Kukas muistaa Omni romppuu. siel oli iha sikana kaikkee siistii..
Omni+ romppu
10
292
Vastaukset
- Anonyymi
Minulla on ainakin 3700 historiallista romppua aivan aikojen alusta alkaen. Niissä ohjelmia yms jotka aikoinaan oli vain lerpuilla.
- Anonyymi
Kun hankin ensimmäisen tietokoneen, en uskaltanut kertoa siitä kenellekään, ei ihmiset olisi sitä ymmärtäneet, ja niinpä kun se vuosien päästä sitten kuitenkin tuli ilmi, pystyin vähän väliä hämmästyttämään osaamisillani. Tänään ei onnistu, ajat on muuttuneet, ja ihmiset mukana.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kun hankin ensimmäisen tietokoneen, en uskaltanut kertoa siitä kenellekään, ei ihmiset olisi sitä ymmärtäneet, ja niinpä kun se vuosien päästä sitten kuitenkin tuli ilmi, pystyin vähän väliä hämmästyttämään osaamisillani. Tänään ei onnistu, ajat on muuttuneet, ja ihmiset mukana.
Sellainen termi kuin "Tietokone" sitä ei koskaan kuullut missään, vasta kun VIC20 tuli, ja sen mainokset, alkoivat kansan syvät rivit tiedostaa tietokoneen olemassa olon, vaikkakin lelunahan sitä pidettiin.
- Anonyymi
Commodore 64 aikoihin oltiin jo siinä iässä, että kaverit hankki mopon romuja ja vaihteli niihin 13 piikkisiä eturattaita, minä opettelin 64:sen konekielen käskyjä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Commodore 64 aikoihin oltiin jo siinä iässä, että kaverit hankki mopon romuja ja vaihteli niihin 13 piikkisiä eturattaita, minä opettelin 64:sen konekielen käskyjä.
Kaverit hankki ajokortin, minä oskilloskooppin.
- Anonyymi
Niin, niin mutta minulla on vielä laatikollinen noita 5 tuuman lerppujakin.
- Anonyymi
En kyllä usko että niitä pystyy millään opilla lukemaan, ovat olleet kylmässä pihavarastossa kesät ja talvet.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En kyllä usko että niitä pystyy millään opilla lukemaan, ovat olleet kylmässä pihavarastossa kesät ja talvet.
Tuohon aikaan ei verkkoyhteys ollut mikään itsestään selvyys, ja tästä johtuen ohjelmat vaihto omistajaa vain lerpuilla ja korpuilla, vasta Intelin 386 aikoihin minäkin ensimmäisen kerran verkotuin.
- Anonyymi
Hämärästi muistan, Omni 98:ssa oli jonkinlainen lottonumero arvonta.
Siinä soi se vanha kunnon lottomusiikki taustalla;
https://www.youtube.com/watch?v=aoyM9fQ_zoM - Anonyymi
Löytyy vieläkin kyseinen cd Pitääpä mennä pelaamaan vähän jetman 98 :D
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225564- 324900
- 292814
- 342374
- 372078
- 152028
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191657- 121611
- 231512
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons291489