Covid-rokote mahdoton kehittää? Mitä ajetaan takaa?

Anonyymi

Pitkäaikaisimmuniteetin syntymisestä ei mitään merkkejä. Ihmiskunta voi joutua tottumaan elämään jatkuvan koronauhan alla.

https://www.businessinsider.com/coronavirus-vaccine-may-be-impossible-to-produce-scientists-covid-2020-4

Ehkä THL:ssä ja muualla onkin jo tajuttu tämä hyvän aikaa sitten? Siis ettei rokote ole mahdollinen.

Ehkä laumaimmuniteetista puhutaan edelleen vain siksi, että taudin halutaan leviävän Suomeen, siten kuin muihinkin maihin.

Tauti voi olla luonteeltaan hyvin vaikea tukahduttaa maissa, joissa se on jo päässyt leviämään.

Jos Suomessa epidemia olisi tukahdutettu, mutta vain harvoissa muissa maissa, Suomen pitäisi käytännössä sulkea rajansa määräämättömän pitkäksi ajaksi. Ja ideologisesti tämä ei herroille käy.

Mutta jos Suomessakin on koronaa niinkuin muuallakin, rajat voidaan pitää auki.

Tästäkö "laumasuoja"-haihattelussa on kyse?

Kuka muistaa milloin viimeksi tappavaa ja sisäelimiä tuhoavaa tartuntatautia vastaan olisi pyritty kehittämään laumasuoja tartuttamalla suurin osa väestöstä? Ebolaa vastaan ei ainakaan ehditty vielä alkaa laumasuojaa suunnitella.

7

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Hyvä näin! Ihmisen ei pitäisi leikkiä Jumalaa tehdessään näitä rokotteita vastuuttomasti ottamatta huomioon mitä ne aiheuttavat ja tulevat aiheuttamaan.

Pieni varoitus oli tuo narkolepsiakin, mutta eipä ole otettu paljon oppia tästäkään !

• Anonyymi

Saatamme joutua elämään vuosia jopa useampia sukupolvia maskit kasvoilla ulkona ihmisten joukossa liikkuessa. Upeaa vapaa liikkuvuus ja turhanpäiväinen matkailu sekä turismi!

• Anonyymi

Afrikkalaisten maiden politiikkana on, että antaa koronan tulla vaan, vaikka osa väkeä siinä kuolee. Afrikkaan syntyy joka vuosi 80 miljoonaa uutta kansalaista.

Tautien tyhentämä Eurooppa täytetään helposti Afrikasta siirtyvällä, monipouolisen immuunikyvyn omaavalla väellä.

• Anonyymi

Feministien mukaan heillä on myös monipuolisempi käsitys seksuaalisuudesta

• Anonyymi

Koronasta tulee uusi kausiflunssa, joka vain muuttuu koko ajan tappavammaksi mutauduttuaan. Kunnes jäljellä on enää....

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      61
      2260
    2. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      32
      1724
    3. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      10
      1534
    4. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      375
      1529
    5. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      14
      1484
    6. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1357
    7. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      12
      1108
    8. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      106
      1091
    9. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      9
      1054
    10. Et katso sitä

Niinkuin minua. Ehkä se luo toivetta
      Ikävä
      20
      979
    Aihe