Osa kolme. Mitä tahtoisit kertoa hänelle?
Mitä kertoisit hänelle
249
3190
Vastaukset
- Anonyymi
Oot hyvä kannustamaan ja löytämään asioiden hyvät puolet. Sut on ilo tuntea.❤
- Anonyymi
Kertoisin että kaipaan häntä, kun ei olla koronan vuoksi nähty. Kertoisin myös, että tiedän, ettei olisi sopivaa lähestyä häntä kertomalla ikävää, mutta kertoisin silti olevani häneen ihastunut. Hän saa poskeni punoittamaan, sydämen hakkaamaan kiivaammin ja ajatukseni sekaisin. En häntä halua ahdistella tai saataa noloon tilanteeseen, mutta tämän kerran sanoisin, että hän on ihana, herttainen ja olen ihastunut häneen.
- Anonyymi
Minua nolottaa oma käytökseni seurassasi. Pelkään, että käsität minut väärin miksi sinua välttelen. Siksi että olet liian ihana, mutta en voi sua saada.
- Anonyymi
Minulla samanlaisia tunteita. Tunnen itseni hölmöksi hänen seurassaan. Toista tahtoisi koskettaa ja suudella. Kertoa omista tunteistaan, mutta kun ei. Ei voi. Ei ole sopivaa. Se ja toisen ristiriitainen käytös turhauttaa. Nautin tietysti joka hetkestä, minkä yhdessä vietämme ja tiedän, että oman käytöksen miettiminen ja nolouden tunne on turha. Voisipa tietää, mitä toinen ajattelee.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minulla samanlaisia tunteita. Tunnen itseni hölmöksi hänen seurassaan. Toista tahtoisi koskettaa ja suudella. Kertoa omista tunteistaan, mutta kun ei. Ei voi. Ei ole sopivaa. Se ja toisen ristiriitainen käytös turhauttaa. Nautin tietysti joka hetkestä, minkä yhdessä vietämme ja tiedän, että oman käytöksen miettiminen ja nolouden tunne on turha. Voisipa tietää, mitä toinen ajattelee.
Te olette osanneet pukea sanoiksi sen, muta minä (edellisen illan aiempi kommentoija) koitin sanoa. Hän saa minut hämilleen. Haluaisin kertoa sen hänelle, mutta en voi. Hän toimii esimiehenäni sivutyössäni ja on yli 10v minua nuorempi, eikä olisi sopivaa alkaa hänelle näistä tunteista kertomaan. Mutta noloa on sekin, että hän saa minut sekaisin. Ja silti se on niin ihanaa. Toivoin, että tämä korona-aika saa tunteeni laimenemaan, mutta näin ei näytä käyvän.
- Anonyymi
Olen kiitollinen jokaisesta sanastasi ja vähän otettukin☺️
- Anonyymi
TiuhtinWau kirjoitti:
Nimi tippui
TiuhtinWau, jää pliis tuonne kakkosketjuun meuhkaamaan, jooko.
Anonyymi kirjoitti:
TiuhtinWau, jää pliis tuonne kakkosketjuun meuhkaamaan, jooko.
🤔mihin kakkos ketjuun? Jään mielelläni, kiitos kutsusta, mut meuhkaaminen ei enään kiinnosta.
- Anonyymi
Ma ei utle mitte.
Mie en sano mittää. - Anonyymi
Sun hymy ja iloiset silmät saa aina hyvälle tuulelle ja perhosia vatsaan..
- Anonyymi
Kertoisin et vieläkin rakastan ja yhä edelleen osaan olla hiton suora ja sanoa v.mäisiäkin asioita 😀 . En pysty, osaa, haluu mielistel.
- Anonyymi
Oot niin söpö. Etsin sut vielä käsiini ja pyydän ulos. Lähdethän?
(Teille voin lisäks kertoo, että HITTO miten joku nainen voi saada pään pyörälle! Tällä kertaa tais sattuu kohdalle ihan oikee naisista(kin) kiinnostunut nainen, joten lähettäkää tsemppejä, että tilanne etenis muuallakin kuin mun unelmissa!)- Anonyymi
Tsemppiä sulle! :)
- Anonyymi
Missä näit hänet viimeksi? Kohtasiko katseet? :)
- Anonyymi
Miks pitää etsiä? Missä viimeksi näit sen söpön...? Siellä uudestaankin?
- Anonyymi
Apulanta : valot pimeyksien reunoilla. ❤!
- Anonyymi
Koska tää peli loppuu ja selvitetään mitä toinen toisesta haluaa. Tai sitte mä olen käsittänyt kaiken väärin ja sä leikit vaan. Tai pidät varalla jos sen toisen kans ei onnistu.
Tiedätkö, että mä epäilen, että sulla on myös tunteita mua kohtaan.
Toivon, että kertoisit, jos niin on.
(Ei sen tarvitse tarkoittaa johtaa mihinkään ,) mutta olenhan mäkin ollut rehellinen sulle.- Anonyymi
Minua risoo, että sinkut kyselee parisuhteessa olevien asioita.
Hanki itsellesi elämä, pariutumalla.- Anonyymi
No kyllä elämää ja elämän sisältöä pitää olla ilman kumppaniakin... Tai itseäni ei sellainen kiinnostaisi joka sitä minusta hakisi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No kyllä elämää ja elämän sisältöä pitää olla ilman kumppaniakin... Tai itseäni ei sellainen kiinnostaisi joka sitä minusta hakisi.
Näillä sinkuilla ei ole
- Anonyymi
😀 tääl ain huomaa kui pihal ihmiset on, ku vaa kirjotetaa... sit kuvitellaa et , hei toi o nyt sit iha varmaa tarkotettu mulle. Miettikää naiset hetki, tai ehkä ois parempi ettette miettis 😀
- Anonyymi
Jaa mä kyllä puran tuntojani kirjoittamalla. Luen, koska nää piristää mieltä.
- Anonyymi
Sen mitä en voinut viestiin laitaa..
Unessani sinä ja minä
Sä siinä, mun kainalossa, pää vasten mun kylkeä, makasimme vieretysten.
