Helatorstain hökkeli

Kun ei näytä Tiuhti laittaneen kämppää pystyyn, niin hutasen ite tämmösen hökkelin.
Tässä biisi päivään.
https://youtu.be/UUGiJ29UY94
Kertoo aalloista, (joita varmaan ainaki mulle alakaa pikkuhiljaa pukata😅)
Nyt ulos aaltoilemmaan.
Mukavaa helatorstaita! Toivottavasti jossain vaiheessa näkys tänään ☀️

92

108

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Aamu aloitettu kardemumma pannareilla.
      Tuli paistettua aika torni 😊.
      Suihkun kautta lenkki vaatteisiin, ja Sibben kuusia ihailemaan.
      Hyvää Helaa 🌸

• 👍
        Koivu sopisi paremmin tähän vuodenaikaan mutta 🌲 on aika järisyttävä jos oikealla mielialalla kuuntelee 😌

• Käytöskukka kirjoitti:

👍
        Koivu sopisi paremmin tähän vuodenaikaan mutta 🌲 on aika järisyttävä jos oikealla mielialalla kuuntelee 😌

Se läks taas laulu soimaan 😅
        "Koivun oksaan korkealle teki peippo pesän,
        tiri tiri teijaa, tiri tiri teijaa lauloi kaiken kesän." 🎶🎵

• Joo, mitä sillä pienellä kasalla tekkee. Jos vauhtiin pääsee, niin kerralla sitten kunnon (Pisan)torni 🗼 😄

• En_osaaEn_tunne kirjoitti:

Se läks taas laulu soimaan 😅
        "Koivun oksaan korkealle teki peippo pesän,
        tiri tiri teijaa, tiri tiri teijaa lauloi kaiken kesän." 🎶🎵

Musaterapiaa, kiitos. 👍😊

Sopiva teema taasen. Minäpä lähden vaklaamaan josko linnunpöntöissä olisi jo vipinää 🐣

Mukavaa päivää kaikille ihanille Böönille 💚🌞

• Käytöskukka kirjoitti:

Musaterapiaa, kiitos. 👍😊

Sopiva teema taasen. Minäpä lähden vaklaamaan josko linnunpöntöissä olisi jo vipinää 🐣

Mukavaa päivää kaikille ihanille Böönille 💚🌞

Ja niks-naks, västikset parittelee takapihalla 😂

• Käytöskukka kirjoitti:

Ja niks-naks, västikset parittelee takapihalla 😂

😄😅 Helatorstain hommailut käynnissä. Nyt se ☀ki porottaa kivasti. Mukavaa päivää sullekin Käytöskukka 💐

• Anonyymi

Hyvää helapäivää kahvoista kiinni vaan ja nouskaas ylös.. taivaisiin..! 😁
      Kyllä aamusaunalla, aamupuurolla ja aamu seurueella starttaa hyvä päivä 😊
      Kohta pelaamaan frisbeegolffia erittäin kauniissa maisemissa.

• Hei, se on hauska laji! Kokeilin kerran. En ollut niin hyvä kuin kuvittelin. Toinen kerta odottaa toteutumistaan 😁
        Kilpailetko ihan?

• Anonyymi
        Käytöskukka kirjoitti:

Hei, se on hauska laji! Kokeilin kerran. En ollut niin hyvä kuin kuvittelin. Toinen kerta odottaa toteutumistaan 😁
        Kilpailetko ihan?

