Pojan uninäky koronaviruspandemian loppumisesta
7-vuotias amerikkalaispoika näki muutama päivä sitten unen, jossa valtavan kokoinen vihreä kasvi, jolla oli kruunu päässä, puristi maailmaa. Poika ei tiennyt, että korona tarkoittaa kruunua. Mitä enemmän kasvi kuristi maailmaa, sitä enemmän siitä kasvoi käsiä ja lonkeroita.
Yhtäkkiä jostain ilmestyi leijona, jolla oli karitsan muoto eli Jeesus, Juudan leijona ja Jumalan Karitsa. Leijona tuhosi kasvin ja repi sen palasiksi.
Sitten poika näki unessa päivämäärän: koronaviruspandemia loppuu 30.4.2020.
Pojan uninäky koronaviruspandemian loppumisesta
48
749
Vastaukset
- Anonyymi
Miltä näytti leijona jolla on karitsan muoto?
- Anonyymi
Ristiriitaiset sekopäiset ilmaisut kuuluvat nykykristillisyyteen. Kuulostaa mahtavalta julistukselta kun julistaa ristiriitaisesti.
Oikea Juudan Leijona on raamatullisesti Daavid Goljatin kukistaja, ei Jeesus. Anonyymi kirjoitti:
Ristiriitaiset sekopäiset ilmaisut kuuluvat nykykristillisyyteen. Kuulostaa mahtavalta julistukselta kun julistaa ristiriitaisesti.
Oikea Juudan Leijona on raamatullisesti Daavid Goljatin kukistaja, ei Jeesus.Kaikkein oikein leijona on tietenkin Uuno Daavid Goljat Turhapuro.
- Anonyymi
Voi näitä uskonnonvihaajien säälittäviä juttuja... Tyhmyyden ylistystä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi näitä uskonnonvihaajien säälittäviä juttuja... Tyhmyyden ylistystä.
Jättäisitte edes lapset rauhaan typeriltä fantasioiltanne.
- Anonyymi
Näin unen jossa veljeni Aaron pelasi Koronaa.
Pelissä 9 lyöntiä onnistui, mutta 10:s epäonnistui ja keppi katkesi.
Tästä tiesin, että Aaron sairastuu 10 viikon päästä koronaan.
Ennustus kävi toteen lasketusti toissa viikolla. - Anonyymi
Pihon Joukolle tunnustusta, että kirjoittaa omalla nimellään. Unen perusteella päätellen loppu on lähellä.
- Anonyymi
Jouko parka.
Mikä sillä Joukolla on? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jouko parka.
Mikä sillä Joukolla on?Mikä sinulla on? Katsomusviha edennyt tunnevammaksi, vai toisinpäin?
- Anonyymi
Taasko se loppu on lähellä? Väki alkaa jo kyllästyä suunnilleen viikottain tuleviin loppuihin.
- Anonyymi
Ei ollut sitten ainaakaan koronan loppu tuossa huhtikuun viimeisenä päivänä. Vaan toivotaan, että olisi edes taitekohta, josta tauti alkaa helpottamaan. Sitä tautitilastot eivät ainakaan globaalilla tasolla sulje pois. Myös USA:n kohdalla tauti näyttäisi helpottavan, jos amerikkalaispoika olisi sattunut olemaan Yhdysvalloista, eikä vaikkapa Meksikosta.
- Anonyymi
Oikeat profeetat ennustavat aina vain sotia, maanjäristyksiä, hyökyaaltoja yms. katastrofeja, eli tästä näkee heti että on täysin keksitty juttu.
- Anonyymi
Miten epidemia voi muka loppua yhtenä päivänä? On kyllä aika pihalla miten tämä toimii jos tälläistä väittää.
- Anonyymi
Pitää osata tulkita. Palikkajärki ei yleensä osaa.
- Anonyymi
Tarkat profetia ajat ovat epäluotettavia.
- Anonyymi
Kirjoittaja on melko piholla.