Katsoit minua alhaalta,
sä olit niin suloinen.
Pidin kättäni sun harteilla, niin, että pystyin silittämään sun päätä ja koskettamaan kiharasia suortuvia sun ohimoilla.
Kummarruin ja suutelin sun otsaa.
Sä olit niin lämmin ja aidon tuntuinen.
Aamulla vatsassa oli perhosia ja olo on koko päivän ollut kevyt.- Anonyymi
Minä olen nähnyt sinusta samaa unta. Lienemmekö toistemme unissa vierailleet? Tiedän, etten vaan voi tehdä tälle mitään ja ristiriitaiset tunteet satuttavat. Haluan sinun olevan onnellinen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä olen nähnyt sinusta samaa unta. Lienemmekö toistemme unissa vierailleet? Tiedän, etten vaan voi tehdä tälle mitään ja ristiriitaiset tunteet satuttavat. Haluan sinun olevan onnellinen.
Näättepä te kesyjä unia ihastuksistanne😌😄
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näättepä te kesyjä unia ihastuksistanne😌😄
😃 Unet ja fantasiat ovat erikseen 😉
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Heh.
Olispa kiva, jos joskus tosi elämässä kuulisin olleeni sinun unessa.
Sinä olet kuullut useita kertoja, kun olet käynyt öisellä vierailulla.
En vain, ole ihan kaikkea unistani sinulle kertonut 😜.
Mutta uskon, että luet minua.
Sinun tunteesi ovat minulle arvoitus. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
😃 Unet ja fantasiat ovat erikseen 😉
Ei välttämätttä;)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Heh.
Olispa kiva, jos joskus tosi elämässä kuulisin olleeni sinun unessa.
Sinä olet kuullut useita kertoja, kun olet käynyt öisellä vierailulla.
En vain, ole ihan kaikkea unistani sinulle kertonut 😜.
Mutta uskon, että luet minua.
Sinun tunteesi ovat minulle arvoitus.Hän on vieraillut unissani silloin kuin flirttailu yms. Oli aktiivisimmillaan. Ihania todentuntuisia helliä unia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hän on vieraillut unissani silloin kuin flirttailu yms. Oli aktiivisimmillaan. Ihania todentuntuisia helliä unia.
Oletko aikeissa joskus kertoa hänelle näistä unista?
Taisit olla otettu flirtistä? Annoitko takasin samalla mitalla? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taisit olla otettu flirtistä? Annoitko takasin samalla mitalla?Minunkin ihastus päässyt uniin. Ja olen siitä kertonutkin joskus. Ei hänkään niiden tapahtumista tiedä 😉
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taisit olla otettu flirtistä? Annoitko takasin samalla mitalla?Joo kyllä tuli vastattua flirttiin. Ei siitä kuitenkaan edennyt muuhun. Olosuhteet missä nähdään hankalat ja tiedä häntä oliko muutenkaan hänellä tarpeeksi kiinnostusta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo kyllä tuli vastattua flirttiin. Ei siitä kuitenkaan edennyt muuhun. Olosuhteet missä nähdään hankalat ja tiedä häntä oliko muutenkaan hänellä tarpeeksi kiinnostusta.
Lisään vielä, että unista en ole kertonut. Voisin kertoa kyllä, jos olis päädytty treffeille jne.. Tän hetken tilanne on se, että odottelen ihastumisen tunteen kokonaan sammumista..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lisään vielä, että unista en ole kertonut. Voisin kertoa kyllä, jos olis päädytty treffeille jne.. Tän hetken tilanne on se, että odottelen ihastumisen tunteen kokonaan sammumista..
Voi ikävä vaihe.
Itse tuosta unesta ekan kirjoituksen kirjoitin ja samassa tilanteessa.
Pitkään kovasti roihusi,
mutta yksipuolista oli.
Niin paljosta olin valmis luopumaan, jos vain hänestä olisin rakkaan itselleni saanut.
Olisin antanut vaihdossa pois koko tähän astisen elämäni.
Eikä olisi edes tuntun uhraukselta.
Koska hän ei tunteisiin vastannut olen yrittänyt niitä kylmettää.
Toivottavasti sinä et luopunut jostain, joka olisi ollu kokeilemisen arvoista.
Menetetty ei saa takasin,
joten oletko aivan varma, että haluat tunteet sammuttaa?
Tietääkö hän? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi ikävä vaihe.
Itse tuosta unesta ekan kirjoituksen kirjoitin ja samassa tilanteessa.
Pitkään kovasti roihusi,
mutta yksipuolista oli.
Niin paljosta olin valmis luopumaan, jos vain hänestä olisin rakkaan itselleni saanut.
Olisin antanut vaihdossa pois koko tähän astisen elämäni.
Eikä olisi edes tuntun uhraukselta.
Koska hän ei tunteisiin vastannut olen yrittänyt niitä kylmettää.
Toivottavasti sinä et luopunut jostain, joka olisi ollu kokeilemisen arvoista.
Menetetty ei saa takasin,
joten oletko aivan varma, että haluat tunteet sammuttaa?
Tietääkö hän?Ehkä tietää, jos lukee mun katsetta.
Silmistä kai näkee tunteet.
En ole kertonut, enkä tule kertomaan. Olosuhteet ei ole otolliset siihen.
Hän on lopettanut flirtin, silmiin katsomisen ym.. joten eiköhän ole päivänselvää, että on turha toivoa yhtikäs mitään.. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ehkä tietää, jos lukee mun katsetta.
Silmistä kai näkee tunteet.
En ole kertonut, enkä tule kertomaan. Olosuhteet ei ole otolliset siihen.
Hän on lopettanut flirtin, silmiin katsomisen ym.. joten eiköhän ole päivänselvää, että on turha toivoa yhtikäs mitään..Pelkuri.
Oli tilanne millainen tahansa hän on ansainnut kuulla mitä tunsit häntä kohtaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pelkuri.
