Vikoja uudessa Corollassa

Anonyymi

Takajarrujen laahaaminen ainakin on ennallaan. Toyotissa jarrrut on laahanneet aina. Eivät vaan osaa tehdtaalla tehdä toimia jarruja. Huollossa ei edes haluta korjata ongelmaa. Itse pitää rassata, jos haluaa toimivan auton. Joku varoitusvalo on vilkahtanut satunnaisesti ilman syytä. Peruutuskameran näyttö on pari kertaa jäänyt kytkeytymättä päälle kun peruuttaa. Autolla ikää puoli vuotta.

39

97

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Anna laahata! Silti se kuluttaa vähiten ja jarrut kestää pisimpään!

      • Anonyymi

        Aivopesty Tojomies!


      • Anonyymi

        Pysyy levyt kirkkaina ja katsastusmies tykkää! Sinä yksi salaisuuksista toyotalta

        Heissuli vei, Toyota sun matkaan vei, kyyti on parasta ja turvallista, jos sulla kumit mukana.

        Tuheroa on aina Terolle tarjolla 🤡, jos ei kummeja, niin turvasta ei takuuta, muuten on Toyotan takuu.


    • Anonyymi

      Olisiko VW tehtaalla antaa vinkkiä?

      Nippuside?

    • Anonyymi

      Kunnon huoltoa vaatii toyotasi, eikä mithään valohoitoa!🧐🧐

    • Anonyymi

      Johtunee vain ja ainoastaan tojomiesten ajotyylistä. Aina körötellään tientukkona ja risteyksiin lähestytään moottorijarrulla kilometritolkulla ennen risteystä. Kai ne jarrut vähemmästäkin alkaa jumimaan ja laahaamaan.

      • Anonyymi

        Mutta auttaako se nippuside? Kuulemma "arvostettu" autotehdaskin käyttää sellaista korjausta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta auttaako se nippuside? Kuulemma "arvostettu" autotehdaskin käyttää sellaista korjausta?

        Kerro mikä merkki käyttää nippusidettä korjauksiin.
        Sen tiedän, että Toyota käyttää teippiä hybridien korjauksena kun kaapelit hinkkaa vaippansa pihka ja lyö maihin....tulipalo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta auttaako se nippuside? Kuulemma "arvostettu" autotehdaskin käyttää sellaista korjausta?

        Teippi myös varmaankin hyvä. Eräs "arvostetu" merkki käyttää sitä korjauksissa.


      • Anonyymi

        Sähkömoottorijarrullapa hyvinkin paljon ... jarrutellaan.


    • Anonyymi

      Kyllä huollossa rahalla saa jarrujen huollon ja voitelun, mutta se vaan nostaa ennestäänkin ylihintaista ja tihaa huolto-ohjelmaa.

      • Anonyymi

        Moniin vaihdetaan siinä vaiheessa kiinassa pikakorjattu uusvanha jarrusatula joka on taas jumissa vuoden kuluttua. Voi se nippusidekin sopia johonkin rakoon kuten volkkarilla.


    • Anonyymi

      Jarrusatulan liukutapit on helppo rasvata aina renkaanvaihdon yhteydessä. Vaseliinia kumin sisään, lutistele hiukan ja paina kahdella vinkalla jarrumäntä sisään.

      • Anonyymi

        Tojossa voi painaa takajarrumännät sisään kahdella vinkalla ? Ei taida länsiautoissa onnistua !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tojossa voi painaa takajarrumännät sisään kahdella vinkalla ? Ei taida länsiautoissa onnistua !

        Häh? Kuinka niin ei onnistuisi? Olisiko vika painajassa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Häh? Kuinka niin ei onnistuisi? Olisiko vika painajassa?

        Surkeeta on merkki huollos ei yhtään rasvattu ja rasputeltu jarruja! Öljyt vaihdettu ja loput on valohoitoa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Häh? Kuinka niin ei onnistuisi? Olisiko vika painajassa?

        Terojen tietämys on aina ollut vähäinen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Terojen tietämys on aina ollut vähäinen.

        Koska ei ole ollut tarpeen tietää mitään autorempoista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tojossa voi painaa takajarrumännät sisään kahdella vinkalla ? Ei taida länsiautoissa onnistua !

        Oikeissa autoissa ei mitään mäntiä painella käsipelillä, vaan testerillä surautetaan jarrusatulan männät sisään ja vaihdetaan palat. Jarrusatulan liukutapit eivät myöskään jumitu, koska ovat kunnolla suojattu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oikeissa autoissa ei mitään mäntiä painella käsipelillä, vaan testerillä surautetaan jarrusatulan männät sisään ja vaihdetaan palat. Jarrusatulan liukutapit eivät myöskään jumitu, koska ovat kunnolla suojattu.

        Testerillä jarrumännät sisään, voi vitsi! Onko saksan pajaseisojissa niin jumissa männät, ettei käsin mene sisään. Se testeri siellä korjaamolla on kuitenkin hydrauliprässi, millä mekatsu pumppaa naama punaisena ne narisevat ja jumittavat männät sisään. Ne vaan kassalla teille hönöille sanoo, että testetillä surautettiin männät sisään ja te höhlät uskotte. Sitten seuraavalla viikolla taas männät jumissa ja levyt punaisina.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Testerillä jarrumännät sisään, voi vitsi! Onko saksan pajaseisojissa niin jumissa männät, ettei käsin mene sisään. Se testeri siellä korjaamolla on kuitenkin hydrauliprässi, millä mekatsu pumppaa naama punaisena ne narisevat ja jumittavat männät sisään. Ne vaan kassalla teille hönöille sanoo, että testetillä surautettiin männät sisään ja te höhlät uskotte. Sitten seuraavalla viikolla taas männät jumissa ja levyt punaisina.