Olen joskus kilpailuhenkinen, jos muut on sellasella kilpapäällä, muuten kyllä aina hyvä häviäjä. 😁Tänään tuli tuossa lajissa lunta tupaan sen verran tuulista oli hiekoilla.😊

• Anonyymi kirjoitti:

Olen joskus kilpailuhenkinen, jos muut on sellasella kilpapäällä, muuten kyllä aina hyvä häviäjä. 😁Tänään tuli tuossa lajissa lunta tupaan sen verran tuulista oli hiekoilla.😊

Joo, tuulta on hyvä syyttäää.... 👍😁
        Tosissaan, se olisi kiva laji kokeilla useamminkin. Ulkoilua, hyvää seuraa, jos vielä kivat maisematkin. Ja oppisi tuon häviämisen taidon 🙄

• Käytöskukka kirjoitti:

Tosissaan, se olisi kiva laji kokeilla useamminkin. Ulkoilua, hyvää seuraa, jos vielä kivat maisematkin. Ja oppisi tuon häviämisen taidon 🙄

Mä oon kans aika surkea tuossa häviämisessä ja se on aika onneton yhtälö, kun häviän kohtuu usein, joskus myös paikalta 😁
        Hieman oon kehittynyt tässä asiassa kyllä, eli ennää ei lennä pelinappulat seinään tai pallo katolle 😅

Mä oon kans aika surkea tuossa häviämisessä ja se on aika onneton yhtälö, kun häviän kohtuu usein, joskus myös paikalta 😁
        Hieman oon kehittynyt tässä asiassa kyllä, eli ennää ei lennä pelinappulat seinään tai pallo katolle 😅

😅👍

• Anonyymi
        Käytöskukka kirjoitti:

😅👍

Ei voi kun ihmetellä, ihmetellä ja vielä ihmetellä,te olette niin hyviä pelaamaan! Ei meinaa edes uskoa, tulee ihan kummallisia epäilyksen oloja, olenko taas kuvitellut kaiken. On hyvät pelit ollut, ihan tajuton väsymys, helpotus, ilo ja kaikkea muuta mahdollista. Hieno laji, ei olisi uskonut että voittaa tästä voi saada kultaa😌

• Anonyymi
        Käytöskukka kirjoitti:

Täällä tuulee nyt niin lujaa, ettei siinä ole syytä. Kyllä ne syyt on ihan muut jos kiekko ei lennä!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei voi kun ihmetellä, ihmetellä ja vielä ihmetellä,te olette niin hyviä pelaamaan! Ei meinaa edes uskoa, tulee ihan kummallisia epäilyksen oloja, olenko taas kuvitellut kaiken. On hyvät pelit ollut, ihan tajuton väsymys, helpotus, ilo ja kaikkea muuta mahdollista. Hieno laji, ei olisi uskonut että voittaa tästä voi saada kultaa😌

Miettikää nyt Ladyt vähän, kaks vastaan yks. Vaikka olis halua heitellä, ei ehkä pysy mukana.

• Anonyymi kirjoitti:

Täällä tuulee nyt niin lujaa, ettei siinä ole syytä. Kyllä ne syyt on ihan muut jos kiekko ei lennä!

Ai niin, onhan siinä sekin mahdollisuus että lentää yli. Tai väärään suuntaan 🤔
        Mulla jäi enimmäkseen heitot lyhyeksi vaikka sihti oli lähelle sinne päin. Vaikea laji!

• Käytöskukka kirjoitti:

Mulla jäi enimmäkseen heitot lyhyeksi vaikka sihti oli lähelle sinne päin. Vaikea laji!

Ois tarttenu enemmän myötätuulta jos pittuus jää vajjaaks.

• Anonyymi kirjoitti:

Miettikää nyt Ladyt vähän, kaks vastaan yks. Vaikka olis halua heitellä, ei ehkä pysy mukana.

Onpa outo joukkuejako 😁

• Anonyymi
        Käytöskukka kirjoitti:

Kaikki osuu aina kymppiin, teillä on vakaat kädet ja mieletön pelisilmä. Kaiken ajan laittaisin tähän lajiin jos voisin, siitä ei epäilystäkään!

• Anonyymi kirjoitti:

Kaikki osuu aina kymppiin, teillä on vakaat kädet ja mieletön pelisilmä. Kaiken ajan laittaisin tähän lajiin jos voisin, siitä ei epäilystäkään!

