Kannattaako lähteä Aholalle torppariksi?
AHOLA.....
3
224
Vastaukset
- Anonyymi
Viimeisen päälle hyvä firma torpparille, maksaa reilusti, eikä kitise.
- Anonyymi
Jokainen yrittäjä tietysti itse vastaa siitä,mitä juuri heidän kannattaa tehdä. Onhan Aholalla paljon myös pitkäaikaisia ja kotimaisia torppareitakin, mutta hinnat taitaa olla sitä luokkaa, että itse en lähtisi. Toisaalta ongelmaksi muodostuu kuskien saatavuus, tes-lisiä tai päivärahoja ei tuolla hinnoittelulla voi kyllä maksaa (ellei maksa omistaan) ja työajat ei mitään parhaita, mutta ajoja takuulla olisi. Jokainen tosiaan tietää mikä itselleen kannattaa ja mikä ei ja jos et tiedä niin ainahan voit kokeilla :)
Kuljetusalalla on ollut ja on vieläkin paljon näitä "joskus halvalla ajaneita" torppareita. - Anonyymi
Ihan tyytyväinen ollut
Heiltä saa kaikki mitä liiketoiminta tarvitsee. Auton ja keikkaa
Itse ajaa ja sitten tuuraaja tarvittaessa niin voi pitää jopa lomia 4vk vuodessa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225614- 324960
- 292864
- 342384
- 372088
- 152038
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191657- 261622
- 121621
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons301539