Itse olisin toivonut jatkoa asialle ainakin parisen viikkoa. Itse en näe tilannetta niin hyvänä mutta enhän ole minkään lajin asiantuntija. Toivon silti että monien menohaluja täältä Helsingistä käsin hillitsisi kokonaistilanne. Ja se että maakuntien resurssien hoitaminen on enemmän kuin omilleen, vaikeaa. Siksi olisi tarpeen hetki vielä pysyä tällä äsken eristyksissä olevalla Uusimaalla.
Ennen niin iloiset naapurit siellä maakunnissa eivät ole hyvillään eivätkä näytä iloista naamaa sinut nähdessäsi ja minä ymmärrän sen vaikka en ole minnekään menossakaan.
Tiedän kuitenkin mökkihuuman joka on itsekin kokemani vietti jota on vaikea vastustaa. Pakko päästä ja heti, voi hengittää vapaasti. Mutta silloin ei rajoittanut kuin jäät mökkisaarassa. Joutui joskus odottamaan toukokuulle että sai veneen vesille.
Jokainen tietty päättää itse mutta nyt tuntuisi ettei ainakaan suurin joukoin tungettaisi mihinkään.
Tämä vain pieni kannanotto tässä tilanteessa.
Nyt on sitten mielenkiintoista nähdä miten ja minne korona ylipäätään meitä vie tämän ensimmäisen purun jälkeen. Entä muitten purkujen sitten?
Nyt on taas raja auki
0
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih465837Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6082296Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens821181Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591048- 771023
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä531001Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.61946- 61915
- 228844
Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58778