Mihkä sun nimmaris on leijaillut?

Mihkä sun nimmaris on leijaillut?

Siihen että haluan olla oikeasti yhteydessä, en näin. Haluan kunnioittaa niitä muita jotka ehkä lukevat näitä tekstejä.

• TiuhtinWau kirjoitti:

Siihen että haluan olla oikeasti yhteydessä, en näin. Haluan kunnioittaa niitä muita jotka ehkä lukevat näitä tekstejä.

En ehkä ole juuri ihminen johon ihminen johon minä olen Ollut TODELLA ihastunut 2v.

• TiuhtinWau kirjoitti:

En ehkä ole juuri ihminen johon ihminen johon minä olen Ollut TODELLA ihastunut 2v.

Sattuu ihan hirveästi

• TiuhtinWau kirjoitti:

Sattuu ihan hirveästi

Ja kyllä häneen oli moni ihastunut, minäkin!

• TiuhtinWau kirjoitti:

Näinpä näin 😉

• TiuhtinWau kirjoitti:

Ja kyllä häneen oli moni ihastunut, minäkin!

On polttanut niin paljon aina ha nyt polttaa sisuskaluissa kipeästi.

• TiuhtinWau kirjoitti:

On polttanut niin paljon aina ha nyt polttaa sisuskaluissa kipeästi.

Ei minulla ole punaisia hiuksia tai lyhyitä

• TiuhtinWau kirjoitti:

Ei minulla ole punaisia hiuksia tai lyhyitä

Voinko soittaa huomenna jommalle kummalle ja selvittää asian, sattuu.

• TiuhtinWau kirjoitti:

Tiuhti nyt nukkumaan ja huomenna uus päivä 😉

• TiuhtinWau kirjoitti:

Jos tämä oli vahinko ei haittaa, sen kestän jotenkin, jos leikkiä, pilaa tai joku opetus murrun ihan täysin. En uskoisi, että te tekisitte niin.

• TiuhtinWau kirjoitti:

Jos tämä oli vahinko ei haittaa, sen kestän jotenkin, jos leikkiä, pilaa tai joku opetus murrun ihan täysin. En uskoisi, että te tekisitte niin.

On ollut ihan kamala päivä, ja nyt putoan jos tämä ei totta ollutkaan. En häpeä Yhtään että ihastuin häneen ihastuu kaikki! Minä luulin itsestäni liikoja. Sattuu ihan hirveästi.

• TiuhtinWau kirjoitti:

Mistä ja kelle sä Tiuhtiseni nyt viestit?

Anteeksi, olen niin sekaisin tästä kaikesta ja ymmärrän hyvin jos ihastukset meno ristiin. Häneen ihastuu kaikki! En nyt tähän voi nimiänne kirjoittaa? Mitenkäs tämä menis nyt parhaiten? Haluan selvittää asian mahdollisimman pian vaikka puhelimitse, vaikka huomenna.

Oliko tämä pilaa? Vai onko ihastukset menneet ristiin?

• TiuhtinWau kirjoitti:

Anteeksi, olen niin sekaisin tästä kaikesta ja ymmärrän hyvin jos ihastukset meno ristiin. Häneen ihastuu kaikki! En nyt tähän voi nimiänne kirjoittaa? Mitenkäs tämä menis nyt parhaiten? Haluan selvittää asian mahdollisimman pian vaikka puhelimitse, vaikka huomenna.

Ei tässä nyt varmaankaan oo kenenkään ihastukset ristissä 😉

Tiuhti nyt nukkumaan ja huomenna uus päivä 😉

Onko tässä joku vahinko käynyt?

Helpottaisi tietää, muuten olen tuskissani koko yön

• TiuhtinWau kirjoitti:

Onko tässä joku vahinko käynyt?

No ei varmaankaan, mutta mä en ymmärrä yhtään mistä sää puhut.

