Ei jumankauta en kestä enää

Anonyymi

Mies käy vain tyydyttämässä tarpeitaan, minun luonani, siis ei hänen koska ei hänen tarvitse lakanoista välittää. On helpompi mennä valmiille ja olishan se kamalaa jos vaki pano sattuis näkemään autoni hänen talonsa luona:( Saattaisin päästä hengestäni vaikka mieshän se syypää on jos kahta vai kolme hoitelee samanaikaisesti ja valheelliseti. On jo harmaapää eli ei varmaan kovinkaan kauaa jaksa pitää sirkusta yllä ja ottaa nuoren naisen hoitamaan itseään, jos on viisas.. Minullahan ei ole mitään tietoa hänen kumppaneistaan, pelkkää arvailua vaan mutta kun ei tuosta kelmistä eroonkaan pääse ja sen tietää vain hän jolla samantyyppistä systeemiä meneillään. Elämä lyhyt, ei kiukutella eikä murehdita suotta vaan nautitaan vielä jos siltä tuntuu ja toivotaan ettei tuo pahalaisen tauti pääse yllättämään.

11

763

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Vakipano on yhdyssana.

• Anonyymi

Ja mies hoitelee samanaikaisesti useampia, sithän se on kimppaseksiä.

• Anonyymi

No mikä sun ongelmasi siis on? Tyydyt miehelle patjaksi ja tiedät hänellä olevan muitakin patjoja. Jos ei rooli huvita, niin poistu kuviosta. Ei kukaan sua siihen kai pakota.

• Anonyymi

Lakanan vaito taitaa vituttaa.

• Anonyymi

Ihmettelen kans apn tilannetta, ei kai toinen pakota sinua olemaan hänen kanssaan?

• itseppä olet hommaan mukaan lähtenyt. turha nyt kitistä.

• Anonyymi

Mitä valitat. Itsepä olet tilanteeseen suostunut. Ei sitten väliä kun tiedät hänellä muitakin olevan, pidä hyvänäs.

• Siis onko homma hyvin vai huonosti. Itse taidat olla tyytyväinen osaasi kun siinä pysyt?

• Anonyymi

Nyyh wuwuw yyh yhyy

• Anonyymi

Ap on kirjoitellut tänne jo vuosia, tyylilleen uskollinen. Kalasteletko tarinoita vai muuten vaan trollaat.

• Anonyymi

Loppuu se kun vaadit kumia. Toisaalta etkö ole oman osasi hoitanut miehen miellyttämiseksi.

Joillekin sallitaan sikailu ja omien tarpeiden täyttäminen. Hyvä sinä! Olet ymmärtänyt täysin miten maailma makaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      46
      7465
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      32
      4108
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      57
      3635
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      50
      3150
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2826
    6. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      52
      2386
    7. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      53
      2327
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      43