Mietitäämpä miksei Gates voisi hyvinkin olla itse antikristus.
Itsellänikin aina jos kuulen puhetta jonkun julkimon olevan mahdollisesti se antikristus, on vaikea uskoa.
Jotenkin sitä ajattelee että kuuluu humahdus ja joku sarvipää hirviö ilmestyy jyrisemään ja toitottamaan että minä se olen,hä hää, ottakaa mun merkki tai pää pois!
Todennäköisesti ei saatana noin lapsellisesti toimi, sehän on valheen isä, kieroilijoiden kunkku.
Todennäköisesti antikristus ei koskaan sano olevansa se, todennäköisesti on ihan ihmisen hahmossa ja aikaansaa ihmiset ottamaan rahajärjestelmäänsä kuuluvan merkin.
Rokotus on kätevä tapa ujuttaa siru ihmisiin, coronassa on ollut niin paljon hämäryyttä ja peittelyä että kaikki ei ole kuten meille kerotaan.
Gates ei ole lääkäri eikä virologi ja on tehnyt paljon pahaa Afrikassa rokote-ohjelmillaan, mm lisännyt poliota jota muka yritti poistaa rokotteillaan.
Jotkut entiset rokotteet olivatkin hyviä ja harmittomia, mutta nyt on pahat mielessä.
Onhan tämä suoraankin kertonut suunnitelmistaan ja yhdessä paavin (väärä profeetta?) kanssa puuhaavat jokaiselle mailmassa digital id:tä, sirua.
Vielä kerran ,sunnuntai ei voi olla pedon merkki osto ja myynti kohdan takia, eikä siksi että merkin alkukielen sana viittaa pistämiseen,lävistämiseen.
Suomessa on laki joka sallii pakkorokottamisen, se pitää saada muutettua joukkovoimalla.
Siunausta kaikille siskoille ja veljille!
p.s. onko kellään halua rukouspiirin perustamiseen Helsingissä samanmielisille?
Tytti
Bil Gates the antikristus?
3
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Ainakin siinä on antikristuksen henki.
Ylöstempaus taitaa olla lähellä.- Anonyymi
Toivottavasti on tempaus joo lähellä! Tulisi vaikka heti!!!
Rukoilen niin että tulisi ennen kuin tosi kuumat paikat tulee täällä, nyt ollaan laskeutumassa vihan ja vainon aikaan.
Kumpa tulisi ennen pakkorokotus-sirutuksia! Kohta ollaan vielä vihatumpia täällä kuin nyt, ja nyt jo Kristittyjä tapetaan paljon.
Antikristus tulee varmastikin olemaan hurmaava, valloittava ja vaikuttava persoona, joka todennäköisesti pelastaa maailman jostain vaikeasta ( sota tai ruttotauti tms. ) tilanteesta, aivan kuten Hitlerkin aikoinaan Saksan hetkellisesti. Antikristuksen hallinta-aika tulee olemaan kuitenkin melko lyhyt ja johtaa tuhoon, itsensä lisäksi suuren osan maailman kansoista. Ilmestyskirja kertoo näistä asioista. Jännittävää on nähdä sen kautta tulevaisuuteen!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih476057Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6262462Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens821191- 791070
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3341061Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä551020Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.62975- 61925
- 228844
- 49791