"Entinen kansanedustaja Kauko Juhantalo on kuollut. Pitkäaikainen kansanedustaja ja ex-ministeri menehtyi nopeasti edenneen syövän seurauksena. Asiasta ilmoitti STT:lle Juhantalon perhe"
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/kauko-juhantalo-on-kuollut/7801828
Kauko Juhantalo on kuollut
11
131
Vastaukset
- Anonyymi
Montako miljoonaa otti mukaansa kähmittyä rahaa?
- Anonyymi
Tuleeko Sipilä ja Aho hautajaisiin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuleeko Sipilä ja Aho hautajaisiin?
Tarkastavat vielä Kaukon liivintaskut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tarkastavat vielä Kaukon liivintaskut.
Kuten minulta kun olen Odin ja kiihotun kukkamullasta
- Anonyymi
https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000001277519.html
Juhantalo joutui eroamaan ministerin paikalta vuonna 1992, jolloin selvisi, että hänellä oli merkittäviä talousvaikeuksia. Myöhemmin paljastui, että hän oli yrittänyt ´koplata´ eli yhdistää talousvaikeuksiensa hoitoa ja ministerin tehtäviä. ´Koplaus´ tuli ilmi Skopin entisen pääjohtajan Christopher Wegeliuksen päiväkirjoista.- Anonyymi
Siiinä oli sana sanaa vastaan? Mikä oli totuus ? (no en oo kepulainen.)
- Anonyymi
Taisi pankki kusettaa Juhantalon rahat sijoituksiinsa joiden arvo hävisi. Jossain ohjelmassa kyseenalaisti pankin toimintaa kuinka huonoja sijoituksia on lupa kaupata ja suositella. Pankki saa aina välityspalkkionsa vaikka asiakkaan rahat häviää samantien taivaan tuuliin.
Kepeät mullat Kaken haudalle. R.I.P!
- Anonyymi
mtä hyötyä niistä mullista on??
- Anonyymi
Rötösherra.
- Anonyymi
No enää ei Kauko koplaa. Mutta Lintilä senkin edestä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos271538Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa391449Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly121345Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3391301Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681245- 12988
- 7951
- 20929
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul7881- 71816