MIELE RIKKI!!

Anonyymi

Ihan alkuun en osta muun merkin koneita ikinä koskaan enää. Asko quattro on hyvä kone kylläkin.
Pyykkikone poistaa vettä jotenkin heikosti välillä tai pikemminkin jää ikään kuin punnaamaan poistovaiheessa jotain vasten mielikuva tilanteesta. Jos raottaa hiukankin nukkasihtiä niin "puuh" alkaa poistaa vettä mallikkaasti(äkkiä siis kiinni takaisin sihti). Jokin tukos ilmeisesti ja pitäisi avata koko kone ja puhdistella putkistot.
Kone on n 9v vanha ja tämä "ominaisuus" ollut nyt 1v ja kone on käytössä kokoajan. Ei samperi korjaannu itsekseen! Ilmeisesti joudun alkaa itse avaamaan tai roudaamaan 97kg painoisen koneen huoltomiehelle ja sitä ei haluta tehdä. Lomapäivä kenties uhrata joskus itsekorjaukseen ja lopulta viedä se korjaajalle...
Joo on tehty silloin tällöin joskus sisäisiä pesuja 95C aineilla.
1.Nukkasihti on puhdas ja kaikki mihin pääsee siitä rassamaan ja poistaahan se vauhdilla veden kun saa jonkin paineen pois joten on se kohta auki.
2. Poistoputki auki koska vesi poistuu vapautuneesti kun saa sen "alkuilma" tulpan pois .
3. Kohtalo tovereita miele ominaisuudessa?
4. Kerään energiaa alkavaan tutkiskeluun youtuben innoittamana miele sivuilta. Tämä vain ei ole selkeästi rikki kuitenkaan. Joskus toimii läpi ohjelman moitteetta. Jos se kuitenkin itsekseen korjautuisi....

1

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kannattaa soittaa paikalliseen Miele huoltoliikkeeseen tai Mielen omaan asiakaspalveluun ja kysyä onko heille tuttu vika, homma voi selvitä jo puhelimitse. Huoltoliikkeet tavallisest noutaa koneen huoltoon tai tulee sitä kotiin katsomaan eli ei sitä itse tarvitse mihinkään roudata. Koneella on kuitenkin reilusti käyttövuosia jäljellä niin en lähtisi turhaan sitä itse availemaan

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      47
      7685
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      33
      4263
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      57
      3735
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      50
      3200
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2886
    6. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      65
      2601
    7. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      61
      2474
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      51