Oli tilanne millainen tahansa hän on ansainnut kuulla mitä tunsit häntä kohtaan.Voi olla niin, että pelkuri oon. Olosuhteet vaan ei ole otolliset. En ota sitä riskiä, että ei suhtaudu hyvin. Kertokoot itse, jos kiinnostaa. Hänhän sen flirtin aloitti alunperin..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi olla niin, että pelkuri oon. Olosuhteet vaan ei ole otolliset. En ota sitä riskiä, että ei suhtaudu hyvin. Kertokoot itse, jos kiinnostaa. Hänhän sen flirtin aloitti alunperin..
Missä tämä tapahtuu? Tai on tapahtunut. Itsekin elän samantapaisessa tilanteessa. Pelkään, mikäli hän koskaan olisi ollut/on minusta kiinnostunut, että hän luulee ettei minulla olisi tunteita. Vaikka asia ei näin ole. Itse ajattelin, että en häntä koskaan voi saavuttaa ja päätin yrittää jatkaa omaa elämääni..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Missä tämä tapahtuu? Tai on tapahtunut. Itsekin elän samantapaisessa tilanteessa. Pelkään, mikäli hän koskaan olisi ollut/on minusta kiinnostunut, että hän luulee ettei minulla olisi tunteita. Vaikka asia ei näin ole. Itse ajattelin, että en häntä koskaan voi saavuttaa ja päätin yrittää jatkaa omaa elämääni..
Tuskin olet hän, siihen on niin olemattoman pieni mahdollisuus. Samoin ajattelen ettei todellisuudessa ole minulla häneen mahdollisuuksia. Työpaikalla tapahtunutta...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Etkö ole kertonut tunteistasi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuskin olet hän, siihen on niin olemattoman pieni mahdollisuus. Samoin ajattelen ettei todellisuudessa ole minulla häneen mahdollisuuksia. Työpaikalla tapahtunutta...
Mutta missäpäin suomea? Työpaikalla tämäkin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta missäpäin suomea? Työpaikalla tämäkin.
Pääkaupunki seudulla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sama tilanne työpaikalla pks täälläkin.
Mutta hyvin epätodennäköistä että hän tuntisi mua kohtaan yhtään mitään ja vielä epätodennäköisempää että tänne eksyisi kirjoittelemaan... - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sama tilanne työpaikalla pks täälläkin.
Mutta hyvin epätodennäköistä että hän tuntisi mua kohtaan yhtään mitään ja vielä epätodennäköisempää että tänne eksyisi kirjoittelemaan...Kerro päivämäärä koska näitte viimeksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kerro päivämäärä koska näitte viimeksi.
Toukokuun vika pe.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toukokuun vika pe.
Toukokuun vika to.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toukokuun vika to.
No ei sitten kohdannut tämä. Näin kyllä hänet torstainakin mutten tällä viikolla lainkaan.
- Anonyymi
28.5 kirjoitettu ja
Sitä edellisenä yönä nähty uni, ovat Kanta-Hämeessä unelmoituja unia. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No ei sitten kohdannut tämä. Näin kyllä hänet torstainakin mutten tällä viikolla lainkaan.
Siis minä päivänä viimeksi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
28.5 kirjoitettu ja
Sitä edellisenä yönä nähty uni, ovat Kanta-Hämeessä unelmoituja unia.Kiitos selvennyksestä. Ei kohtaa vaikket nyt niin mahdottoman kaukaa olekkaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toukokuun vika pe.
Tää sitten pks
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siis minä päivänä viimeksi?
Toukokuun vika pe.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi hän luulisi ettei sinulla ole tunteita? Oletko antanut ymmärtää ettet ole kiinnostunut?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tilanne on sellainen ettei hän katso minua enää silmiin. Kaikki flirtti on täysin poissa. On vaan asiakeskustelua ilman silmien ja katseen kohtaamista. Toimitko sinä näin?
Sattuuhan se, että toinen on noin muuttanut käytöstään. Olen ollut aidosti kiinnostunut hänestä ja olisin vieläkin. Ymmärrän kyllä, että minun täytyy unohtaa hänet ja jatkaa eteenpäin. Eihän tässä muutakaan voi.. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tilanne on sellainen ettei hän katso minua enää silmiin. Kaikki flirtti on täysin poissa. On vaan asiakeskustelua ilman silmien ja katseen kohtaamista. Toimitko sinä näin?
Sattuuhan se, että toinen on noin muuttanut käytöstään. Olen ollut aidosti kiinnostunut hänestä ja olisin vieläkin. Ymmärrän kyllä, että minun täytyy unohtaa hänet ja jatkaa eteenpäin. Eihän tässä muutakaan voi..Se ei ole totta, halua on suuresti, menettämisen pelko estää rennon flirtin...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se ei ole totta, halua on suuresti, menettämisen pelko estää rennon flirtin...
Jos haluaa suuresti, on myös otettava suuria riskejä.
Itse luin kauneutta väärin.
Niin kovasti toivoin.
Niin vahvasti uskoin,
että olisin hänelle,
se kaikki mitä hän on minulle.
Kipinä roihuun.
- Anonyymi
Haluaisin sinut löytää elämääni
Minulla olisi niin paljon
Hellyyttä ja huomiota annettavana
Kehräisin sylissäsi kuin kissa Olet mulle tärkeä ❤️
- Anonyymi
Haluaisin sanoa että hän on kiehtova tyyppi, hänessä on sitä jotain ja tutustuisin mielelläni paremmin töiden ulkopuolella.
- Anonyymi
Oih, olisi ihanaa joa joku sanoisi minulle noin 😘
- Anonyymi
Olis ihanaa,jos joskus tunteet kohtaisivat ja johtaisivat eteenpäin. Nuo sanat olisi ihana kuulla.❤
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olis ihanaa,jos joskus tunteet kohtaisivat ja johtaisivat eteenpäin. Nuo sanat olisi ihana kuulla.❤
PK:n seutu?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
PK:n seutu?
Sielläpä hyvinkin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sielläpä hyvinkin.
