Uskallanko mennä kouluun ilman meikkiä, vaikka mulla on akne?

Anonyymi

Mulla on siis akne, ei lievä mut ei mikään kovin pahakaan tällä hetkellä. Oon yläasteella. Oon aina meikannu kouluun, koska pelkään et mua tuijotettais tai haukuttais aknen takii. Mut nyt ku koulu alkaa taas uudestaan niin haluisin kovasti mennä ilman meikkiä kouluun, tai vaikka vaan kulmageelillä ja ripsarilla. Mut en tiiä uskallanko ku oon niin epävarma mun ihosta ): sit viel se et ku mul on vaa muutama kaveri ni välillä esim syön yksin ruokalassa ni sit pelkään et kaikki tuijottaa ku oon yksin siin. Mikä teijän mp on? Pitäiskö vaan uskaltaa mennä?

3

250

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Jos sua kiusataan aknen takia niin sä voit sanoa että sä yrität hoitaa sun ihoa.Toivottavasti olet yrittänyt hoitaa.Tekeekö se meikkaaminen sille akneiholle hyvää jos iho ei pääse koskaan hengittämään.

• Anonyymi

Joo en mitään muuta teekään ku yritän hoitaa mun ihoa ja ensviikol oon taas menos lääkäriin. Ja joo ei se meikkaaminen hyvää tee.

• Anonyymi

Hei, älä laita meikkiä vaan kiinnitä huomiota puhdistukseen ja ruokavalioon. Raitis ilma myös tärkeää.
      Toki joskus voit puuteroida nenäisi, mutta on tärkeää että iho saa hnegittää.
      Akne ei ole mikään rutto, vain idiootit siitä kiusaavat.

Minulla oli nuoruudessani sama vaiva ja olin niin idiootti että tupakoin, toki älysin lopettaa.
      Vaiva meni aikuistuttua ohi ja ikäväkseni huomasin että lapsellani oli sama juttu.
      Nyttemmin on onneksi kaikkia hyviä ja turvallisia voiteita joita saa lääkäriltä. Terveydenhoitaja voi ensin opastaa ja antaa myös vinkkejä.
      Tsemppiä, ole rohkea kanna itsesi ylpeänä, kun hoidat ihoasi vaiva menee kyllä ohi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      47
      7735
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      33
      4283
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      57
      3765
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      50
      3220
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2906
    6. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      69
      2636
    7. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      64
      2518
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      58