Voi apua! Oon ihan mielettömän ihastunut työkaveriini. Oon odotellut että tunne menis ohi mutta ei mee kun voimistuu vaan. En tiedä tunteeko hän samoin, eikä sillä väliä koska olen kuitenkin naimisissa. Haluaisin kertoa hänelle mutta siitä ei kyllä seuraisi mitään hyvää. Olen yrittänyt jopa keskittyä hänen huonoihin puoliinsa mutta se hymy ja ne silmät saavat unohtamaan kaiken muun.
Olen ihan pulassa
37
1464
Vastaukset
- Anonyymi
Oletko mies vai nainen?
- Anonyymi
Nainen.
- Anonyymi
Saman tyyppinen tilanne itsellä..
- Anonyymi
Kuinka kauan on jatkunut?
- Anonyymi
Täällä myös samat. Mutta tilastojen mukaan näin käy olikohan se joka kolmannelle suomalaiselle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Täällä myös samat. Mutta tilastojen mukaan näin käy olikohan se joka kolmannelle suomalaiselle.
Sama täällä, ja tunne on oletettavasti molemmin puolinen. Aika kova lukema, kolmannekselle! Hei voisitko vinkata mistä löytyy tätä tietoa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sama täällä, ja tunne on oletettavasti molemmin puolinen. Aika kova lukema, kolmannekselle! Hei voisitko vinkata mistä löytyy tätä tietoa?
Lehtijutuista noita on löytynyt. Tuon yhden mukaan prosentit ovat itseasiassa vielä suuremmat:
https://www.iltalehti.fi/rakkausjaseksi/a/2015041319489012
"Työelämää tutkineen sosiaalipsykologien dosentti Kaisa Kauppisen artikkelin mukaan 46 prosenttia suomalaisista miehistä ja 40 prosenttia naisista on ihastunut tai rakastunut työtoveriinsa tai muuhun työn kautta tapaamaansa henkilöön." - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lehtijutuista noita on löytynyt. Tuon yhden mukaan prosentit ovat itseasiassa vielä suuremmat:
https://www.iltalehti.fi/rakkausjaseksi/a/2015041319489012
"Työelämää tutkineen sosiaalipsykologien dosentti Kaisa Kauppisen artikkelin mukaan 46 prosenttia suomalaisista miehistä ja 40 prosenttia naisista on ihastunut tai rakastunut työtoveriinsa tai muuhun työn kautta tapaamaansa henkilöön."Kiitos!!
- Anonyymi
Olet varattu niin kuin minäkin. Välillämme on silti paljon kemiaa ja hakeudumme toistemme lähettyville. Nykyään olet mielessäni myös vapaa-aikana, kanssasi vaan voi olla täysin oma itsensä. Mutta välillä pitää myös tehdä töitä, ettei mene pelkästään jutteluksi. Olet ihana nainen, toivottavasti nähdään taas pian. :)
- Anonyymi
..Ja meneekö miehelle vai naiselle?
ehdota seksituokiota vessassa tai siivouskomerossa. sillähän se selviää.
- Anonyymi
No mieli tekis 😅 Mut siitä tuskin seuraisi mitään hyvää. Tai no sitä seksiä mahdollisesti mut noin niinku pitkällä tähtäimellä.
Anonyymi kirjoitti:
No mieli tekis 😅 Mut siitä tuskin seuraisi mitään hyvää. Tai no sitä seksiä mahdollisesti mut noin niinku pitkällä tähtäimellä.
siinä ei menetä mitään
- Anonyymi
Mitä jos hänkin tuntee samoin....?
t. naimisissa olevaan naiseen ihastunut- Anonyymi
Nii, en tiedä. Hänellä nyt ei mitään hävittävää ole, mulla senkin edestä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tavallaan häviät jo nyt jos sydämesi riutuu.. Ehkä sinun pitäisi vain kertoa tunteistasi, et siinä vielä häviä mitään tai ketään. Se saattaa näyttää tien mitä kohti haluat mennä tai olla menemättä ja saat mielenrauhan. Ja sehän on palkinnoista paras.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Elämä ja rakkaus on riskinottoa.
Pystytkö arvioimaan kumpaa katuisit jälkikäteen enemmän, sitä että otit selvää tunteistasi ja siitä ihmisestä vai sitä että jätit selvittämättä? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tavallaan häviät jo nyt jos sydämesi riutuu.. Ehkä sinun pitäisi vain kertoa tunteistasi, et siinä vielä häviä mitään tai ketään. Se saattaa näyttää tien mitä kohti haluat mennä tai olla menemättä ja saat mielenrauhan. Ja sehän on palkinnoista paras.
Mietin vaan millaista olisi yhdessä työskentely sen jälkeen. Hän on kyllä todennäköisesti vaihtamassa työpaikkaa loppuvuodesta, sen jälkeen voisi olla helpompaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Elämä ja rakkaus on riskinottoa.