Tsemppii sinne, mut tää on ihan eri suunnalt 🌞
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niinpä tietenkin, eri suunnalta. Kiitos tsempeistä ja aurinkoista iltaa🌞
- Anonyymi
Aiotko sanoa tän hänelle? :) itse ainaki toivoisin et mun ihastus sanois näin...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Missä päin?
- Anonyymi
Et katso enää minua niin kuin ennen. Olen kai muuttunut yhdentekeväksi. Parempi kai niin, on silloin helpompi sut unohtaa. Kaipaan silti vielä katsettasi. Sait mut kiinnostumaan itsestäsi..
- Anonyymi
Tykkään susta, mutta mulla on kauheasti huolia ja nolottaa. Yritän kasata itseni.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tykkään susta, mutta mulla on kauheasti huolia ja nolottaa. Yritän kasata itseni.
Mikä sua nolottaa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä sua nolottaa?
Ihastuksen tunteet, punastelu ja hassusti käyttäytyminen. Pelkään, että muut huomaavat ja ovat jo huomanneet.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihastuksen tunteet, punastelu ja hassusti käyttäytyminen. Pelkään, että muut huomaavat ja ovat jo huomanneet.
Eihän tuota tartte hävetä. Hellyttäväähän tuo on. ❤
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olisko aika puhua asioista? Vai onko sille esteitä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eihän tuota tartte hävetä. Hellyttäväähän tuo on. ❤
Niin juuri, suloista ❤️
- Anonyymi
Toivon, et me kuulutaan aina toistemme elämään.
- Anonyymi
Haluaisin kertoa kaikenlaista, mutta pakko eka miettiä, miten pyytäisin ulos, kun siihen ois vielä tilaisuus. Harmittaa, kun on sosiaaliset taidot ku perunalla, nii ihan itekki odotan, mitä siinä hetkessä turautan 😂😂 APUA
- Anonyymi
Tänään enemmän, kuin eilen, kaipasin lähellesi.
Aamun ensimmäistä katseiden kohtaamista, odottanut eilisestä asti.
Kun oot mun lähellä, tuntuu, kun olisin ehjä ja kokonainen.
Ihmettelen, että jos Jumala oikeasti on olemassa, niin miksi hän on niin julma.
Tahdon vain painautua sinua vasten ja kasvaa yhteen.
Mitä, jos kesällä en saa unta, pysty syömään tai nauramaan, kun olen erossa sinusta.
Voinko soittaa?
Ymmärrätkö ikäväni?- Anonyymi
Silloin kuin ollaan tarpeeksi tuttuja ja paljon tekemisissä. Silloin voi kyllä soittaa. Eiköhän silloin molemmat nauti toistensa seurasta.
- Anonyymi
Nähtiin eilen. Sattui sisimpään, kun et enää katso minua, et enää flirttaa. Sellaista viileän asiallista vaan aina, jos nähdään. Uskottava se nyt on ettei sua kiinnosta niin sinua tulkitsen. Ehkä kesätauko tekee hyvää ja auttaa päästämään irti toivottomasta kiinnostuksesta...
- Anonyymi
Miksi välttelet katsetta ja kohtaamista nykyisin? Ihastusta vai inhoa? Vai jotakin muuta? Jätän sut rauhaan, jos sitä toivot. Yritän ymmärtää..
- Anonyymi
Ihastusta syvää.
Pelkään Katsettasi kutsuvaa ja syvää.
Lähelläsi pelkään, että loukkaan sinua, ja rajojasi.
Pidin niin, meidän yhteisestä jutusta.
Se oli mun elämäni ilo.
Kun annoin ymmärtää mitä tunnen sinua kohtaan, kaikki muuttui.
Sinä ja minä samanlasina,
Mahdotonta.
Tiesit tunteeni, omistasi et kertonut.
Jokainen ele, pelkkään, että koet sen ahdistavana, tai loukkaavana sinua kohtaan.
Harmittaa,
vanhaan en pysy palaamaan, jos en saa varmistusta sinulta,
Että tunnet jotain minua kohtaan ja haluat jatkaa syviä katseita.
Edellinen viestittely,siinä oli sulle tarjous...
Otatko vastaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihastusta syvää.
Pelkään Katsettasi kutsuvaa ja syvää.
Lähelläsi pelkään, että loukkaan sinua, ja rajojasi.
Pidin niin, meidän yhteisestä jutusta.
Se oli mun elämäni ilo.
Kun annoin ymmärtää mitä tunnen sinua kohtaan, kaikki muuttui.
Sinä ja minä samanlasina,
Mahdotonta.
Tiesit tunteeni, omistasi et kertonut.
Jokainen ele, pelkkään, että koet sen ahdistavana, tai loukkaavana sinua kohtaan.
Harmittaa,
vanhaan en pysy palaamaan, jos en saa varmistusta sinulta,
Että tunnet jotain minua kohtaan ja haluat jatkaa syviä katseita.
Edellinen viestittely,siinä oli sulle tarjous...
Otatko vastaan.Hän ei ole tunteistaan kertonut.
Ensin oli katseita syviä, flirttiä.
Sitten hän lopetti silmiin katsomisen ja
Flirttailun. Jos jutellaan niin asiaa ja nopeasti.
Hän haluaa tilanteista liueta paikalta pian.
Olen ymmälläni käytöksestään hänen.
Ihastusta vai vihaa vai jotain muutako lie.
Sydämeni hänen lähelleen päästä haluaa,
mutta väkisin en halua tuppaantua.
Olisin tahtonut häneen paremmin tutustua..
- Anonyymi
Tähänkin päivään herätessä täytät mieleni. Tekisi mieli ottaa kontaktia. Valvoin vähän myöhään eilen lähinnä tunnepalstaa lukien. Juon kahvia ja syön aamupuuroa. Se ettet enää jaa mitään itsestäsi minulle saa minut pitämään asiaa ja itseäni merkityksettömänä sinulle, siitä olen harmissani. Tuntuu pahalle. Meen kohta ulkoilee kyllä se siitä tuokin tunne.
- Anonyymi
Kukkaset tuovat iloa uskomattoman paljon elämääni.