• Anonyymi
        TiuhtinWau kirjoitti:

Helpottaisi tietää, muuten olen tuskissani koko yön

Kuulehan Tiuhti, miksi luulet että sun ihastus, vai onko niitä montakin, olisi kumpikaan näistä naisista tässä viestiketjussa? He luultavasti tykkäävät vain sanailla.

Ei tässä nyt varmaankaan oo kenenkään ihastukset ristissä 😉

Onko joku vainoharhaisuus shokki? 🤔

• TiuhtinWau kirjoitti:

Selittäisitkö nyt silleen lyhyesti, että mistä tässä on kyse? Tai ehkä huomenna, kun oot nukkunu kunnon unet 😉

Selittäisitkö nyt silleen lyhyesti, että mistä tässä on kyse? Tai ehkä huomenna, kun oot nukkunu kunnon unet 😉

Vähän vaikee kun järki ei kulje, yritän. Että Nyt selittää että pystyn nukkumaan.

• TiuhtinWau kirjoitti:

Vähän vaikee kun järki ei kulje, yritän. Että Nyt selittää että pystyn nukkumaan.

Olen Kettu ja Tähti

Kuka hän on ?

• TiuhtinWau kirjoitti:

Olen Kettu ja Tähti

Kuka hän on ?

Tämä ei nyt aukene ollenkaan, enkä tiiä vastausta. Alkaa tässä itse kukin olla jo aika väsyny.

Tämä ei nyt aukene ollenkaan, enkä tiiä vastausta. Alkaa tässä itse kukin olla jo aika väsyny.

Anteeksi, sattuu ihan kamalasti!. Menen nukkumaan etten sotke mitään. Voitko soittaa tai laittaa sähköpostia minulle huomenna?

• Anonyymi
        TiuhtinWau kirjoitti:

Hae apua ja irrottaudu siitä uskonlahkosta missä olet, niin pääsi selkiää eikä tunteet heittele.

• Anonyymi kirjoitti:

Hae apua ja irrottaudu siitä uskonlahkosta missä olet, niin pääsi selkiää eikä tunteet heittele.

Eiköhän ne tunteet heittele aika monella, vaikkei mihkään lahkoihin kuuluskaan. Ihastusjuttujen kanssa tahtoo just monesti käyvä niin, jotta siinä on pää pöpperössä ja kroppa muutenkin vähän sekasin, erityisesti sen ihastuksen läheisyyvessä.

• Anonyymi
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

Eiköhän ne tunteet heittele aika monella, vaikkei mihkään lahkoihin kuuluskaan. Ihastusjuttujen kanssa tahtoo just monesti käyvä niin, jotta siinä on pää pöpperössä ja kroppa muutenkin vähän sekasin, erityisesti sen ihastuksen läheisyyvessä.

Jutut täällä on kaukana terveestä.

• Anonyymi kirjoitti:

Jutut täällä on kaukana terveestä.

Joo, myönnän jotta joskus kun omia kirjotuksia jälkikätteen miettii, niin kyllähän siinä saattaa tuommonenkin mielessä käyvä 😄 😉

Joo, myönnän jotta joskus kun omia kirjotuksia jälkikätteen miettii, niin kyllähän siinä saattaa tuommonenkin mielessä käyvä 😄 😉

Vaan nytten, kun taijan ite olla siinä terapian tarpeessa (ja olis niitä muitakin tarpeita), niin lähenpä ☀️terapijjaan 😉

• En_osaaEn_tunne

Perjantaita helatorstain hökkeliin!
      Luppailivat kaunista ilmaa, aurinkoa, lämpöä ja hyvin kevyttä tuulen virettä. Jospa sitä lähtis pihalla vapaapäivän kunniaks, tosin vasta sitten kun on silmät saatu ensin kunnolla auki.
      Mukavaa päivää!

