Kaahailijat ovat kaivaneet prätkänsä esiin, kyykkypyörä idiootit aloittaneet kaahailukautensa. Tässä kevään aloitus ja tuskin viimeinen.
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000006495673.html?ref=rss
Nyt se alkoi
6
218
Vastaukset
- Anonyymi
Tuossa joku veti eilen kyykyllä keula pystyssä 50 km/h -alueella niin kovaa kuin pyörästä lähti. Saa nähdä selviääkö tuokin kaveri syksyyn asti hengissä tai tappamatta ketään viatonta. Siinäkin oli paljon lenkkeilijöitä pyörätiellä vieressä ja jos pyörä lähtee käsistä niin jälki voi olla rumaa.
- Anonyymi
Kyllä reppanaa ahdistaa, kun ei itsellä rahat ei riitä muuhun kuin netissä ruikuttamiseen.
- Anonyymi
Minua ei ahdista rahat, vaan kotirauhani ja asuinympäristöni tuhoaminen. Jos tuosta kuminpolttoriehumisesta ei kerran ole mitään haittaa niin miksei sitä voi harrastaa OMALLA KOTIKADULLA!?!?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minua ei ahdista rahat, vaan kotirauhani ja asuinympäristöni tuhoaminen. Jos tuosta kuminpolttoriehumisesta ei kerran ole mitään haittaa niin miksei sitä voi harrastaa OMALLA KOTIKADULLA!?!?
Koeta nyt päättää keuliko se vai polttiko kumia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koeta nyt päättää keuliko se vai polttiko kumia.
Kyykkyvinkuhomot tekevät molempia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta jos asuu Stadin keskustassa niin mukulakivikadulla ei kuminpoltto onnistu ?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225604- 324940
- 292834
- 342384
- 372078
- 152038
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191657- 121621
- 261582
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons291509