Luonto on ihanan vehreä. Puut, pensaat tuuheita. Linnuilla hyviä pesäpaikkoja.
Odotan sinulta kauniita sanoja. Haluaisin kuulla, mitä elämääsi kuuluu. Onko sielu tervehtymässä.
- Anonyymi
Minä haluaisin kertoa hänelle että haluan muuttaa lappiin takaisin,mutta tiedän että hän ei innostu asiasta,joten kertominen on turhaa.Olen lapista,Tapionniemestä kotoisin.
- Anonyymi
Kiinnostuin susta aika paljon lyhyessä ajassa. Alku lähti käyntiin hyvin, mut nyt tuntuu ettei sua kiinnosta. Sanoinko jotain väärin? Meistä vois tulla jotain, jos vaan molemmat haluttais sitä.
- Anonyymi
Missä päin? Mistä päättelet ettei kiinnosta?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Missä päin? Mistä päättelet ettei kiinnosta?
Ollaan pitkän välimatkan päässä toisistamme, mutta ei se minua haittaa. Ehkä ylianalysoin, mutta kun yhteydenpito nyt hänen osaltaan väheni, niin pelottaa, että kiinnostus lopahti
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ollaan pitkän välimatkan päässä toisistamme, mutta ei se minua haittaa. Ehkä ylianalysoin, mutta kun yhteydenpito nyt hänen osaltaan väheni, niin pelottaa, että kiinnostus lopahti
Kuinka pitkä on pitkä välimatka? Minä asun kauempana ihastuksestani nykyisin. Tunteet ja kiinnostus eivät ole lopahtaneet.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuinka pitkä on pitkä välimatka? Minä asun kauempana ihastuksestani nykyisin. Tunteet ja kiinnostus eivät ole lopahtaneet.
Noin 500km välimatka
Anonyymi kirjoitti:
Noin 500km välimatka
Oikean ihmisen kohdalla tuo ei ole matka eikä mikään. Mun hyvä ystävä piti omaa rakkauttaan toivottomana välimatkan takia. Hänen ihastus nyt puoliso asui Amerikassa.
Ystävä analysoi, että ehkä uskaltautui ihastumaan vaikean eron jälkeen, koska ihastus tuntui aluksi saavuttamattomalta.- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minulla on kokemusta pitkistä välimatkoista, ja ensin voi tuntua, että ei haittaa mitään, mutta kyllä se on ongelma pidemmällä aikavälillä, tapaamiset menee kauheaksi säätämiseksi, etenkin jos ei ole kovin hyvä organisaatiokyky, ja tuntuu pahalta, kun ei koskaan voi spontaanisti nähdä toista. Lopulta tilanne päätyy siihen, että pitää ratkaista kumpi muuttaa, eikä se ole välttämättä helppo ratkaisu, kun kaikilla on tietty muutakin elämässä kuin parisuhde, eikä ketään saa painostaa omien etujen vuoksi.
Tahtoisin kertoa tai oikeastaan pyydän että hän osaisi suhtautua asiaan vaikka sitten sillä huumorilla, kun tulen ulos salaisuuksien saippuakuplista
Vähä niin kuin haisuli vahingossa imasi pillillä muumien kuplasaippuat ja lähti lentoon. Toivon että kaikki muu pysyy kuin ennallaan. Ainut vain että haluan puhua asiasta hänen kanssa ja sitten vain unohtaa koko "hassu juttu"
Ja asiallisuus ja kunniotus toisiamme kohtaan säilyy.
Kiitos ei muuta.Omalla pyynnölläsi ja halulla keskusteluun osoitat arvostusta ja olet ansainnut kunnioituksen! Haisulin leikin mukaan lähtemisen innosta muodostui hauska ja kaunis kupla, joka selvästi itse tahtoi läh´teä lentoon. Haisulissa parasta on hänen lahjomattomuutensa, hän ei esitä mitään muuta mitä on. Hän on rehellisen ilkikurinen ja se tekee hänen hahmostaan sympaattisen. Niin kauan kuin Muumilaaksossa on leikkiviä lapsia ja Haisuleita, pysyy se varmasti ennallaan.
Hassuja juttuja ei kannata unohtaa, vaikka ne olisi vain "hassuja". "Hassut jutut" muuttuvat auki puhuittuina, vain hassuiksi jutuiksi, ei sen kummemmaksi. Mielummin kuplan puhkeaminen silmien alla kuin sen lentäminen näkymättömiin.
Hemuli tykkää räjäytellä ilotuitusraketteja, onhan siinä jotain vapauttavaa. Samalla tavalla kuplan puhkeaminen on helpotus.
Petkutihuiputus arvostan lahjomatonta luonnettasi!- Anonyymi
Arvostaisin todella, jos mulle avauduttaisiin tunteista. Eikä sillä väliä oli tunteet yhteneväiset tai ei. Avautuminen vaatii rohkeutta ei sitä voi järkevä ihminen muuta kuin arvostaa. Onnea matkaan!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Arvostaisin todella, jos mulle avauduttaisiin tunteista. Eikä sillä väliä oli tunteet yhteneväiset tai ei. Avautuminen vaatii rohkeutta ei sitä voi järkevä ihminen muuta kuin arvostaa. Onnea matkaan!
Lue se eilinen luritus
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lue se eilinen luritus
Mistäs sen lurituksen luen🙂
- Anonyymi
Jotain samantyyppistä minäkin toivoisin.
Puhumisen jälkeen asia voitaisi unohtaa. Kun katseemme kohtaisi, hymyilisimme, ja molemmat tietäisi miksi.
- Anonyymi
Kun yritän olla ajattelematta sinua, ajattelen sinua vain enemmän ja enemmän.
Kun yritän kertoa sinulle tunteistani, pelkään vain enemmän ja enemmän.
Kun yritän olla seurassasi rento omaitseni, jännitän ja panikoin vain yhä enemmän.
Kun yritän olla rakastamatta sinua, kaipaan sinua sydämeni pohjasta enemmän.
Kun yritän ottaa sinuun taas yhteyttä, vetäydyn vain itseeni ja omiin ajatuksiini yhä syvemmälle ja syvemmälle.
