miten ootte tai ootteko saanu jotenkin rahaa tukena koronan tautta?ottaa päähän kun en tiijä mistä vois alkaa nyyhkyttää et sais hyötyvä.
korona tukea maitotilalle
9
143
Vastaukset
- Anonyymi
En kyll tiiä mistä sä saisit tukkee, mä oon ravintolayrittäjä ja rahaa tulee tuen muodosa ovist ja ikkunoist. Mulla on mitätön liikevaihto mutta kaveri vähän fiksasi hakemuksessa...
- Anonyymi
Mulla on tyrnipensaita ja lähettivät heti tukirahhaa ku soitin Kelalle.
- Anonyymi
Hitto, taidat olla tuki-intiaani helsingin yksiöstä. Siutha mie tunnenkii.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hitto, taidat olla tuki-intiaani helsingin yksiöstä. Siutha mie tunnenkii.
eekäkö miullon kämppä mikkelin torirreunalla .
- Anonyymi
Amerikassa viljelijät heittävät tuotoksiaan jäteastioihin ja lopettavat tuotantoaan. Rahtikustannukset ovat nousseet radikaalisti ja Amerikan kuluttajista enemmistö on siirtynyt ravintoloihin jne. Köyhille jää "vain nuolaisu".
https://www.shtfplan.com/headline-news/record-high-grocery-prices-as-farmers-smash-eggs-dump-milk_05212020
Teollisuuden monopolisointi on edistynyt uuteen vaiheeseen. Seurauksena on globaali nälänhätä. - Anonyymi
Pikku baarit nyyhkytti ensimmäisenä ja nämä "yrittäjät" tyhjensivät pajatson. Sata tonnia tuli.... Ja asiakkaita 6/päivä.....
- Anonyymi
Kunnan maatalousneuvojat auttavat varmasti tyhjän nyhtäjiä
- Anonyymi
onkohaa ponapartella mittään "ideoita" ? 😁🎅
- Anonyymi
Tarkoitat varmaan mussoliinin reinkarnaatiota.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 457352
- 324068
- 573605
- 503120
- 172806
- 532307
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons492299- 372258
- 432248
- 162236