Bi-miestä 40v ikäryhmästä

Heipä hei.

Tiedän että tämä on todella sula mahdottomuus mutta yritän kuitenkin. Sattuisiko etelä uusimaan alueelta löytymään perheellistä Bi ukkkomiestä? Haluaisin löytää samassa tilanteessa olevan kaverin. Ei mitään kertatapaamisia vaan ihan pidempiaikaista "ystävyyttä" olisin vailla en lämpene yhden illan juttuihin.
Etsin ihan normaalia tavallista kaveria jonka kanssa voisi sitten vähän muutakin tehdä kun jutella autoista tai säästä ;)

Näyttää vahvasti siltä että miehet normaalisti herää tähän "todellisuuteen 50vuoden jälkeen koska niitä kyllä löytyy. Olisikohan tällä poikkeusta? Itse olen Pitkä ja vatsakas mies

9

101

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mitä jos pysyisit vaan uskollisena perheellesi? Jos et siihen pysty, ota ero, koska he eivät pettäjää ansaitse. Tällainen sonta pilaa kaikkien bi-miesten maineen.

• No mutta tämäpä oli fiksu vastaus!
        Kannattaa ehkä tutustua bi-seksuallisuuteen vähän tarkemmin. Ja jokainen meistä tekee omat valintansa ;) tule toki ihan nimimerkillä keskustelemaan. Helppoahan se on "huudella" Anonyyminä :)

• Anonyymi
        Biisonix kirjoitti:

No mutta tämäpä oli fiksu vastaus!
        Kannattaa ehkä tutustua bi-seksuallisuuteen vähän tarkemmin. Ja jokainen meistä tekee omat valintansa ;) tule toki ihan nimimerkillä keskustelemaan. Helppoahan se on "huudella" Anonyyminä :)

Enköhän tuota asiaa bi-miehenä tune ihan tarpeeksi :) Olen onnellisesti parisuhteessa, enkä voisi kuvitella edes toista pettäväni. Tällä palstalla ei tunnu olevan kuin varattuja ukkomiehiä pettämässä vaimojaan.

• Anonyymi kirjoitti:

Enköhän tuota asiaa bi-miehenä tune ihan tarpeeksi :) Olen onnellisesti parisuhteessa, enkä voisi kuvitella edes toista pettäväni. Tällä palstalla ei tunnu olevan kuin varattuja ukkomiehiä pettämässä vaimojaan.

Ja yhä edelleen JOKAINEN meistä TEKEE omat VALINTANSA ;)

• Anonyymi
        Biisonix kirjoitti:

Ja yhä edelleen JOKAINEN meistä TEKEE omat VALINTANSA ;)

Toki tekee, mutta aina voi ilmaista mielipiteensä, vaikka se olisi eriävä.

• Anonyymi

Moikka.

Täällä olisi yksi 49v ukm pks seudulta.....

• Moi kerro toki itsestäsi lisää?

• Anonyymi
        Biisonix kirjoitti:

Moi kerro toki itsestäsi lisää?

Saanko yhteyttä.... Jotenkin

• Anonyymi

Samassa tilanteessa olen itsekkin tämä aihe kiinnostaa

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jos yhdistät nimikirjaimet

Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne
      Ikävä
      111
      7245
    2. Mies vinkkinä sulle

Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista
      Ikävä
      62
      5149
    3. Oletko katkera kun

Et saanut kaivattuasi
      Ikävä
      95
      4834
    4. Paljon niitä puheita

susta liikkuu. 🤮
      Tunteet
      52
      3985
    5. Kyllä se taitaa olla nyt näin

Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee
      Ikävä
      49
      3946
    6. Mitä haluat sanoa tällä hetkellä

Hänelle 🫶 ⬇️
      Ikävä
      217
      3837
    7. Odotan että sanot

Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san
      Ikävä
      28
      3518
    8. Haluun sua niin paljon

❤️🥰🥹 Miehelle
      Ikävä
      41
      3143
    9. Vietetään yö yhdessä

Rakastellaan koko yö
      Ikävä
      51