oksettavaa

Anonyymi

Yllätyn välillä kuinka monia naisia kiihottaa kun miehellä on hyvä titteli ja paksu tili ja valta.
Moni nauttii suunnattomasti miehestä joka tekee "mun tyttökavereista" kateellisia.

Siis ihav v* flipperiä :D

Yleensä nämä naiset ovat keskimääri paremman näköisiä noh osaavat sentään edes olla hoikkia.

8

105

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ihan luonnollistahan tuo on, evoluutiobiologiaa. Älä potki tutkainta vastaan, väsytät itsesi. Miehillä on omat suosikkinsa.

• Anonyymi

Aloituksessahan se miesten suosikkijärjestelmä tuleekin jo esille "Yleensä nämä naiset ovat keskimääri paremman näköisiä noh osaavat sentään edes olla hoikkia."

• Anonyymi kirjoitti:

Aloituksessahan se miesten suosikkijärjestelmä tuleekin jo esille "Yleensä nämä naiset ovat keskimääri paremman näköisiä noh osaavat sentään edes olla hoikkia."

ylipaino ei viehätä.

• Anonyymi

Mua ei tuollainen kiinnosta yhtään. Kuulostaa tavattoman tylsältä tuollainen.

• Anonyymi

No mä olen ainakin ihan katseen kestävä eikä mun kriteeri ole miehen palkkataso eikä edes ulkonäkö.
      Nillittäjiä ja tosikoita en voi sietää. Kaipaan mieheltä tietynlaista turvaa tuovaa olemusta, hyvää itsetuntoa ja jämäkkyyttä. En rahaa.

• Anonyymi

Minua ällöttää se älämölö mikä muiden ihmisten palkkatasoista nostetaan. Niin ja olettamukset miksi kukakin on kenenkin kanssa.
      Kyllä jos on kovapalkkainen niin pitää vähän katsoa kenen kanssa oikein hengaa, ei siinä millään pintaliito arvoilla pitkälle pötkitä.

• Anonyymi

Minäpä olen aina ollut ja tulen olemaankin sitä mielipidettä että nuoruus ja ulkonäkö ja taas vastaavasti raha, paljon rahaa tasoittaavat kummoisesti vanhemman miehen ja joskus liiankin nuoren naisen tuttavuutta. Raha ja nuoruus ratkaisee halusimme sitä tai emme.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minäpä olen aina ollut ja tulen olemaankin sitä mielipidettä että nuoruus ja ulkonäkö ja taas vastaavasti raha, paljon rahaa tasoittaavat kummoisesti vanhemman miehen ja joskus liiankin nuoren naisen tuttavuutta. Raha ja nuoruus ratkaisee halusimme sitä tai emme.

Se on sinun pinnallisuuttasi. Onneksi kaikki eivät ole tuollaisia.
        Joillakin on rahaa ja rakkautta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      39
      6905
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      32
      3898
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      45
      3280
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2844
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      16
      2662
    6. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2228
    7. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      16
      2176
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      37
      2082
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      48
      2047
    10. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      37
      1952
    Aihe