla mottonne.

• Anonyymi

Uskoo ken tahtoo mutta vaimon uskottomuus pelasti parisuhteemme, oltiin oltu seitsemän vuotta kun vaimolla oli suhde, toinenkin vielä vuoden päästä sit vielä seksiä vieraan kanssa. Niin vain vaimo ei enää halunnut vieraita sen jälkeen ja paitto heilui reilusti kotona ja muutenkin välit hyvinä ja yhdessä noin 30 vuotta- Jotkut eroaa mei ei haluttu erota eikä mua niin pakota vaikka vieras nussi vaimoa, sen sijan vaimon salasuhde huoletti kun vaimo kertoi ihastuneensa mut se ihastui jäi.

• avoin suhde ei toimi kuin naiselle - nainen saa kyllä aina vierasta miestä halutessaan, mutta miehille asia ei ole niin helppoa.

• Anonyymi

Musta tuntuu et suhteet on aina miehille aivoimia suhteita.. että kyl naisetkin saa panna muita kun miehetkin on aina uskollisinakin niin tehnyt..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      40
      7003
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      32
      3948
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      46
      3357
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      40
      2949
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2726
    6. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2238
    7. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      16
      2196
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      41
      2153
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      47
      2097
    10. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      40
      2058
    Aihe