Mitä tarkoittaa sana cudlaa?

Anonyymi

Niin, mitä se cudlaa oikein tarkoitta ? En ymmärrä sitä samaa, onko se kenties tullut englanninkielisestä sanasta, cuddle vai miten, oon 16v poika, ja en tiedä mitä se sana tarkoittaa.

18

35549

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mitä tarkoittaa cudlaaminen

• Anonyymi

Mitä tarkoittaa cudlaaminen

• Anonyymi

Eli oikeestaan se on sitä et on vaik sängys poika- tai tyttöystävän kanssa ja halailee tai esim jos nukkuu lusikas nii voi siin samal cudlaa en osaa paremmin selittää näin 15 vuotiaana et joo

• Anonyymi

Mitä lusikassa nukkuminentarkoittaa

• Anonyymi

Googlaa

• Anonyymi

Sitä, että otetaan astiakaapista vaikka ruokalusikka, se asetetaan johonkin sopivaan paikkaan ja mennään siihen nukkumaan.

• Anonyymi

Sellasta sängyssä halailua, en osaa paremmin selittää

• Anonyymi

Se tarkottaa esim tyttö/poika ystävän kaa sängys halailuu tai pussailuu miks 16v ei tiiä ku 12v ki tietää😂😂

• Anonyymi

Kaikki ei tiiä

• Anonyymi

se on niiku sängyssä halailua

• Anonyymi

kysy itteltäs?

• Anonyymi

Mitä tarkoittaa cudlaaminen tarkoittaako se jotain sexiä tai sitä ahh... Ääntä

• Anonyymi

ne on aikuisten juttuja ennenkuin lapsi saa alkuunsa

• Anonyymi

moi! Mietin että miten seksiä oikein harratetaan ja voiko sitä tehdä jotenkin itse? ja sattuuko itsetyydytys ja miten itse teette sitä??

• Anonyymi

No se tarkottaa et on sängyssä tyttö tai poikaystävän kanssa halailee tai pussailee

• Anonyymi

Cudlaaminen on tullut englannin kielisestä sanasta cuddle eli tarkottaa samaa asiaa

• Anonyymi

Hei olen 10v olen harrastanut seksiä ainakin 15 kertaa ei sattunut yhtään

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      26
      4330
    2. Oot nainen liian paksu minulle

Joten en yhtään syty tästä suhteesta.
      Ikävä
      256
      3724
    3. No nyt! Linda Lampenius jakoi sensuellin kuvan itsestä - "Olematon mekko" saa hieraisemaan silmiä...

Linda Lampenius täyttää tänään 55 vuotta. Eipä uskoisi kuvan perusteella. Onnea, onnea, onnea pop-artistille ja huippuvi
      Suomalaiset julkkikset
      28
      2114
    4. Mites teillä keskustelut soljuu?

Oli tossa mun aloittamassa ketjussa eilen illalla aikamoinen show. Mutta toisaalta ainahan mä oon valitellut kun täällä
      Sinkut
      270
      1736
    5. Shokki! Marko Paanaselle ei riitä 100 000 euron budjetti - Vaatii kesken remontin näin paljon lisää!

Hupsista, noinkos siinä sitten kävi, budjetti ei pitänytkään…! Eikä taida olla ihan eka kerta, näitähän sattuu... Onko
      16
      1502
    6. Pystyt sille toiselle

Kertomaan ne salaisetkin asiat. Olette läheisiä. En tiedä kerrottu minusta. Tuskin kerrot. Puhutko sanaakaan. Toisaalta
      Ikävä
      8
      1439
    7. Venäjän rikollisen sodan juurisyyt

Koska edellinen ketju Venäjän rikollisen sodan juurisyistä oli niin suosittu, että se tuli pikaisesti täyteen eikä sitä
      NATO
      410
      1347
    8. Annen grillin nousu ja konkka..

Olipa se nopea grilli bisnes..Voi voi sentään mitäs nyt tilalle?
      Sotkamo
      50
      1229
    9. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      411
      1187
    10. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      77
      1070
    Aihe