Pystytkö arvioimaan kumpaa katuisit jälkikäteen enemmän, sitä että otit selvää tunteistasi ja siitä ihmisestä vai sitä että jätit selvittämättä?Vaikea kysymys. Toisaalta mietin, että mitä väliä. En kuitenkaan halua jättää puolisoani, tosin lähinnä siksi että meillä on yhdessä rakennettu elämä, talo ja suurimpana tekijänä ehkä ne lapset.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vaikea kysymys. Toisaalta mietin, että mitä väliä. En kuitenkaan halua jättää puolisoani, tosin lähinnä siksi että meillä on yhdessä rakennettu elämä, talo ja suurimpana tekijänä ehkä ne lapset.
No teet niikuin parhaaksi koet.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vaikea kysymys. Toisaalta mietin, että mitä väliä. En kuitenkaan halua jättää puolisoani, tosin lähinnä siksi että meillä on yhdessä rakennettu elämä, talo ja suurimpana tekijänä ehkä ne lapset.
Pieni romanssi vain piristää avioliittoa. Ja voithan ainakin keskustella asiasta työkaverisi kanssa, platoninenkin suhde pönkittää mukavasti itsetuntoa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Riippuu tietysti vähän lasten iästä ja talot voi laittaa aina myyntiin!
- Anonyymi
Niinpä,mitä siten?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niinpä,mitä siten?
Sitä siten, että jos tunne on niin voimakas ja nykyinen elämä ei saa aikaan mitään tuntemuksia kannattaa varmaan kokeilla mitä uusi väristys tuo tullessaan.
- Anonyymi
Usko siskoa. Pakene kun voit. Tympeetä ilmettä vaan kehiin, niin jo se ihastus tajuaa ettei kannata. Älä anna itsesi olla jonkun ”saalis” tai ” voitto”. . Terveisin kyynikko
- Anonyymi
Hei, itse olen pitkässä parisuhteessa oleva mies ja järjettömän ihastunut naimisissa olevaan naiseen työpaikaltani. Huomaan tekeväni päivittäin useita kertoja tikusta asiaa että saisin edes hetken jutella hänen kanssaan ja hukkua niihin silmiin. Hän on niin kaunis, huumorintajuinen, fiksu, taiteellinen, seksikäs ja upea, mutta tiedän että hänellä on niin paljon menetettävää ettei siitä mitään tulisi, hänellä on mies, lapset ja talo. Rakastan kyllä tyttöystävääni, aika usein tuntuu että jopa enemmän kuin hän minua, mutta vaikka yritän olla niin tekemättä, silti viestittelen tälle työkaverilleni vapaa-ajallakin ja eihän siinä sinällään mitään pahaa olisi, mutta kun olen niin helvetin ihastunut häneen.
- Anonyymi
Oletteko päivittäin tekemisissä työnmerkeissä? Joskus se vaan syttyy Nopeasti ja sammuu vielä nopeammin.
- Anonyymi
Ollaan päivittäin tekemisissä. Tunne syttyi pari kk sitten eikä ole kuin voimistunut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ollaan päivittäin tekemisissä. Tunne syttyi pari kk sitten eikä ole kuin voimistunut.
Töihin on aina mukava mennä, kun tietää että olet siellä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko tunne molemmin puolista? Oletteko keskustelleet asiasta?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko tunne molemmin puolista? Oletteko keskustelleet asiasta?
En tiedä mitä hän ajattelee tai tietääkö edes. Vähän epäröin ottaa puheeksi. Jos ei tunne samoin niin onko se sitten kiusallista, kuitenkin pitää tehdä töitä yhdessä. Ja jos tunteekin samoin niin mitäs sitten.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En tiedä mitä hän ajattelee tai tietääkö edes. Vähän epäröin ottaa puheeksi. Jos ei tunne samoin niin onko se sitten kiusallista, kuitenkin pitää tehdä töitä yhdessä. Ja jos tunteekin samoin niin mitäs sitten.
No sit ei auta muuta kuin pitää mölyt mahassa ja jatkaa elämää eteen päin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen niin ihastunut sinuun että mahasta kipristää.
- Anonyymi
Suutele häntä niin tiedät välittyykö tunne molemmille huulille ;)
- Anonyymi
Edellisessä firmassa harrastin sexiä monenkin tytön ja naisen kanssa osa oli naimisissa osa vapaita. Ystävyys on säilynyt ja vieläkin kun joskus nähdään alkaa ottaa eteen.
- Anonyymi
Herätys ja käsi pois housuista nyt!
- Anonyymi
Auttaako tällainen, sulje silmäsi ja ajattele mitä kaikkea sinulla jo on, mitä sinulta puuttuu kun ihastut, asetu puolisosi asemaan, miltä hänestä tuntuisi kun tietäisi ihastumisesi, miltä lapsistani tuntuisi ja jopa lapsenlapsistasi, onko sinun tunne tärkeä, pysyvä vai ohi menevä. Miten voisit toimia omassa liitossa, jotta saisit siihen saman tunteen. Kysymys on vain sinusta itsestäsi ja tunteiden käsittelystä ja siitä lähdetkö niitä ruokkimaan, haaveilemaan, hakeutumaan samaan seuraan ihastuksen kanssa, ottamaan yhteyttä. Itsestäsi on kiinni se miten pidät tunteesi kurissa. Mukavia ja viehättäviä ihmisiä tulee aina vastaan, sinä päätät miten toimit kun tunnet ihastumisen tunteen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374905Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5011565Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771080Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77923
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53901- 59850
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.48758Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58728