Yritän päästää irti, yritän enemmän ja enemmän. Miksi se on niin vaikeaa ja tämä elämä tässä hetkessä niin haikeaa.
Välitän kyllä, yritä ymmärtää, jatketaanko vain näin vai voidaanko kääntää kaikki toisin päin?- Anonyymi
Tuttuja tunteita. Pitäis kai ajatella vähemmän ja toimia. Löytää ne sanat ja pullauttaa ne vain ulos suusta tuli mitä tuli. Sittenpähän olis sanottu ja ei tarttis jahkata. Ajatteleppa sitä, jos onkin kaksi samojen tunteiden kanssa pohdiskelemassa eikä kumpikaan uskalla sanoa. Haluaisin sua halata oikein kunnolla.
- Anonyymi
Niin. Mitäpä jos... Mitä jos tunnen samalla tavalla, jos meitä onkin kaksi, jotka tahtoisivat toisensa. Onko reilua olla rakastamatta. Reilua yrittää olla pitämättä yhteyttä. Minä toivoisin kuulevani sinusta useammin. Kuulevani sen sinulta mitä tahdot, että välität, jos niin teet. Minäkin jännitän seurassasi. Hyvää yötä. Olet tärkeä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin. Mitäpä jos... Mitä jos tunnen samalla tavalla, jos meitä onkin kaksi, jotka tahtoisivat toisensa. Onko reilua olla rakastamatta. Reilua yrittää olla pitämättä yhteyttä. Minä toivoisin kuulevani sinusta useammin. Kuulevani sen sinulta mitä tahdot, että välität, jos niin teet. Minäkin jännitän seurassasi. Hyvää yötä. Olet tärkeä.
Lisään vielä, kaiken pystyy kääntämään. Vielä on mahdollisuus kaikkeen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lisään vielä, kaiken pystyy kääntämään. Vielä on mahdollisuus kaikkeen
Käännätkö kelkkasi. On se vaikeaa, mutta mahdollista.
Joko luit sen kirjan? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Käännätkö kelkkasi. On se vaikeaa, mutta mahdollista.
Joko luit sen kirjan?Kääntäisin jos tietäisin, että olet vastassa. Voitko jo kertoa, mitä kirjaa tarkoitat? Yksi tulee mieleen, jonka kyllä luin, katsotaan kohtaako.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kääntäisin jos tietäisin, että olet vastassa. Voitko jo kertoa, mitä kirjaa tarkoitat? Yksi tulee mieleen, jonka kyllä luin, katsotaan kohtaako.
Vaan pystytkö itse kääntämään omasi? Siinä vaikuttaisi olevan myös paljon painolastia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kääntäisin jos tietäisin, että olet vastassa. Voitko jo kertoa, mitä kirjaa tarkoitat? Yksi tulee mieleen, jonka kyllä luin, katsotaan kohtaako.
Kerro sinä minkä kirjan luit, tai edes vihjaa mistä se kertoo.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kerro sinä minkä kirjan luit, tai edes vihjaa mistä se kertoo.
Kertoo osittain asioista, joita mekin työssämme kohtaamme.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kertoo osittain asioista, joita mekin työssämme kohtaamme.
No tämän voi tulkita monella tavalla, tai siis kai minkä tahansa asian voi ajatella osittain kohtaavan myös työssä? Jotain tarkennusta? 😃
- Anonyymi
Haluaisin kiittää häntä kaikesta. Ilman häntä en olisi jaksanut. Hän on ollut todella tärkeä osa elämääni, vaikka hän ei tiedä sitä. Hän on niin erilainen kuin muut. Kiittäisin kaikesta ja pyytäisin anteeksi, että olen tällainen, näin torjuva ja etäinen. Se on vain suojakuorta.
En tiedä, näemmekö enää koskaan. Ehkä joskus muistelen tätä aikaa vielä hyvillä mielin ja se on hänen ansiotaan. - Anonyymi
Vaihtelun vuoksi käyn vieraissa, jopa miehissä.
- Anonyymi
Tahtoisin kertoa että arvuuttelen hänen taustojaan. Mietin mielessäni millainen meidän yhteinen tulevaisuus olisi. Mietin miten tehtäisiin elämästä läheisineen merkityksellinen. Mietin missä kaikkialla mentäisiin. Ajattelen että näen sut reissuissa, enkä ikinä kohtelisi tai epäilisi sun luottamusta meihin. Et ikinä enää joutuisi pyytämään anteeksi olemisiasi ja tekemisiäsi. Ajattelen myös itseäni ja sitä kuinka voikaan noin lyhyessä ajassa löytää ihmisen, jonka ymmärtää ja käsittää täydellisesti. En ikinä toivo sulle mitään muuta kuin että unelmat kaikki toteutuu kuten itselläkin ovat tehneet, ilman että joutuisi tinkimään omista periaatteistaan. Rakkautta vaan ja tahtoa elää. Ollaan niin ihania❤️
- Anonyymi
Kertoisin Mikkeliläiselle ihanuudelle, että kyllä meidän aika koittaa vielä. 🥰
- Anonyymi
Sekin, että meillä on niin erilaiset lähtökohdat. Sinähän voit elää tavallisempaa elämää uroksen kanssa. Varmasti helpompaa.
Ollaan siis ystäviä.- Anonyymi
Mut mä haluun vaan sut,
Enemmän kuin Ystäväksi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mut mä haluun vaan sut,
Enemmän kuin Ystäväksi.Minne menee?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minne menee?
Etelä suomi, Häme
- Anonyymi
Uroksen? Onks täällä joku eläimiin sekaantuja???
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Uroksen? Onks täällä joku eläimiin sekaantuja???
Koiras tai uros on sukupuolisesti erilaistuneilla lajeilla eli eliöillä se sukupuoli, joka tuottaa siittiöitä, joiden tehtävänä on hedelmöittää naaraan tuottama munasolu.
- Anonyymi
Mulla on ikävä sinua. Katselin kuvaasi jotten unohda suloisia piirteitäsi.