- Anonyymi
Kasvi kuvaa elämän puuta, joka kasvaa ja leviää ympäri maanpiirin. Vihreys kertoo elinvoimasta ja huolenpidosta. Uskovien rakkaus maailmaa kohtaan kasvaa, lonkerot tunkevat kaikkeen mitä vain silmä ja mieli himoitsee. Kädet kuvaavat ahneutta jolla ei Jumalan kansan keskuudessa ole enää mitään rajaa. Kädet hamuavat mammonaa ja valtaa. Velkaa velan päälle, heikkojen hädästä piittaamatta. Jumalan uhrikaritsa palaa Juudan Leijonan ominaisuudessa tekemään lopun omiensa huoruudesta . Hän on varoittanut ja muistuttanut, mutta turhaa. Nyt siitä tulee loppu. Paimenet mielistelevät muotojumalista seurakuntaa rahan, rahan ja rahan vuoksi, ruokkivat omaa vatsaansa. Kaitsijat kaitsevat itseään ja lauma säntäilee hajallaan. Huolenpito loppuu. Hyvinvointi lyödään raunioiksi ja paimenten omalla käsivarrella hankittu hyvinvointi revitään kappaleiksi. Hän tekee noista valheprofeetoista rutiköyhiä, ottaa pois siunaavan kätensä heidän päältänsä. Ne jotka Jeesusta, ja vain yksin häntä rakastavat, ovat niitä joille tuo rakkaus ja huolenpito on ylitsevuotavaa loppuun asti. Tuomion on alettava Herran huoneesta. Koronalta ei katkea selkäranka niin kauan kun paimenet ja kaitsijat taputtelevat vatsojaan kesämökeillään ja kerjäävät lisää rahaa petetyltä laumaltaan. Jumala olisi perunut tämä koronankin jos hänen omansa olisivat tehneet parannuksen, mutta heidän rakkautensa maailmaan on paaduttanut sydämet.
Pitäisi uskovan ymmärtää, ettei elämällä tai kuolemalla ole merkitystä, vaan sillä missä viettää iäisyytensä. Herra armahtakoon meitä... - Anonyymi
Martti Ojares on pitkään pitänyt Sid Rothin Yliluonnollista-ohjelmaa TV7:n valikoimassa. Ohjelmassa on esitetty paljon vääriä profetoita. Sid Rothin vieraana on ollut monta vuotta useita kertoja mm. John Paul Jackson, jonka opetusta on TV7 muutenkin esittänyt kanavallaan.
Vimeoon on ladattu 26.8.2009 Yliluonnollista-ohjelman jakso, jossa John Paul Jackson kertoi, mitä seuraavan 10 vuoden tapahtumat eli käytännössä vuosikymmenen 2010 aikana tulee tapahtumaan.
John Paul Jackson profetoi, että presidetti Barack Obama joutuu murhayrityksen kohteeksi, mikä lavastetaan rotuvihaksi, jotta USA:han syntyisi rotujen välisiä mellakoita. Jackson ennusti, että sisällissodasta tulee pahempi, mitä oli Ruandassa, jossa kuoli 800.000 ihmistä. Mitään tällaista ei tapahtunut, joten Sid Rothin ohjelman profetiat eivät olleet Herran antamia. Tässä on linkki ko. profetiaan:
https://vimeo.com/6275891#t=19m45s
John Paul Jackson myös profeti vuodelle 2012 suurta maailmanlaajuista tuhoa, mutta sellaista ei ko. vuonna tapahtunut. Hän ennusti myös, että USA:n kaupungeista joudutaan evakuoimaan tuhansia ihmisiä, koska vesi loppuu. Veden hinta nousee kalliimmaksi kuin polttoaineen hinta. Mitään tällaista ei tapahtunut vuoteen 2019 mennessä.
Lopputulos kaikesta tästä oli se, että John Paul Jackson kuoli vuonna 2015 syöpään, johon hän oli sairastunut vuonna 2014.