• No jopas on hökkeli, ei meinaa seinätkään pystyssä pysyä. Silmien aukeamiseen tarvitsisin jeesiä, ehkä jopa silmälasit tai kiikarit. Tai joku kumahdus päähän. Meni vähän kierroksille yöllä!
        Onneksi on nätti ☀️päivä ja lähetin sähköistäpostia.

• TiuhtinWau kirjoitti:

No jopas on hökkeli, ei meinaa seinätkään pystyssä pysyä. Silmien aukeamiseen tarvitsisin jeesiä, ehkä jopa silmälasit tai kiikarit. Tai joku kumahdus päähän. Meni vähän kierroksille yöllä!
        Onneksi on nätti ☀️päivä ja lähetin sähköistäpostia.

Kyllä tässä kämpässä vielä jotenkuten seinät pystyssä pysyy ja mikä tärkeintä, katto ei vuoda ja perustukset on kunnossa 😅Huomasinkin toisesta ketjusta, jotta olit lähettäny aamuvarhasella postia ihastuksesi kohteelle. Asioiden sisällä pitäminen (ja salailu, mistä itselläni kokemusta jonkin verran on🙄) tuppaa olemaan aika rankkaa henkisesti. Aina on parempi jos suunsa saa auki ja asiat kerrottua. Ikävä kyllä vastaus/palaute ei aina voi olla mieleinen. Mä tahtoisin nyt mielummin jeesata sua laittamaan silmät kiinni. Peitellä sut pehmosten peittojen alle, silittää sun päätä ja odottaa jotta nukahat. Sen jälkeen mie hiipisin hiljaa pois 😊 Tsemppiä sulle 💕

Kyllä tässä kämpässä vielä jotenkuten seinät pystyssä pysyy ja mikä tärkeintä, katto ei vuoda ja perustukset on kunnossa 😅Huomasinkin toisesta ketjusta, jotta olit lähettäny aamuvarhasella postia ihastuksesi kohteelle. Asioiden sisällä pitäminen (ja salailu, mistä itselläni kokemusta jonkin verran on🙄) tuppaa olemaan aika rankkaa henkisesti. Aina on parempi jos suunsa saa auki ja asiat kerrottua. Ikävä kyllä vastaus/palaute ei aina voi olla mieleinen. Mä tahtoisin nyt mielummin jeesata sua laittamaan silmät kiinni. Peitellä sut pehmosten peittojen alle, silittää sun päätä ja odottaa jotta nukahat. Sen jälkeen mie hiipisin hiljaa pois 😊 Tsemppiä sulle 💕

Hökkelissä riehuttiin eilen, mörököllit tuli koloistaan. Keko Salata -Neuroottinen, dramaattinen, charmikas

Kyllä hökkelissä voi iltasella alkaa pimeys pelottaa.

• TiuhtinWau kirjoitti:

Hökkelissä riehuttiin eilen, mörököllit tuli koloistaan. Keko Salata -Neuroottinen, dramaattinen, charmikas

Kyllä hökkelissä voi iltasella alkaa pimeys pelottaa.

Palatsin ovet auki, teretulemast 😊
        Valaistus on kohillaan. On kattolamppua, seinälamppua, jalkalamppua ja sähkökatkon varalta kynttilöitä, taskulamppuja ja kaikille otsalamput.

Valaistus on kohillaan. On kattolamppua, seinälamppua, jalkalamppua ja sähkökatkon varalta kynttilöitä, taskulamppuja ja kaikille otsalamput.

🤔 Jos joku kehtais tuua tullessaan stidit taikka stendarin. Mikäli nääs tulee se katko ja loppuu akut sekä patterit.

🤔 Jos joku kehtais tuua tullessaan stidit taikka stendarin. Mikäli nääs tulee se katko ja loppuu akut sekä patterit.

Hyvä idea. Muuten menee pimeässä hapuiluksi ja voi tulla törmäilyjä 👀
        Tuon varulta tuluksetkin.

