Olen aina pitänyt huolta itsestäni ulkoisesti ja yksi syy varmaa että nainen muhun ihastui. Pari vuotta saman katon alla ja tyylistä tuli rento, välillä parran sänkeä, kesälomallakin annoin kasvaa kesäloma parran ja siitä ei avoska tykännyt, sanoi aina kuin huomaamattomasti et jospas ajaisit parran pois vois olla illalla jotain toimintaa. No jos nyt toisen mieliksi, sen jälkeen avoska otti kohteeksi mun rinkarvat, voisit ajaa ne pois, ne häiritsee seksin aikana, nainen ei tykänyt tunteesa kun karvat oli siinä sitten kai jotenkin häiritsevät kun makasin naisessa kiinni tai kun oli mun päällä niin nojasi kämmenillä mun rintaa vasten josta siirsi ne patjalle, pitihän nekin sitten poistaa. No minäkin esitin sit toiveen, muijalla kun on aina ollut melkoisen tuuhea alapään karvoitus, nainen ei ole sitä koskaan ajellut, toivoin että olis vähän harvennusta kun nainen kuiteskin haluaa palon suuseksiä, olis kivempaa nuolla ja siitäkös syntyi napinaa, mitä eksä muka tykkää karvaisesta pillusta, ei ole tuntunut häiritsevän kertaakaan. Jos ei karvainen pillu kelpaa sit olet ilman, näin se meni. Sanoin et pillu tekee hyvää mutta karvoja vois hivenen ajella, no niin ei tapahtunut ja minäkin päätin pitää partani ja rintakarvani entisellään ja muijaa vitutti.
Rajansa toivomuksillakin
Anonyymi
2
253
Vastaukset
parta tekee miehen.
- Anonyymi
Parta lisää komeutta. :) Kaikki ei tykkää karvoista mutta outoo ettei naises tajunnu asiaa sun kantilta vaikka niin aktiivisesti pyys sua kuitenkin karvoi ajeleen. Et pyytänyt liikaa.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih253534- 2543505
No nyt! Linda Lampenius jakoi sensuellin kuvan itsestä - "Olematon mekko" saa hieraisemaan silmiä...
Linda Lampenius täyttää tänään 55 vuotta. Eipä uskoisi kuvan perusteella. Onnea, onnea, onnea pop-artistille ja huippuvi282024Mites teillä keskustelut soljuu?
Oli tossa mun aloittamassa ketjussa eilen illalla aikamoinen show. Mutta toisaalta ainahan mä oon valitellut kun täällä2701706Shokki! Marko Paanaselle ei riitä 100 000 euron budjetti - Vaatii kesken remontin näin paljon lisää!
Hupsista, noinkos siinä sitten kävi, budjetti ei pitänytkään…! Eikä taida olla ihan eka kerta, näitähän sattuu... Onko151419Pystyt sille toiselle
Kertomaan ne salaisetkin asiat. Olette läheisiä. En tiedä kerrottu minusta. Tuskin kerrot. Puhutko sanaakaan. Toisaalta81399Venäjän rikollisen sodan juurisyyt
Koska edellinen ketju Venäjän rikollisen sodan juurisyistä oli niin suosittu, että se tuli pikaisesti täyteen eikä sitä3861241Annen grillin nousu ja konkka..
Olipa se nopea grilli bisnes..Voi voi sentään mitäs nyt tilalle?501169Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens751025Huominen haastattelu
Huomenna 27.02 Torstaina. OLLI. SAHIMÄKI Järviradiossa haastateltavana kello 12:00 👏👏281007