Sid Rothin ohjelmassa Yliluonnollista on paljon muutakin vastaavaa huijausta, mitä TV7 levittää koko ajan. TV7 ei ole turvallinen eikä luotettava kanava Raamatun opiskeluun. - Anonyymi
Helluntailaisten palstalta lainattua:
Piho touhuaa Siniristin Liiton yhdistyksessä, jonka kampanjateltalla on käynyt nuori mies, joka oli lukenut Piholle Herran sanoman hänelle, jossa oli tuomio Piholle.
Jouko Piho kirjoittaa nettisivuillaan: "Tänään oli taas hyvin monenlaisia tapaamisia ihmisten kanssa sekä hyviä että huonoja. Jotkut olivat avoimen vihamielisiä ja väittelynhaluisia vänkääjiä, mutta kaiken huippu oli nuori mies, joka saatuaan kuulla, että olen Jouko Piho, sanoi minulle tuomion sanat: ”Minulla on sinulle Jumalan sana. Sinä olet levittänyt vääriä profetioita. Sinä olet väärä profeetta. Sinulla ei ole enää anteeksiantamusta.” Taisipa mies olla itse väärä profeetta.
Tapasin myös oikean profeetan, kun keskustelin erään naisen kanssa, joka kertoi saaneensa useita sanomia Jumalalta. Muun muassa Thaimaan tsunamin aikaan hän tiesi heti, että kyseessä on suuri katastrofi, vaikka tv-uutisissa sanottiin aluksi, että suomalaisilla ei ole hätää. Jumala pyysi myös häntä rukoilemaan Sauli Niinistön puolesta, koska ”hänellä tulee olemaan suuri tehtävä Suomessa”. Niinistö roikkui sähkötolpassa, pelastui ja hänestä tuli Suomen presidentti. Sovimme naisen kanssa, että hän lähettää minulle saamiaan sanomia."
https://keskustelu.suomi24.fi/t/15433378/jouko-piho-kertoo-saaneensa-tuomion- Anonyymi
Jouko Piho pitää isorintaisista ja seksikkäästi pukeutuvista vaaleaveriköistä. Piho yritti saada Johanna Tukiaisen mukaan omiin tilaisuuksiinsa mukaan.
Piho on kirjoittanut elämänkerrassaan Outo tie:
"Tiedän, että olen hulluna kauniisiin vaaleaveriköihin. Toisaalta uskon, että Jumala ymmärtää minua ja antaa minulle jonain päivänä sen uskomattoman kauniin, pienen ja vaalean, hyväluonteisen, pehmeästi puhuvan, isorintaisen, seksikkäästi pukeutuvan ja meikkaavan, minua rakastavan ja ymmärtävän ihanan naisen, jota olen koko ikäni tähän mennessä turhaan etsinyt."
https://mesikammen.wordpress.com/2013/07/14/jouko-pihon-outo-tie/ - Anonyymi
Jouko Piho pyysi kiertueelle mukaan seksikkäästi pukeutuvan ja isorintaisen Johanna Tukiaisen. Lopulta kävi niin, että Tukiainen antoi pakit Piholle, koska kuuli Pihon opettavan, että Saatankin pääsee taivaaseen.
”Takavuosien kohukaunotar on lyöttäytynyt yhteen entisenä opettajana ja poliitikkona toimineen sekä nykyään profeettana operoivan Jouko Pihon kanssa. Loviisalainen eläkeläinen ja kristillinen profeetta Jouko Piho, 68, välitti Johanna Tukiaisen, 37, Facebook-sivuille eilen sangen mielenkiintoisen viestin."
Linkki: https://m.facebook.com/JoukoPiho/posts/1278203592191656
"Viestissään Piho ilmoittaa, että on suunnittelemassa koko syksyn 2016 kestävää hengellisten kokousten kiertuetta läpi Suomen, ”jos Herra suo ja elämme”.