Hiton hitti veellä. Iskee taas raastinrauta sisuskaluihun, eikä se tajua etten ole porkkana, olen ihminen.

En tiedä olenko se joka on palatsin loistoon kutsuttu, pelkään että se onkin joku muu ja olen vain luullut ja luullut. 😨ahdistus taas nousee uudelleen. Jos hän ei tiedä kuka minä oikeasti olen ja pettyy, jos on luullut toiseksi.

• TiuhtinWau kirjoitti:

Hiton hitti veellä. Iskee taas raastinrauta sisuskaluihun, eikä se tajua etten ole porkkana, olen ihminen.

En tiedä olenko se joka on palatsin loistoon kutsuttu, pelkään että se onkin joku muu ja olen vain luullut ja luullut. 😨ahdistus taas nousee uudelleen. Jos hän ei tiedä kuka minä oikeasti olen ja pettyy, jos on luullut toiseksi.

*hiton hittO, veellä!

• TiuhtinWau kirjoitti:

Jos jään ikuisiksi ajoiksi tähän rumaan hökkeliin, jossa on vinoja tai ei ole valoa.

• TiuhtinWau kirjoitti:

Jos jään ikuisiksi ajoiksi tähän rumaan hökkeliin, jossa on vinoja tai ei ole valoa.

* jossa on peilit vinoja

Ei osaa näköjään kirjoittamaankaan.

Vastaus ei aina voi olla mieleinen 😰 , eli olen kuvitellut ja palaatsiin oli kutsuttu joku toinen. Epätietoisuus on nyt pahin, ei se jos joudun lähtemään pois.

• TiuhtinWau
        TiuhtinWau kirjoitti:

Vastaus ei aina voi olla mieleinen 😰 , eli olen kuvitellut ja palaatsiin oli kutsuttu joku toinen. Epätietoisuus on nyt pahin, ei se jos joudun lähtemään pois.

Hiton lasikengät ku puristaa, eikä tiedä jos näitä ei saakkaan jaloistaan ja ryysyt vaan päällä joutuu laahustamaan. En voi satu kengän tai edes läppändeerus kengän, varaan laskea koko elämääni.

Nätit sytyttimet muuten! Nyt vasta sytty.

• TiuhtinWau kirjoitti:

Nätit sytyttimet muuten! Nyt vasta sytty.

Syttyi siis lamppu

• Piti vielä palata aalloille... Satunnaisesti ’meikämandoliiniin’ (lähde: Antti Holma) iskevät hysterian ja mielipuolisuuden aallot saattavat olla yhteydessä laulussa mainittuihin maininkeihin.

Notta soi sitten koko eilisen päivän matona korvassa LindaLinda... 🎶 😊

• Käytöskukka kuule, mie en tajunnu tuota sun viestisi alkua ollenkaan, en vaikka tavasin pariin kertaan 😄 Linda Lindasta mulla ei tuu mieleen kun Frederikki 🎶🎵
        Oliko mimmoset aallot?

• Tähän mulle tulee vaan jotain kauheita tuloksia: Sina ei saa mitä halua, sodoman levyrasti ja exit only 😰 en ymmärrä, pitää etsiä noista muista voimaa.

• TiuhtinWau kirjoitti:

Tähän mulle tulee vaan jotain kauheita tuloksia: Sina ei saa mitä halua, sodoman levyrasti ja exit only 😰 en ymmärrä, pitää etsiä noista muista voimaa.

*aina ei saa mitä haluaa

...paniikki

Käytöskukka kuule, mie en tajunnu tuota sun viestisi alkua ollenkaan, en vaikka tavasin pariin kertaan 😄 Linda Lindasta mulla ei tuu mieleen kun Frederikki 🎶🎵
        Oliko mimmoset aallot?

Hyvät oli aallot 😅, mukaansa tempaavat. Mitäpä sitä enää vastustelemaan ja itseänsä pidättelemään.

