Onko kellään kokemuksia Optimitaso Oy:stä?
Kauppaavat sähkösopimuksia ja jonkinlaista palvelua sähkönsiirtomaksujen tarkistamiseen. Tarkemmin kysellessä vaikuttivat ainakin ihan päteviltä.
Optimitaso Oy kokemuksia?
43
7209
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä tuossa voi ollakin perää, itse vaihdoin omakotitalostani yleissiirron kausisiirtoon ja säästän muutamia satasia vuodessa. En sitten tiedä onko tuo kausi se kaikista edullisin, arvioin kutakuinkin oman käyttöni perusteella!!
- Anonyymi
Miten omakotiasukas voi sen tehdä, kun tuolla nettisivuillahan puhutaan, että tarjoukset ovat voimassa YRITYKSILLE?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten omakotiasukas voi sen tehdä, kun tuolla nettisivuillahan puhutaan, että tarjoukset ovat voimassa YRITYKSILLE?
No tästä yrityksestä en tiedä mitään, mutta siirron vaihdoin ja halvemmaksi tuli.
- Anonyymi
Tämä puulaaki kannattaa kiertää mahdollisimman kaukaata. 1/5
- Anonyymi
Meillä ainakin toiminut yhteistyö hyvin.
- Anonyymi
1/5
- Anonyymi
Tein nyt tuon diilin heidän kanssaan, katsotaan mitä tulee. Kyselin noita yrityksistä joille oli tuon tehnyt, niin kai tuon pitäisi tuoda ihan säästöjäkin.
- Anonyymi
Ei kannata tämä. Soittelevat ja tyrkyttävät tätä, mutta tämä on ihan huijausta!
- Anonyymi
Omalla kohdalla sähkönsiirtolaskujen hinnat halpenivat mukavasti heidän avullaan, ollut heidän palvelut nyt muutaman kuukauden käytössä.
- Anonyymi
Justjoo -kenen luulet enää tämän päivän uutisten jälkeen noita vedätyksiä uskovan.
- Anonyymi
kkv kyl taas keulii
- Anonyymi
Yrityksemme kiinteistössä oli aiemmin toiminut pizzeria, jonka sähkönkulutus oli huomattavasti suurempaa kuin meidän. Saimme Optimitason kaverien ansiosta siirtokuluja laskettua vuotuisella tasolla n. 3000€ kun he vaihtoivat käyttöasteemme mukaiseen tasoon.
- Anonyymi
Varmaan joo. Firma kirjoittelee itselleen kehuja.
En ymmärrä miten tuo firma voisi tehdä mitään, mitä itse ei voisi tehdä hieman www-sivuja selaamalla.
- Anonyymi
okaro kirjoitti:
En ymmärrä miten tuo firma voisi tehdä mitään, mitä itse ei voisi tehdä hieman www-sivuja selaamalla.
Tämä.
Uskomatonta että ihmiset vielä nykypäivänä menevät näihin.
- Anonyymi
Miten tuon siirtotuotteen voisi itse laskea ja onko minkälainen operaatio? Itse en mikään insinööri ole mutta peruslaskut luonnistuvat.
- Anonyymi
Soitat omalle verkkoyhtiöllesi.
Kaikki mitä tuo firma tekee, on tehtävissä kuluttajilla ja yrityksillä ihan omatoimisesti. Toki sillä erotuksella, että kun itse tekee, niin kukaan ei vedä ylimääräistä välistä.
- Anonyymi
Update:
Aiemmin kirjoitin tehneeni sopparin Optimitason kanssa ja ainakin näyttäisi tippuneen sähkön siirtolaskujen hinnat, kun edelliseen vuoteen olen verrannut.
Ei ole ihan 30% tippunut mutta jotain 20% luokkaa.
Pari laskua ovat säästö raportin kera lähettäneet, näyttäisi olevan ok.
Asiakaspalveluun olin kerran yhteydessä, kun laskut tulivat sähköpostilla, mutta nyt edellinen tuli verkkolaskuna. - Anonyymi
Taitaa olla ainostaan yritysasiakkaille suunnattu tämä palvelu.
- Anonyymi
onko kukaan heidän asiakas, kuka on fyysinen sähköntoimittaja?
- Anonyymi
Hyv
- Anonyymi
Pelkästään hyviä kokemuksia. Mahtavia nuoria töissä. Säästyi monta euroa diilin avulla. Kiitokset!
- Anonyymi
Mistä fyysinen sähkö tulee?
- Anonyymi
mistä fyysinen sähkö tulee? ovat vain ilmeisemmin välittäjiä. sain tarjouksen joka on hyvä mutta taustatietoa puuttuu
- Anonyymi
Minkä sähköyhtiön sähköä ne välitti?
- Anonyymi
En ihan käsitä mistä moiset negatiiviset kommentit. Lienee kilpailijat kyseessä? Meidän firmalla kolmas sopparivuosi menossa ja ei oo mitään negatiivista sanottavaa.
- Anonyymi
kuka toimittaa teidän sähköt?
- Anonyymi
En suosittele. Pääsen vihdoinkin heistä eroon
- Anonyymi
miksi et suosittele?
- Anonyymi
Optimitaso Oy on täysin huijarifirma. Tarjous annettiin ja sen jälkeen sopimus piti olla sen mukainen. Säkön hinnat ovat olleet yli 40 % korkeammat, mitä tarjouksessa oli. Sopimusta ei näytä saavan lopetettua - Kaikki perustuu asiakaiden huijaukseen ja käyttävät nykyistä säkösopimuslakia hyväkseen.
- Anonyymi
Täysin huijari firma? Sopimukset epämääräisiä: Hinnalupaukset pelkkää sanojen helinää. Kaikki valetta. Onko laitosta mikä voi katkaista tällaisen huijariffirman toiminnan? Uhkailevat, että jos ei maksa sähkölaskuja, niin virrat katkaistaan?
- Anonyymi
Tämä yrityshän myy toisen yhtiön sähköä omanaan :D
- Anonyymi
Täysin huijarfirma? Siirrot ovat 40 % korkeammat mitä lupasivat? Uhkasivat katkaista sähköt jollei makseta laskuja. Käyttävät hyväkseen Suomen monopolilakia sähkön siirroista. Lultavasti teen rikosilmoituksen heistä.
- Anonyymi
Eikös usein sähköt katkea, jos laskuja ei maksa?
Ketjusta on poistettu 23 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 477745
- 334293
- 573765
- 503220
- 172916
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons692646- 672532
- 582479
- 402349
- 162306