– Uskossaan uudistunut Johanna Tukiainen tulee olemaan mukana ja todistamaan kokouksissa sekä muita uskovia sen mukaan, miten Herra johdattaa, Piho kirjoittaa."
https://keskustelu.suomi24.fi/t/14384399/johanna-tukiaisen-uusi-mies-on-jouko-pervo-piho! - Anonyymi
https://keskustelu.suomi24.fi/t/15433378/jouko-piho-kertoo-saaneensa-tuomion#comment-95283748
"Olin muuten itse sattumalta paikalla, mistä aloitus kertoo. Jouko kirjoitti siitä tuohtuneena nettiin, mutta se ei vastaa ihan sitä, mitä oikeasti tapahtui. Hän vähän silottelee asiaa.
Tämä Joukon mainitsema nuori mies, hän ei tullut tuomaan mitään viestiä Joukolle. Mies käveli yksinään teltan ohi, eikä hänellä näyttänyt olleen mitään kiinnostusta Siniristin Liiton asioihin. Jouko meni ihan itse keskelle kävelykatua ja pysäytti nuoren miehen. Jouko alkoi myymään kannattajakortin täyttämistä, eikä nuorta miestä näyttänyt kiinnostavan asia. Sitten mies kysyi, että: "oletko sinä Jouko Piho?" Jouko vastasi, että kyllä olen ja kyseli, mitä hän tiesi asian, netistäkö? Mies sanoi jotenkin, ettei ole siitä kyse, vaan nyt Jumalan puhuu hänelle. Jouko alkoi sen jälkeen kuuntelemaan häntä. Minun muistini mukaan Joukon mainitsema nuori mies sanoi jotenkin näin: "Herra sanoo, sinun syntiesi anteeksisaaminen on kielletty. Sinä et pelastu. Sinä olet valheprofeetta. Sinä jaat vääriä profetioita." Heti tämän jälkeen mies lähti heti kävelemään kohti kauppatoria. Jouko hermostui kuulemastaan." - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
https://keskustelu.suomi24.fi/t/15433378/jouko-piho-kertoo-saaneensa-tuomion#comment-95283748
"Olin muuten itse sattumalta paikalla, mistä aloitus kertoo. Jouko kirjoitti siitä tuohtuneena nettiin, mutta se ei vastaa ihan sitä, mitä oikeasti tapahtui. Hän vähän silottelee asiaa.
Tämä Joukon mainitsema nuori mies, hän ei tullut tuomaan mitään viestiä Joukolle. Mies käveli yksinään teltan ohi, eikä hänellä näyttänyt olleen mitään kiinnostusta Siniristin Liiton asioihin. Jouko meni ihan itse keskelle kävelykatua ja pysäytti nuoren miehen. Jouko alkoi myymään kannattajakortin täyttämistä, eikä nuorta miestä näyttänyt kiinnostavan asia. Sitten mies kysyi, että: "oletko sinä Jouko Piho?" Jouko vastasi, että kyllä olen ja kyseli, mitä hän tiesi asian, netistäkö? Mies sanoi jotenkin, ettei ole siitä kyse, vaan nyt Jumalan puhuu hänelle. Jouko alkoi sen jälkeen kuuntelemaan häntä. Minun muistini mukaan Joukon mainitsema nuori mies sanoi jotenkin näin: "Herra sanoo, sinun syntiesi anteeksisaaminen on kielletty. Sinä et pelastu. Sinä olet valheprofeetta. Sinä jaat vääriä profetioita." Heti tämän jälkeen mies lähti heti kävelemään kohti kauppatoria. Jouko hermostui kuulemastaan."Poika oli väärä profeetta, sillä joka aamu on armo uus, Raamatun mukaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Poika oli väärä profeetta, sillä joka aamu on armo uus, Raamatun mukaan.
Ei ollut. Armon voi menettää lopullisesti, kuten Jouko Piho on menettänyt:
Joh 20:
21 Jeesus sanoi uudelleen: "Rauha teille! Niin kuin Isä on lähettänyt minut, niin lähetän minä teidät."
22 Sanottuaan tämän hän puhalsi heitä kohti ja sanoi: "Ottakaa Pyhä Henki.
23 Jolle te annatte synnit anteeksi, hänelle ne ovat anteeksi annetut. Jolta te kiellätte anteeksiannon, hän ei saa syntejään anteeksi."
