Mies ei halua lapsia

Anonyymi

Avopuolisoni on jo tehnyt elämässään kaiken ns. kerran(avioliitto, liuta lapsia jotka nyt aikuisia, avioero). Tapasin puolisoni töissä, hän oli tuolloin esimieheni. Rakastuin, vaikka ikäeroa meillä on 17 vuotta.
Olemme olleet yhdessä 4 vuotta, ostimme vasta yhteisen asunnon ja meillä on myös yhteinen kesämökki.
Minulla ei ole vielä vakituista työpaikkaa, mutta kovasti yritän saada sen.
Mutta se mikä tässä mietityttäö on yhteiset lapset. Mies on jo reilusti yli 40v, eikä haluaisi enää. En tiedä voiko tämä tulla meidän tielle jossain vaiheessa, kun nyt asia tuntuu mielestäni selvältä, haluan olla puolisoni kanssa ja meillä on monta asiaa hyvin.
Uhraanko itseni tässä, olen reilusti alle 30v...

3

281

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pitäisi olla yhteiset tulevaisuudennäkymät ennen kuin pilaat elämäsi lainoilla yms

• Anonyymi

Muista tulevaisuudessa ettet koskaan ala ehdottelemaan miehelle tehdä lisää lapsia.
      Hän on selvällä suomenkielellä julkaissut kantansa jonka sinä varsin hyvin olet ymmärtänyt ja hyväksynyt.

Jos aiot käyttää tulevaisuudessa miestä rahasampona, tee ison vääryyden itseäsi ja miestäsi kohtaan.

• Anonyymi

Se mies ei väitä susta, olet hänelle vaan seuralainen.
      Kun rikoit hänen perheen ja hänen lapset jäivät isättömiksi niin se on kosto sinulle, et tule saamaan lapsia hänen kanssaan, kun hän ei halua niitä sun kanssa. Ekat lapset on aina rakkaampia. Niitä ei korvaa mikään, eikä ex vaimoa korvaa mikään, muu kuin hetken hellu ja väliaikainen suhde, kuka tahansa, kunhan siivoo ja laitta ruokaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      22
      5624
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      32
      4986
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      29
      2884
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2394
    5. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2088
    6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      2038
    7. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1657
    8. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      26
      1632
    9. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      12
      1621
    10. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      34
      1551
    Aihe