• Käytöskukka kirjoitti:

Hyvät oli aallot 😅, mukaansa tempaavat. Mitäpä sitä enää vastustelemaan ja itseänsä pidättelemään.

Tuntuko koko kropassa veden liike? 😄Helpommalla pääsee kun ei kauheasti vastustele jos ei oo pakko. Voi hyvin mennä virran mukana, mutta tietysti varoen ja koko ajan pittää pysyä tietoisena siitä, missä mennään, ettei karaha kiville.

Tuntuko koko kropassa veden liike? 😄Helpommalla pääsee kun ei kauheasti vastustele jos ei oo pakko. Voi hyvin mennä virran mukana, mutta tietysti varoen ja koko ajan pittää pysyä tietoisena siitä, missä mennään, ettei karaha kiville.

Ps. Tuuppa sieki tuonne palatsin puolelle 😉

Tuntutuntu... 🌊🌊🌊
        Ja totta puhut 😊

• En tajunnut, enkä löytänyt näitä Antti Holman juttuja.
        Itsellä 🙂 tunteet on mennyt niin vakaviksi, varmasti tästä vielä palaudun ja olen taas enemmän oma iloinen itseni, vaikka onhan tämäkin puoli minua. Jokin aika sitten meillä oli tosi hauskat ja hurjatkin jutut. Tunnelmat on olleet syvällisiä ja hulvattomia 😊. Olen hyvässä seurassa. Kiitos, että olette tukeneet minua!

• TiuhtinWau kirjoitti:

En tajunnut, enkä löytänyt näitä Antti Holman juttuja.
        Itsellä 🙂 tunteet on mennyt niin vakaviksi, varmasti tästä vielä palaudun ja olen taas enemmän oma iloinen itseni, vaikka onhan tämäkin puoli minua. Jokin aika sitten meillä oli tosi hauskat ja hurjatkin jutut. Tunnelmat on olleet syvällisiä ja hulvattomia 😊. Olen hyvässä seurassa. Kiitos, että olette tukeneet minua!

Varmasti palaudut. Ei sitä tiedä kuka tässä seuraavaksi apua ja tukea tarvitsee 😌

A. Holmalla on hulvaton blogi Radioplayssa, Auta Antti! Suosittelen (jos siis sen huumori uppoaa).
        En edes laita tähän täkyjä, menee hauskuus pilalle 😊

• TiuhtinWau kirjoitti:

En tajunnut, enkä löytänyt näitä Antti Holman juttuja.

Joo, kaikki puolet itestä kulkee mukana, vaikka joskus tekiskin mieli nakata jotkut puolet piippuhyllylle häppeemään ja kulkea ilman. Eipä oo ainakaan tähän ikään viä onnistunu.

• Käytöskukka kirjoitti:

Varmasti palaudut. Ei sitä tiedä kuka tässä seuraavaksi apua ja tukea tarvitsee 😌

A. Holmalla on hulvaton blogi Radioplayssa, Auta Antti! Suosittelen (jos siis sen huumori uppoaa).

Pitääpä kuunnella ja luulen, jotta uppoo 😉

Vois kuunnella porukalla vaikka Palatsissa ja kokkailla samalla jotain slow foodia 🍅🌶🥦🥕🍳🥖🧀🧀🧀

• Käytöskukka kirjoitti:

No huh😅 Mul oli jo soitto listaa ja otin ihan kauheet vaikutteet sieltä tässä pääkoppajumissani itselleni. Jo helpotti.