Jes 22:14 Niin minä sain kuulla Herran Sebaotin sanat: -- Tietäkää: tämä synti jää sovittamatta aina kuolemaanne saakka. Näin sanoo Jumala, Herra Sebaot. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jouko Piho pitää isorintaisista ja seksikkäästi pukeutuvista vaaleaveriköistä. Piho yritti saada Johanna Tukiaisen mukaan omiin tilaisuuksiinsa mukaan.
Piho on kirjoittanut elämänkerrassaan Outo tie:
"Tiedän, että olen hulluna kauniisiin vaaleaveriköihin. Toisaalta uskon, että Jumala ymmärtää minua ja antaa minulle jonain päivänä sen uskomattoman kauniin, pienen ja vaalean, hyväluonteisen, pehmeästi puhuvan, isorintaisen, seksikkäästi pukeutuvan ja meikkaavan, minua rakastavan ja ymmärtävän ihanan naisen, jota olen koko ikäni tähän mennessä turhaan etsinyt."
https://mesikammen.wordpress.com/2013/07/14/jouko-pihon-outo-tie/Moni on uskonut, että kyllä Jumala ymmärtää, että halusin avioeron tästä nuoruuden kääkästäni, tai että vieläkin tupakoin, tai että vieläkin ostan perjantai-pullon... jne.
Niin hän varmaan ymmärtääkin, koska Jeesus säälii heikkousiamme raamatun mukaan, mutta ei hän silti toimi tai tee yli oman sanansa, joka varoittaa mm. maailmallisiin himoihin uppoamisesta. Ja jos on peräti "hulluna vaaleaverikköihin" (monikossa vieläpä!), niin se kuulostaa kyllä himolta.
Jos siis ei ole isorintainen, seksikäs, meikkaava yms. vaaleaverikkö vielä tullut elämään, niin silloin on Jumala kuullut ja toiminut sanansa mukaan ja varjellut sellaiselta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Moni on uskonut, että kyllä Jumala ymmärtää, että halusin avioeron tästä nuoruuden kääkästäni, tai että vieläkin tupakoin, tai että vieläkin ostan perjantai-pullon... jne.
Niin hän varmaan ymmärtääkin, koska Jeesus säälii heikkousiamme raamatun mukaan, mutta ei hän silti toimi tai tee yli oman sanansa, joka varoittaa mm. maailmallisiin himoihin uppoamisesta. Ja jos on peräti "hulluna vaaleaverikköihin" (monikossa vieläpä!), niin se kuulostaa kyllä himolta.
Jos siis ei ole isorintainen, seksikäs, meikkaava yms. vaaleaverikkö vielä tullut elämään, niin silloin on Jumala kuullut ja toiminut sanansa mukaan ja varjellut sellaiselta.Miten ihmeessä oletat, että tupakointi ja alkoholin käyttö olisi rinnastettavissa avioeron ottamiseen syntinä? Kamoon, etkö lue Raamattua ollenkaan?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten ihmeessä oletat, että tupakointi ja alkoholin käyttö olisi rinnastettavissa avioeron ottamiseen syntinä? Kamoon, etkö lue Raamattua ollenkaan?
Tässä on selitystä Raamatussa "miten ihmeessä". Tietysti , jos et ole koskaan ottanut alkoholia humaltumiseen saakka, et ymmärrä , mihin kaikkeen outouden normalisointiin se antaa oikeuden . Suomessa on lisääntyvästi normalisoitu outouksia, joiden "ideahautomo" on yölliset juomingit.
Galatalaiskirje 5
16 Minä sanon: vaeltakaa Hengessä, niin ette lihan himoa täytä.
17 Sillä liha himoitsee Henkeä vastaan, ja Henki lihaa vastaan; nämä ovat nimittäin toisiansa vastaan, niin että te ette tee sitä, mitä tahdotte.