- Anonyymi
Olet ihana :)
- Anonyymi
Haaveilen sinusta, meistä, ja mitä meistä voisi tulla. Toivon että uskallettais lähestyä toisiamme vaikka tilanne on mahdoton. Haluaisin tutustua Sinuun.
- Anonyymi
Minne päin menee?
- Anonyymi
Miks mahdoton?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minne päin menee?
Tämä menee Helsinkiin.
- Anonyymi
Todellakin olen ihastunut sinuun ja oli ihanaa kun sain suudella sinua.
Olin tänään jokilaivoilla ystävieni kanssa, en edes muista koska viimeksi, mutta tänään olin hieman humalassa. Ajattelen vain sinua Puoli Prinssi, kuka oikeasti olet jne. haluan tietää totuuden. Tämä on ehkä liikaa infoa, mutta etenen reaalimaailmassa hyvin siihen suuntaan, että olisin valmis kohtaamaan sinut tai kaltaisesi. Enhän voi tietää, onko elämässäsi tilaa minunlaiselle naiselle, vaikka sanonutkin minua maan kauneimmaksi.
Nyt pikku hiprakassa 😊hyvää yötä ja huomenta😴☀️🥰😚- Anonyymi
Mulla oli sanat valmiina,
Kertoisin miten tulen ikävöimään
Ja toivoisin,
yhteisiä hetkiä kesälläkin.
Halauksemme oli pitkä, ja täynnä tunnetta,
Minä kaipasin sinua jo
Niitä hetkiä, kun ollaan kahden ja voi kertoa kaiken.
Niitä hetkiä, kun katseessa on yhteys,
Sanattomasti, silti niin vahvasti samalla taajuudella.
Niitä hetkiä, kun tiedän, että olet siinä ihan lähellä.
Kaikki kävi taas, niin äkkiä.
Liikaa, vieraita silmiä, liikaa korvia.
Halattuna
Kesään polkiessa,
Kyynneellet poskilla,
Kaipaan sinua- Anonyymi
Nähdään jooo
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nähdään jooo
Niin ja kun liikut, niin poikkea Saaressa.
Sinne olet aina tervetullut.
- Anonyymi
Sinä kesämekossa oot kyllä ihana näky.❤
- Anonyymi
Koska nähtiin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koska nähtiin?
Kesäkuussa nyt lämpimällä kelillä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kesäkuussa nyt lämpimällä kelillä.
Perjantaina? :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Perjantaina? :)
Ehkä 😘
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ehkä 😘
Minkäs värinen mekkoni oli? :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Monivärinen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä vastaan mekon väriksi kesäkuiseen perjantaihin vihreä :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä vastaan mekon väriksi kesäkuiseen perjantaihin vihreä :)
Vihreä on hyvä väri:)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vihreä on hyvä väri:)
Oliko vihreä oikein?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oliko vihreä oikein?
Vihreä näyttää hyvältä yhden ihanaisen naisen päällä:)
- Anonyymi
Sä olet mun salainen puutarha.
Kun suljen silmät, olen sun kanssa isojen puiden suojassa.
Kun suljen silmät, voin tuntea syreenit, kielot, sekä apiloiden tuoksun.
Kun suljen silmäni, kuulen linnut sekä sinut.
Kerrot tarinoita, jotka, eivät pääty.
Auvonaisiin tarinoihisi tahtoisin liittyä, osaksi sinun tarinaa.
Sun ajatteleminen palauttaa mut hetkiin, joissa me ollaan yhdessä.
Sä oot mun salainen puutarha,
Mun oma pakopaikka todellisuutta.
Siellä Mä olen sulle joku. - Anonyymi
Mä olen kyllä jo ihan höpsähtänyt... vastahan me tänään nähtiin, silti on jo ikävä 😿💜
- Anonyymi
Tää väylä on menny liian vaikeeks. Keksi joku muu
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tää väylä on menny liian vaikeeks. Keksi joku muu
Tykkääkkö pukeutua naisten vaatteisiin joskus? Kerrokko siittä
- Anonyymi
Saisipa sinun kanssasi kokea rakkauden täytteisen kesän ja mielellään useamman.
- Anonyymi
Meillä on samat toiveet <3 mihin päin sun toive menee?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Uudellemaalle
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mihin sun toive menee?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mihin sun toive menee?
Myös Uudellemaalle :) toivotaan että meidän toiveet toteutuu...
- Anonyymi
Mulla on ikävä sinua, ääntäsi, nauruasi, katsettani, kosketustasi. Ikävä kaikkea sinussa.
- Anonyymi
No eiköhän sit mennä eteenpäin, vai onko sulla esteitä ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei mitään sellaista, mikä ei olisi ylitettävissä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei mitään sellaista, mikä ei olisi ylitettävissä.
Ihana juttu. Tykkään tästä ” mitä kertoisit”.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihana juttu. Tykkään tästä ” mitä kertoisit”.
Juu kiva keskusteluketju :) Vaikka harvoin täällä taitaa oikeat henkilöt toisensa kohdata;)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo voishan sitä mennä eteenpäin, Jos ei jäis taivaanrantoja maalailemaan...😘
Lähetän matkaan kauniin ajatuksen
Piirrän ilmojen halki tunteen
Saavun luoksesi ja parannan haavasi
Vähitellen niistä jokaisen.
Kuiskaan etelätuuleen;
"Tee käännös ja lämmitä häntä,
lohduta hänestä yksinäisyys."
Unessa saavun luoksesi
Ja silloin olemme yhtä.- Anonyymi
Ei mitään unijuttuja. Totta toinen puoli
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei mitään unijuttuja. Totta toinen puoli
No teethän asialle jotakin. Lähestyt häntä, tutustut jne..
- Anonyymi
Oletko ikävöinyt minua?
Toivonut, että satunnaisesti näkisimme?
Päivittäin tulee tilanteita, jotka tahtoisin jakaa sun kanssa. Tiedän, että näet maailman kuin minä, sun kanssa kaikki on oikein.- Anonyymi
Haluaisin nähdä sinua. Tee se mahdolliseksi
- Anonyymi
Minne päin tämä on?
