Eli kumpi on parempi HDD vai SSD tässä kannettavassa mikä mulla on nyt on hdd. Olen ajatellut että jossain vaihessa ostan uuden koneen niin, kannattaako ostaa sellainen missä on HDD vai SSD ?
kumpi parempi
Anonyymi
2
105
Vastaukset
- Anonyymi
SSD on huomattavasti nopeampi ja ei ole niin herkkä iskuille ja tärinälle. HDD levyissä on taas hinta/gt suhde parempi eli samalla hinnalla saa paljon suuremman tilan kuin SSD levyissä eli ne soveltuu paremmin suurien tiedostojen säilyttämiseen mutta ovat hitaampia ja herkempiä rikkoutumaan.
- Anonyymi
Sinä itse tiedät mikä kannattaa ja mikä ei. Kukaan muu ei mitenkään pysty kuvittelemaan tarpeitasi ja hintatasoasi. Ethän hae parasta vaan sinulle sopivaa. Ihan kuten autoissa ja asunnoissa ja kengissä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225134- 254308
- 272461
- 342234
- 371998
- 151908
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191587- 121521
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons211247Kerranki asiat oikein
Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa101164