18 Mutta jos te olette Hengen kuljetettavina, niin ette ole lain alla.
19 Mutta lihan teot ovat ilmeiset, ja ne ovat: haureus, saastaisuus, irstaus,
20 epäjumalanpalvelus, noituus, vihamielisyys, riita, kateellisuus, vihat, juonet, eriseurat, lahkot,
21 kateus, juomingit, mässäykset ja muut senkaltaiset, joista teille edeltäpäin sanon, niinkuin jo ennenkin olen sanonut, että ne, jotka semmoista harjoittavat, eivät peri Jumalan valtakuntaa.
22 Mutta Hengen hedelmä on rakkaus, ilo, rauha, pitkämielisyys, ystävällisyys, hyvyys, uskollisuus, sävyisyys, itsensähillitseminen.
23 Sellaista vastaan ei ole laki.
24 Ja ne, jotka ovat Kristuksen Jeesuksen omat, ovat ristiinnaulinneet lihansa himoineen ja haluineen.
25 Jos me Hengessä elämme, niin myös Hengessä vaeltakaamme.
26 Älkäämme olko turhan kunnian pyytäjiä, niin että toisiamme ärsyttelemme, toisiamme kadehdimme. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Poika oli väärä profeetta, sillä joka aamu on armo uus, Raamatun mukaan.
Jouko Piho osoittautuu taas kerran vääräksi profeetaksi, kun aloituksessa mainittu profetia ei toteudu ilmoitetussa määräajassa 30.4.2020 mennessä.
Huomenna Jouko Piho on taas kerran väärä profeetta, kuten hänet on todettu olevan niin monta kertaa aiemminkin.
>Sitten poika näki unessa päivämäärän: koronaviruspandemia loppuu 30.4.2020.
Kerrankin vappuna on todellista aihetta remuta. Kiitos siitä!- Anonyymi
Varo ettet innoissasi laattaa mahaasi.
- Anonyymi
Meinaatko vääntyä ihan serpentiinille?
- Anonyymi
No ei lopu 30.4.2020
Väärä profetia siis.
Jatkuu ties kuinka kauan. - Anonyymi
Mitä lähemmäs menemme ko. päivämäärää niin näemme aloituksen typeryyden!
Mitä aloitus kertoo aloittajasta?- Anonyymi
Oma kommenttisi on kaikin tavoin typerä.
- Anonyymi
Profetia oli oikea, mutta riippuu ihmiskunnasta, pitääkö se paikkansa. Jos me koko aika haukutaan ja syyllistetään toisia, niin voi olla että korona jatkuu.
- Anonyymi
Korona on biologisen sodankäynnin ase. Sen leittäminen lopetetaan 30.4.2020.
- Anonyymi
Kauan pimeässä vaeltaneena se häikäisee.
- Anonyymi
2 ja puoli vuorokautta enää. Sitten Jouko Pihon profetian mukaan koronaepidemia katoaa!
- Anonyymi
Pasi Turunen haastatteli Pekka Reinikaista sekä Juha Ahviota Radio Patmoksessa ja Patmoksen Youtube-livelähetyksessä.
Turunen ja Reinikainen suhtautuivat hyvin kriittisesti Ahvion salaliittoteorioihin, että virus on karannut wuhanilaisesta laboratoriosta. Reinikainen arvio, että koronavirus vaivaa maailmaa ainakin kaksi seuraavaa vuotta ja rokotteen kehittäminen siihen on hyvin vaikeaa, koska virus muuntautuu koko ajan.
Minulle tuli Patmoksen ohjelmasta sellainien kuva, että Ahvion lähtölaskenta Patmoksesta on alkanut.
https://youtu.be/8Wp2BDoBtw0?t=135- Anonyymi
turunen ja reinikainen ei ole ajantasalla, stalin ja hitler ampui omaan jalkaan, kyllä maailmassa kahjoja sosiopaatteja riittää, myös noiden palkkapaimenien ja kirkkoruhtinaiden joukossa, voit aloittaa vatikaanista
- Anonyymi
Nyt se koronopandemia on sitten loppunut!