Kivillekkin vielä kunhan ei karille, no sitä pelkoa ei ole😅

👍👂🏼

• TiuhtinWau kirjoitti:

Kivillekkin vielä kunhan ei karille, no sitä pelkoa ei ole😅

Kartsat on jo nähty tai näin voin todeta omasta puolestani 😅

Itteäkin pitää välillä muistutella että vaikka täällä oikeiden ihmisten kanssa jutskaillaan, ei ole ’normielämän’ velvoitteita toisia kohtaan. Linjoilta voi joku poistua äkkiarvaamatta jos elämässä tapahtuu käänne tai vain kyllästyy.
        Olen kyllä lukenut tyylikkäitä jäähyväistekstejä kun on jolleen tullut aika vaihtaa kuvioita, tai jäädä tauolle 👍😊 Sitä arvostan, palstalle voi kuitenkin jäädä joku kovasti kaipaamaan.

• Käytöskukka kirjoitti:

Itteäkin pitää välillä muistutella että vaikka täällä oikeiden ihmisten kanssa jutskaillaan, ei ole ’normielämän’ velvoitteita toisia kohtaan. Linjoilta voi joku poistua äkkiarvaamatta jos elämässä tapahtuu käänne tai vain kyllästyy.
        Olen kyllä lukenut tyylikkäitä jäähyväistekstejä kun on jolleen tullut aika vaihtaa kuvioita, tai jäädä tauolle 👍😊 Sitä arvostan, palstalle voi kuitenkin jäädä joku kovasti kaipaamaan.

Mie tiiän tän, koska kuulun niihin, jotka on pari kertaa jääny huhuilemmaan 😁 Jotkut sanovat, jotta "aika aikaansa kutakin" tai jotenkin tuolleen 😅

• Käytöskukka kirjoitti:

Vois kuunnella porukalla vaikka Palatsissa ja kokkailla samalla jotain slow foodia 🍅🌶🥦🥕🍳🥖🧀🧀🧀

👍jep

Sama juttu!

• Käytöskukka kirjoitti:

Mun ongelma on toi pääkoppa, menee niin helposti vainoharhaiseksi, et tuntuu vähän liian vaikealta elää VAIN täällä. Siis joku realistisempi vähäinenkin juttu riittäisi, että uskaltaisin olla näissä 24 puheissa. Muuten elämässä on vain yksi suunta. Ja se myös, että aina ei ehdi olla vain täällä, niin ahdistaa, ettei toiset luule, et nyt se häippäs.

• Anonyymi

Nyt terapiaan purkamaan asioita, Tiuhti! Esimerkiksi Väestöliitosta löytää neutraaleja terapeutteja, älä turhaan ota mitään uskonnollista.

• Anonyymi

Kyllä!

• Joskus se terapeutille tai jonkun muun ammattilaisen luo meneminen voi olla ihan aiheellista ja myös hyödyllistä. Puhuminen helpottaa yleensä aina. On myös hyvä antaa kyyneleiden tulla jos siltä tuntuu.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      739
      4973
    2. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      673
      4209
    3. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      173
      2311
    4. Harmi että

Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o
      Ikävä
      16
      2077
    5. MTV: Katri Helena repäisee kunnolla - Aivan uudessa roolissa TV:ssä - Tätä ei arvannut!

No nyt iskelmälegenda ja koko kansan Katri Helena kyllä repäisee kunnolla! Upeaa heittäytymistä, Katri Helena! Lue, mis
      Suomalaiset julkkikset
      40
      1878
    6. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      96
      1706
    7. TELIA pakottaa 4G-liittymiä väkisin 5G-liittymiin, vaihtaa ilman lupaa

Ihmisten sopimuksia! https://www.is.fi/digitoday/mobiili/art-2000011063159.html "Telia on lähettänyt osalle 4g-asiakka
      Maailman menoa
      171
      1473
    8. OP Kaskimaa

Niin sitten pankki vaihtaa nimeään ja pääkonttori siirtyy ties minne. Pulkkisen visio, Kainuu ei kelvannut.
      Kuhmo
      30
      1218
    9. Ajattele miten

Paljon ottajia sinulla olisi
      Ikävä
      91
      1174
    10. Viimeiset helmiterveiset

kaivatullesi tähän alas 🙇💙
      Ikävä
      94