Sana ja tyyli vapaa. Saa mennä nousukiidossa, matalalentoa tai ihan miten tykkää 😉
Kaikkea mahdollista (ja mahdotonta) maan ja taivaan väliltä
25
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Tänään on perinteinen homo,lesbo,bi fobian vastainen päivä. Edelleen sille on tarvetta vaikka meillä tässä kotimaassamme asenneilmasto onkin verrattain hyvä verrattuna moneen muuhun maahan.🌈
Kiitos tästä 😉 Tuo on aivan mahdollista, vaikkei olekaan (vielä) vakiintunut liputuspäivä 😊
Kävi tänään tuuri kun satuin sateiden välillä käymään metsässä. Sain kuunnella puron solinaa ja peippojen ajatusten vaihtoa. Tiltalttia. Ja onnistuin houkuttelemaan mustapääkerttuparin näkyville soidinääntä puhelimella soittaen. Pyysin kyllä anteeksi häiriötä.
Jotta kiitos avauksesta että sain jakaa. Mitä sinulla on mielen päällä?Vai soitit sie soitintasi soitimella 😉 Mä tykkään kans käydä metsässä, varsinkin jos siellä on jotain muutakin kerättävää kuin roskia.
Mulla on nyt ajatus vähän jumissa 😅
Jämähti tuohon sun nimmariisi. Päässä mennee vaan, jotta Käytöskukka ja siitä sitten virsi kun "ei täällä käyttäyvy kukkaan". Tuo siis siitä, kun joku huudahteli toisessa ketjussa, jottei tätä palstatouhua kestä hän eikä kukkaan. Ei sitten kuitenkaan vastannu kun kysyttiin.
Kohta pitää varmaan mennä vaakaan. Ettei käy niinku viime yönä ja lopputulos ole sama kuin tänä aamuna...
Tässä sulle 🌺😉En_osaaEn_tunne kirjoitti:
Vai soitit sie soitintasi soitimella 😉 Mä tykkään kans käydä metsässä, varsinkin jos siellä on jotain muutakin kerättävää kuin roskia.
Mulla on nyt ajatus vähän jumissa 😅
Jämähti tuohon sun nimmariisi. Päässä mennee vaan, jotta Käytöskukka ja siitä sitten virsi kun "ei täällä käyttäyvy kukkaan". Tuo siis siitä, kun joku huudahteli toisessa ketjussa, jottei tätä palstatouhua kestä hän eikä kukkaan. Ei sitten kuitenkaan vastannu kun kysyttiin.
Kohta pitää varmaan mennä vaakaan. Ettei käy niinku viime yönä ja lopputulos ole sama kuin tänä aamuna...
Tässä sulle 🌺😉Justjust...Nuku hyvin Tulisielu 😊
- Anonyymi
"ikävä ihollesi"
Olipa tullu mielenkiintosta ja lyhyen ytimekästä viestiä, minkä tekoälli ihan aiheestakin näytti poistaneen 😅😁
TiuhtinWau kirjoitti:
Mitä niissä suurinpiirtein oli?
Tai mitä niillä mut väliä, kuhan nyt jotain yritän sopertaa 😳
TiuhtinWau kirjoitti:
Mitä niissä suurinpiirtein oli?
Anonyymi kertoi toisinaan kaipaavansa ♂️merkkisten jalkovälijatketta ja uroon tuoksua 😄
En_osaaEn_tunne kirjoitti:
Anonyymi kertoi toisinaan kaipaavansa ♂️merkkisten jalkovälijatketta ja uroon tuoksua 😄
Semmoinenko sitten mentiin poistamaan 😄
- Anonyymi
😄Tuoksahtaa bi-naiselta.
TiuhtinWau kirjoitti:
Mua hävettää.
Mikä sua hävettää? Mulla ei nyt taho toimia tämä Suomikaksnelonen. Yritin laittaa viestiä niin tullee vaan semmonen "hajalla on" naama. Liekö lähtee tämäkään.
TiuhtinWau kirjoitti:
Semmoinenko sitten mentiin poistamaan 😄
Nukahitko sä Tiuhti jo? Me ei nyt olla oikein sovussa tän Suomi24:sen kanssa. Osa kommenteista lähtee ja puolet jää matkalle 🙄
Nukahitko sä Tiuhti jo? Me ei nyt olla oikein sovussa tän Suomi24:sen kanssa. Osa kommenteista lähtee ja puolet jää matkalle 🙄
Nukahdin paremmin kuin pitkiin aikoihin😄. Hävettää oma toiminta, olen niin läpinäkyvä. Samalla se on ollut tosi hyvä, en olis muuten tässä nyt 👍
- Anonyymi
Mietiskelin tuossa, että miten pitkät hiukset saa pysymään kauniin näköisinä, kun ovat auki. Yhtä kaunista naista katselin ja hiuksiaan ihailin. Tahtoisin samanlaiset hiukset olivat ne niin ihanat.🙂
- Anonyymi
Kaipaan tapahtumia ja ihmisiä. Kaipaan kosketusta. Tää kontaktien välttäminen ei ole mukavaa. Miten ootte ratkaisseet läheisyyden kaipuun te muut sinkut?
- Anonyymi
Tyynylläni on Sinun nimi.
- Anonyymi
Käyn metsässä halaamassa puita. Toisinaan teen pitkän lenkin ja sekin helpottaa hetkeksi kosketuksen kaipuuta.🙂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tyynylläni on Sinun nimi.
Ihanaa
Kevät
Tulen kuoleman varjon maasta.
Tulen iltaan vaaleaan.
Näen mykkänä: vihreä huntu
on tullut ja kietonut maan.
Ja on tuulta ja tuoksua lauhaa,
ja linnunlaulua soi,
— kun omassa rinnassani
sydän kuoleva vaikeroi.
Oi ei! Tämä maa on kaunis!
Tämä on ja pysyy ja jää.
Se, mikä on iskenyt minuun,
ei voi tätä järkyttää.
Tämä heleä, kostea multa,
tämä kirkkaus loppumaton,
se ei välitä, välitä, vaikka
joku sydän murtunut on.
Saima Harmaja
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7394983Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6734219Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1732321Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o192105MTV: Katri Helena repäisee kunnolla - Aivan uudessa roolissa TV:ssä - Tätä ei arvannut!
No nyt iskelmälegenda ja koko kansan Katri Helena kyllä repäisee kunnolla! Upeaa heittäytymistä, Katri Helena! Lue, mis401888- 961716
TELIA pakottaa 4G-liittymiä väkisin 5G-liittymiin, vaihtaa ilman lupaa
Ihmisten sopimuksia! https://www.is.fi/digitoday/mobiili/art-2000011063159.html "Telia on lähettänyt osalle 4g-asiakka1711483OP Kaskimaa
Niin sitten pankki vaihtaa nimeään ja pääkonttori siirtyy ties minne. Pulkkisen visio, Kainuu ei kelvannut.301218- 921203
- 941144