- Anonyymi
Totta Mooses on kun siitä kerran on Suoli24:lla kirjoitettu.
- Anonyymi
Jouko Pihon aloituksessa lukee:
>>Sitten poika näki unessa päivämäärän: koronaviruspandemia loppuu 30.4.2020.<<
Tänään 1.5.2020 koronavirus vaivaa koko maailmaan entistä kamalampana ja Jouko Piho on taas kerran osoittautunut vääräksi profeetaksi. Älkää kuunnelko tuota huijaria Jouko Pihoa.
5 Moos 18:
21 Jos alatte kysellä mielessänne, mistä tiedätte, mikä sana ei ole lähtöisin Herralta, muistakaa tämä:
22 Jos se, mitä profeetta puhuu Herran nimissä, ei toteudu, se ei ole Herran sanaa vaan väärän profeetan röyhkeää puhetta. Älkää kuulko häntä.- Anonyymi
Ei Piho ole profetian takana, profetiat ovat Raamatun mukaan vajavaisia.
Väärän profeetan tunnistaa siitä että hän ei salli arvostelua. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei Piho ole profetian takana, profetiat ovat Raamatun mukaan vajavaisia.
Väärän profeetan tunnistaa siitä että hän ei salli arvostelua.>>profetiat ovat Raamatun mukaan vajavaisia.<<
Raamatussa ei lue missään tuollaista. Raamatussa lukee, että profetointin on sikäli vajavaista, ettei se korvaa rakkautta. Jumala ei tee virheitä eikä epäonnistu. Väärän profetian tunnistaa siitä, ettei se toteudu määräpäivään mennessä. Jouko Pihon jakama profetia ei toteutunut määräpäivään mennessä, joten Jouko Piho on väärä profeetta.
5 Moos 18:
21 Jos alatte kysellä mielessänne, mistä tiedätte, mikä sana ei ole lähtöisin Herralta, muistakaa tämä:
22 Jos se, mitä profeetta puhuu Herran nimissä, ei toteudu, se ei ole Herran sanaa vaan väärän profeetan röyhkeää puhetta. Älkää kuulko häntä.
- Anonyymi
Trump puhui koronan katomisesta ihmeenomaisesti. On voinut vaikuttaa herkän lapsen uniinkin?
Sanontahan on, että joka uniinsa uskoo, se varjoaan pelkää. Pitää pääsääntöisesti paikkansa. - Anonyymi
Aloittajalla J.P. ei ole ollut vuosikausiin mitään hengellistä arvostelukykyä. Ei omiin seikkailuihinsa, naisasiat ,poliittinen sekoilu, eikä ns. profetioihin. Hän suoltaa julki kaiken, ja ihmisparat ottavat sen muka "profeetallisena" aineksena... J.P. on julkisuudenkipeä ja eksymyksen siteissä. Jos ei saa julkisuutta politiikassa, niin sitten tekeytyy profeetalliseksi tahoksi. Ottakaa etäisyyttä sekaviin ja saastuttaviin tuotteisiin. Vain Raamatun profetiat ovat koeteltuja, eivät ihmisten sekavat unet, näyt, psyykkisistä peloista nousevat tuotteet!!
- Anonyymi
Israelissa on keksitty rokote koronaa vastaan. Suomessakin kehitellään syksyksi. Mutta Covid-19 pandemia loppuukin kesän korvalla, koska se mutatoituu entistä tarttuvammaksi taudiksi... Eli NWO agenda väestön vähentämiseksi on toteutumassa, hehän julistivat, että maailmassa saisi olla ainoastaan puoli miljardia ihmistä....
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e3238479Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1056702Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä1783850- 863679
- 1703077
Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee432979- 482972
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista412889Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san222496Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1962094