https://www.is.fi/kotimaa/art-2000006501165.html
": Tiina Jylhä purkaa maskikaupat ja vaatii Huoltovarmuuskeskukselta kolmen miljoonan euron korvausta"
Tässä nähdään millainen kurppa on, ajattelee vain rahaa.
Tuolle kurpalle ei tule maksaa euroakaan korvauksia käyttökelvottomista maskeita.
Kurppahan sai jo monta miljoonaa käyttökelvottomista maskeista ja rahan ahneus senkun kasvaa, kun haluaa nyt 3 miljoonaa.
Tuo kurppa pitää tuomita petoksesta ja maksaa siitä vähintään 5 miljoonaa suomelle.
Kurppa vaatii 3 miljoonaa vahingonkorvauksia
12
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Siis mitäh? Myy viallisia maskeja valtiolle ja nyt purkaa kaupat vaatien 3 milj. € korvauksia tyhjästä?
Ei se ole tyhmä... vaikka aluksi tuli sekin mahdollisuus mieleen!
Mutt se, joka ensin menee tekemään kaupat, maineeltaan kysenalaisten liikeihmisten kanssa ja vielä maksamaan tarkastamatta tavaraa, hän tai he; ovat tyhmiä!
Huijarit pyytää vielä korvauksiakin, että kehtaavatkin. Poikkeus oloissa tehty huijauksen yrityskin; pitäisi oikeudessa käsitellä samoin kuin sota aikana ovat tehneet, rangaistukset tulivat kovennettuina. Kuritushuonetta; oli Armiidan kommentti asiaan, johon hoitaja naurahti; laki ja järjestys pitää olla kerjätessäkin!
trollikkaWwuwuw kirjoitti:
Mun käsittääkseni Jylhä ei toimittanu mitään maskeja, vaan ne varat jäädytettiin..
Siinähän se sanottiinkin: "HVK on itse aiemmin purkanut Jylhän kanssa sopimansa maskikaupat. Maskeja ei Suomeen ehtinyt tulla."
- Anonyymi
Kurppa? Minun tietääkseni HVK ei ole sen nimisen kanssa tehnyt maskikauppoja.
- Anonyymi
"Sitäkään eivät osapuolet suostu kertomaan, missä HVK:n Jylhälle maksamat ja Viron poliisin käskystä välillä jäädytetyt melkein kolme miljoonaa euroa ovat tällä hetkellä. Viron poliisin rahanpesunvastaisen yksikön puolesta summa on siis vapaa ja sen omistajan käytettävissä."
Kurppa on pimittänyt nuo 3 miljoonaa ja siirtänyt veroparatiisi saarille piiloon.
Nyt tämä Virossa asuva kurppa vaatii 3 miljoonaa vahingon korvauksia suomelta.
Varmasti makoilee öky sohvakalustolla viinilasi kädessä kikattaen, että kohta ollaan rikkaita ja ahneus on noussut päähän, kuin kusi. Liikaa hämärähommia ja huijarimeininkiä. Toivottavasti tuo tapaus tutkitaan pohiamutia myöten.
- Anonyymi
tosi..typy kirjoitti:
alkup. text. virh. korj. toim. huom. .... pohjamutia
Ei noita kirjotusvirheitä tarvii aina oikaista, kyllä ne on ymmärrettävissä.
Anonyymi kirjoitti:
Oolrait, en oikaise mun sotkuja enää. :)
Anonyymi kirjoitti:
Joo. Ei niitä edes huomaa kunnes aletaan korjaamaan..
- Anonyymi
ei pitäis kurppaa pistää bisneksiä hoitamaan kun ei ne osaa.
Näistä tapauksista huomaa että Suomi on tasoissa sisilian kanssa jos korruptiota katsoo..
:D
Eihän nyt kellään täysjärkisellä tulis ees mieleen hieroa kauppoja Tiina Jylhän kaltasen persoonan kanssa.
Tässä on joku koira haudattuna..
Eihän nuo HVKn apinat ees välitä jos tulee potkut kun ovat johtokunnan jäseniä muissakin puljuissa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7394943Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6694155Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1732301Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o162067MTV: Katri Helena repäisee kunnolla - Aivan uudessa roolissa TV:ssä - Tätä ei arvannut!
No nyt iskelmälegenda ja koko kansan Katri Helena kyllä repäisee kunnolla! Upeaa heittäytymistä, Katri Helena! Lue, mis401868- 961706
TELIA pakottaa 4G-liittymiä väkisin 5G-liittymiin, vaihtaa ilman lupaa
Ihmisten sopimuksia! https://www.is.fi/digitoday/mobiili/art-2000011063159.html "Telia on lähettänyt osalle 4g-asiakka1671451OP Kaskimaa
Niin sitten pankki vaihtaa nimeään ja pääkonttori siirtyy ties minne. Pulkkisen visio, Kainuu ei kelvannut.301208- 881146
- 941144