Tämäkin alkoi ihan nollasta, ja todennäköisesti on ollut vain minun päässäni.
Sinun näkeminen on ollut minun päivien piriste vaikka se onkin ollut vain pieni pala kummankin työpäivää. Sinun olemuksesi on sellainen että tuntuu kuin mun kaikki huolet jäisi hetkeksi mielestä pois. Niitä pieniä hetkiä olen aina odottanut ja vaikka ne on nykyään hyvin satunnaisia niin on ne silti tärkeitä.
Yritän päästä tästä tunteesta eroon koska ei sillä oikeasti ole mitään mahdollisuuksia kasvaa arjessa.
Kiva silti nähdä sinua. Minulla ainakin on joka kerta vähän perhosia vatsassa.
Olet ihana mies. Onnen tyttö se sinun rouvasi.
Pistetään kevätauringon piikkiin
Anonyymi
2
73
Vastaukset
- Anonyymi
Ei mulla oo mitään rouvaa. Ehkä tiedät kuitenkin sen varmaksi ja eri henkilö kyseessä.
- Anonyymi
Joo hänellä on parempi puolisko kotona oottamassa.
Joten unohdan ihan suosiolla ja toivon hälle onnellista elämää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374875Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j4981541Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771080Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77923
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53901- 59850
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.48758Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses57717