Mikäs tää Lifepack päivitys oikein on. Tuli ilmoitus että pitää asentaa toukokuun loppuun mennessä jotta Windows 10 käyttöä voidaan jatkaa. Päivitys tulee jakeluun 13 päivä toukokuuta.
Windows 10 Lifepack
17
151
Vastaukset
- Anonyymi
Ei sellaista ole.
- Anonyymi
Kyllä muuten on. Mulle tuli ihan samanlainen ilmoitus tänään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minulle ei ole vielä tuollaista päivitys ilmoitusta tullut, mutta kaverille tuli tänään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Missä tuo ilmoitus tuli?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Missä tuo ilmoitus tuli?
Oikeaan alakulmaan " Uusia päivityksiä saatavana"
- Anonyymi
mINULLA TUO RUHJOI KONETTA.
- Anonyymi
Acer meni paskaksi, taisi bios haljeta.
- Anonyymi
Kannattaa muuten asentaa tuo päivitys sitten hyvissä ajoin ennen toukokuun loppua sillä jos tulee jotain ongelmia niin kerkeää sitten niihin reagoimaan. Aikaa kannattaa varata kaksi tuntia.
- Anonyymi
Ei kannata jättää tätäkään asiaan viime tippaan.
- Anonyymi
Miksiköhän päivitys ilmoitus tuli jo päivityksen pystyy ottamaan vasta aikaisintaan 13.5?
- Anonyymi
Windows ilmoittaa aikaisin tärkeistä päivityksistä jotta niihin osaa varautua.
- Anonyymi
Eipä löydy "Windows 10 Lifepack" googlestakaan.
- Anonyymi
Jotenkin epäilen tuo jokin ransomware hyökkäys valmistelu meneillään parast'aikaa koht'sillään
- Anonyymi
Mistähän aloittaja on tuon Lifepack nimen keksinyt. Päivitys ei ole sen niminen, mutta kuitenkin joo mulle pamahti tänään tuo ilmoitus ja 7.6 mennessä pitäisi asentaa. Viikko tullut lisäaikaa sitten näköjään.
- Anonyymi
Elämäpaketti windowskäyttäjille. Ilman tuota windows kuolee.
- Anonyymi
Onhan siitä ollut juttua jo pitkään että tänä vuonna tulee suuri ja tärkeä päivitys. Sen aika on siis nyt,
- Anonyymi
Mulle ei ole tullut vielä mitään ilmoitusta tuosta päivityksestä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 406953
- 323918
- 453290
- 402899
- 162672
- 372228
- 162176
- 412123
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons482057- 391990