Mitä kuuluu suomen saastuneimpaan kuntaan? Joko Terrafame pyörii ilman verorahoja voitollisena? Joko siellä toimii sisäinen vesien kierrätys?
Ei saatana....vittu että naurattaa vitun vatipäiden pelleily.
Mitä kuuluu suomen saastuneimpaan kuntaan?
16
826
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllähän Terrafame toimii ja tuottaa nikkeliä ja kun saadaan uraani talteen, niin Suomen puolustuskin herää henkiin ja jo akkumetallitehdaskin nousee tuota pikaa , niin autotkin sähköllä rupee kulkee, Puuttuu vaan vielä se itse akkutehdas, mersujahan valmistuu Uuudessakaupungissa, Hillerin perintö elää.
Nikkeliä, kobolttia, litiumia, rikkiä...... raaka-ainetta. Kiinasta vakoilla tekniikka ja kehitellä akku, joka kestää 100 vuotta ja kertalatauksella huristaa-auto 3000km.
Vihreille ei kannata puhua mitään, eikä akkojakaan näissä asioissa muutenkaan kuunnella millään tarkalla korvalla. Ne vaan muuraa, huoraa ja rollaa.
Suomalaiset pölhöt, kun eivät ymmärrä hellapoliisi valtiossa, kun miten kaikki saastuu, kilpaa riidellään,olen minä pääministeri, joka tarkalla korvalla maan parhaita asiantuntijoita kuuntelee. Jos Sipilä olisi pääministeri ja Orpo neuvonantaja, niin eihän Suomessa olisi mitään ongelmia! Tämä on taivahan tosi, sanoi mietaan jussi. - Anonyymi
Hyvää tänne kuuluu. Kysyjän kirjoituksesta päätellen hanellä ei itsellään toimi pään sisäinen verenkierto vaan siellä kiertää joku muu neste.
- Anonyymi
Golf kausi käynnistyy koronakullassa ja kaikki hyvin!
- Anonyymi
Vissiin ei ketjun aloittaja lue lehtiä tai seuraa tiedoitusvälineitä.Ei varmaan ymmärtänytkään mitä kirjoitti.
- Anonyymi
Onko se nyt?
- Anonyymi
Kohta pääsevät kuhmolaiset nahkahousumiehet käsilaukkuineen keikailemmaa tänne Vuokattii ja kylypyllää.
- Anonyymi
Zetoreiden kokoontumisajot kaenuussa kesälä oliko vuokattiksa
- Anonyymi
Olisin menny teransille nyt kun pääsee,mutta saatana kun o huono ilima!
- Anonyymi
Paskaaks tässä. Nuasjärvi on sonnassa, Jormasjärvi on sonnassa, Sapsojärvi on sonnassa. Eipä muuta.
Kiitos kaivos.- Anonyymi
Ihan hyvää kuuluu Terrafame saa 450 miljoonaa lisää rahaa koronaelvytyksestä. Tulee työpaikkoja lisää ja urakoitsijoidellle. Menee paremmin kuin keskimäärin.
- Anonyymi
Ydinvoimala akkulataamo mihi tulee sotkamosa vai vuokatisa
- Anonyymi
Oikeesti onko kukaan mitannut radioaktiivisuutta sotkamosta?
- Anonyymi
Miksi Sotkamosta olisi pitänyt mitata sen enepi kuin muualtakaan?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi Sotkamosta olisi pitänyt mitata sen enepi kuin muualtakaan?
Tieto lisää tuskaa ja kuitu lisää paskaa, sanotaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tieto lisää tuskaa ja kuitu lisää paskaa, sanotaan.
Niin, no miksi pitäisi mitata? Sotkamo ei taatusti poikkea muista kunnista siinä asiassa...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin, no miksi pitäisi mitata? Sotkamo ei taatusti poikkea muista kunnista siinä asiassa...
Aivan, vahva usko on tärkeintä. Ei sitä pidä mennä kyseenalaistamaan millään tutkimuksilla.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2533482
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih253474No nyt! Linda Lampenius jakoi sensuellin kuvan itsestä - "Olematon mekko" saa hieraisemaan silmiä...
Linda Lampenius täyttää tänään 55 vuotta. Eipä uskoisi kuvan perusteella. Onnea, onnea, onnea pop-artistille ja huippuvi282014Mites teillä keskustelut soljuu?
Oli tossa mun aloittamassa ketjussa eilen illalla aikamoinen show. Mutta toisaalta ainahan mä oon valitellut kun täällä2701696Shokki! Marko Paanaselle ei riitä 100 000 euron budjetti - Vaatii kesken remontin näin paljon lisää!
Hupsista, noinkos siinä sitten kävi, budjetti ei pitänytkään…! Eikä taida olla ihan eka kerta, näitähän sattuu... Onko151409Pystyt sille toiselle
Kertomaan ne salaisetkin asiat. Olette läheisiä. En tiedä kerrottu minusta. Tuskin kerrot. Puhutko sanaakaan. Toisaalta81399Venäjän rikollisen sodan juurisyyt
Koska edellinen ketju Venäjän rikollisen sodan juurisyistä oli niin suosittu, että se tuli pikaisesti täyteen eikä sitä3861231Annen grillin nousu ja konkka..
Olipa se nopea grilli bisnes..Voi voi sentään mitäs nyt tilalle?501159Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens751025Huominen haastattelu
Huomenna 27.02 Torstaina. OLLI. SAHIMÄKI Järviradiossa haastateltavana kello 12:00 👏👏281007