        Jeo jep, Toyotalla jarrumännät vaan todetaan taas toimivan moitteetta, ei siihen prässejä ja testereitä tarvita.


    • Anonyymi

      Jarrujen jumitus ja laahaus on Toyotan yksinoikeus ja copyright juttu ja siksi huollossa on syytä teettää jarrujen herkistely kerran vuodessa.

      • Anonyymi

        Juu ja takaluukun tuuletus sekä pesu järvivedellä. Eiks jee sano tero joo 😀😅


    • Anonyymi

      Mulla kans laahaa, bensaakin palaa 3,5 l sadalla, kylä vituttaa ankarasti 🤓

      • Anonyymi

        Minun Saksan preemijumissa ei mee bensaa, öljyä, eikä jarrujen jumituskaan haittaa, kun moottorikin ja DSG on rikki. Mutta niinhän näissä aina.


    • Anonyymi

      Vika tai ominaisuus mutta uuden Toyota Corollan ehkä ärsyttävin ominaisuus on rengasmelu. Se on tosi häiritsevällä taajuudella, mistä johtuen se häiritsee jo kaupunkinopeuksissa.

      • Anonyymi

        Höpöti höö. Ei ne saksalaisetkaan sen hiljaisempia ole, kokeiltu on.


    • Anonyymi

      Auto on hiljainen ja alustan erot sen takia kuuluu sisälle. Muutoin ei moittimista. Ajaminen on yhtä hymyä ja tankkaus naurattaa, kun kadella kympillä nousee mittari jo puoleen tankkin.

    • Anonyymi

      Jarrujen "herkistely" on viimein sisällytetty huolto-ohjelmaan.

      • Anonyymi

        Surkeat jarrut jos ei runkkaa rajusti ja voitele tappia tuolla nivel rasvalla!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Surkeat jarrut jos ei runkkaa rajusti ja voitele tappia tuolla nivel rasvalla!

        Juu joo meillä pärnäsen pajalla tollollolootissa jarrut laahaavat aina hihhii

        T.köfffff


      • Anonyymi

        Aiheellinen muutos huolto-ohjelmaan, joka tuo rahaa korjaamoille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aiheellinen muutos huolto-ohjelmaan, joka tuo rahaa korjaamoille.

        Parempi niin että jarruja rassataan, kuin viidentoista ikään ehtinyt käytäntö jossa levyt ja palat vaihdetaan 30-50 tkm metreillä hintaan 900 e laahattuaan sitä ennen 35 tkm.


    • Anonyymi

      Laatu on tojossa tippunu britti ja turkki surkeet maat tehdä ja japsitkin pelaa nyt vaan somessa eikä viitti tehdä duunii kunnolla!

    • Anonyymi

      Penkin nostomekanismi on lelu-tasoa. Kun penkin nostaa ylemmäs, jakkara heiluu ja kolisee eteen-taakse suunnassa jokaisessa jarrutuksessa.

      • Anonyymi

        Kun kaikki on halpuutettu ja kaikesta säästetty, niin suttahan se vaan tietää. Alihankkijat ajetaan niin ahtaalle ettei kunnollista osaa ole mahdollista tehdä ja Toyota sen hyväksyy niin katastrofi on valmis. Viimeisin oli kun uuden RAVin tukivarsissa oli halkeamia jo tehtaalta alkaen ja nekin on päästetty asiakkaalle asti. Laadunvalvontaa ilmeisesti ei enää Toyotalla harrasteta kun sekin maksaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun kaikki on halpuutettu ja kaikesta säästetty, niin suttahan se vaan tietää. Alihankkijat ajetaan niin ahtaalle ettei kunnollista osaa ole mahdollista tehdä ja Toyota sen hyväksyy niin katastrofi on valmis. Viimeisin oli kun uuden RAVin tukivarsissa oli halkeamia jo tehtaalta alkaen ja nekin on päästetty asiakkaalle asti. Laadunvalvontaa ilmeisesti ei enää Toyotalla harrasteta kun sekin maksaa.

        Miten sen laadunvalvonnan kanssa mahtoi mennä vikavaagenin jakopään kanssa? Entä pätkivän ja vikaisen DSG-laatikon kanssa? Pitikö "laadunvalvontaa etsiä Amerikasta asti jotta saatiin päästöt laillisiksi ja mitä maksoi? Oliko Lopez laadunvalvonnan valvontapäällikkönä ja konsernissa kouluttajana ?


    • Anonyymi

      Ajotietokoneen kulutusnäyttö on 2-3 dl ylioptimistinen. 4,5 todellinen kulutus tarkoittaa ajotietokoneen näyttämänä 4,2-4,3.

    • Anonyymi

      Liikennemerkkien tunnistusjärjestelmä ei tunnista 30 km/h rajoitusmerkkiä.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Huomenta ihana

      Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      40
      6933
    2. Hei rakas...

      Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      32
      3908
    3. Ei tämä etene ikinä

      Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      45
      3290
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

      Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2854
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

      Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      16
      2672
    6. Toiveikas vai toivoton

      torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2228
    7. Mukavaa päivää

      Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      16
      2176
    8. Koko ajan olet

      Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      41
      2113
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

      Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      48
      2057
    10. Miksi et irrota otettasi

      Suhteeni?
      Ikävä
      39
      1980
    Aihe