- Anonyymi
No ole yhteydessä. Soita tai viestitä.🙂
- Anonyymi
Kertoisin, että olet sekoittanut mun pään <3
- Anonyymi
Mahtavaa, kuka?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mahtavaa, kuka?
En usko että tunnet ;) mutta mun ajatuksiin ei mahdu tällä hetkellä hänen lisäksi mitään muuta 😍 😍😍
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En usko että tunnet ;) mutta mun ajatuksiin ei mahdu tällä hetkellä hänen lisäksi mitään muuta 😍 😍😍
Oks tää taas Raumalla kadulla ihastunut?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oks tää taas Raumalla kadulla ihastunut?
Ei ole.. muuallakin ollaan hullaantuneita 🥰
- Anonyymi
Olet ollut ajatuksissani vaikkei olla vähään aikaan nähty. Kuinka paljon tarvitaan aikaa, että tää ihastus sammuu?
- Anonyymi
Kyllä olet sinäkin ollut mielessä. Ei anneta ihastuksen sammua vielä. Katsotaan tämä loppuun asti. Kerätään rohkeutta ja tavataan taas. Kyllä meidät on yhteen tarkoitettu, tiesin ja tunsin sen jo vuosia sitten, kun katseemme kohtasi ensimmäisiä kertoja. Sinä luovutit aina ensin tuijotuksen, minä olin ihan jumissa silmissäsi ja jatkoin vain. ;D
- Anonyymi
Sinä olet myös ajatuksissani. Enkä tahtoisi että toisiamme sieltä pois sysättäisiin. Tiedät, että välitän ja tunnen samoin sinua kohtaan ja jos uskaltaisin, kertoisin että muutama pieni asia ja teko olisi voinut muuttaa paljon. Jos tunne on niin voimakas, miksi tahdot siitä eroon tai pidät vääränä? Kertoisitpa suoraan minulle mitä oikeasti ajattelet
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinä olet myös ajatuksissani. Enkä tahtoisi että toisiamme sieltä pois sysättäisiin. Tiedät, että välitän ja tunnen samoin sinua kohtaan ja jos uskaltaisin, kertoisin että muutama pieni asia ja teko olisi voinut muuttaa paljon. Jos tunne on niin voimakas, miksi tahdot siitä eroon tai pidät vääränä? Kertoisitpa suoraan minulle mitä oikeasti ajattelet
Mikä pieni asia ja teko?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä olet sinäkin ollut mielessä. Ei anneta ihastuksen sammua vielä. Katsotaan tämä loppuun asti. Kerätään rohkeutta ja tavataan taas. Kyllä meidät on yhteen tarkoitettu, tiesin ja tunsin sen jo vuosia sitten, kun katseemme kohtasi ensimmäisiä kertoja. Sinä luovutit aina ensin tuijotuksen, minä olin ihan jumissa silmissäsi ja jatkoin vain. ;D
Niin niistä katseista tämä ihastus sai alkunsa. Toisen ihanista silmistä ja siitä hymystä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Muakin kiinnostaisi mikä pieni teko tai asia olis voinut muuttaa tilanteen.Mistä päättelet, että tiedän tunteesi, mutta sinä et minun?
- Anonyymi
Olet parasta mitä mulle on tapahtunut 10 vuoteen. Rakastan sinua<3
- Anonyymi
Sun pitäis valaista vähän tilanteestasi, oon ihan pimennossa.
- Anonyymi
Että nyt riittää pelleily. Älä omias huutele, ota jo kiinni ja suutele!
- Anonyymi
Ota sinä koppia ja suutele..
- Anonyymi
Mä haluan sut syliini ja huulesi omiani vasten.
- Anonyymi
❤️
- Anonyymi
Miten älyttömästi haluaisin kietoutua häneen ja pitää häntä hyvänä. Rakastaa päästä varpaisiin...
- Anonyymi
Haluttaa, kun ajattelen häntä. Haluaisin kokonaisen viikonlopun ensialkuun hänen sylissään viettää..
- Anonyymi
Silmissäsi näen ikuisuuden
Huuliltasi poimin intohimon
Käteni kulkevat ihosi polkua
Uutta mutta jotenkin
Niin tuttua tietä
Olet ollut unissani jo kauan
Kunpa vielä
Syleilyssäni
Tulisit todeksi- Anonyymi
Täällä minä olen
ota askel kohti
Avaa suusi
Kerro toiveesi
Anna meille aikaa
Jos tahdot
Tehdään tästä totta
- Anonyymi
Olen ihastunut ennenkin
monesti
Olen rakastunut
rakastanut,
Sinuun ihastuin,
ensi hetkestä,
Rakastan sinua ystävän tavalla,
lähemmäksi en pääse.
Vahvasti tunnen
Syvästi tunnen
Kiihkoa, kaipausta, intohimoa, hellyyttä
Mikään ei koskaan ole tuntunut tältä
Silti
Rakastan sinua ystävän tavalla.
Ja mulla on sua helvetillinen ikävä- Anonyymi
Voisin kirjoittaa nuo samat sanat
Tunnelmat on samat - Anonyymi
Joo oh, ystäväthän ne intohimoa ja hellyyttä tuntee toisiaan kohtaan... Onkohan menneet nyt termit ja käsitykset sekaisin ystävyydestä ja rakastajattaresta.
Jos minulta kysytään niin meidän ystävyys oli ja meni jo aikoja sitten, eikä mitään vakavampaakaan ole koskaan tulossa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo oh, ystäväthän ne intohimoa ja hellyyttä tuntee toisiaan kohtaan... Onkohan menneet nyt termit ja käsitykset sekaisin ystävyydestä ja rakastajattaresta.
Jos minulta kysytään niin meidän ystävyys oli ja meni jo aikoja sitten, eikä mitään vakavampaakaan ole koskaan tulossa.Kyllä niinkin voi käydä
Jos tunteitaan ei kerro
Ja silti vetovoimaa toiseen
Tuntee alusta saakka
Mitä pitempään aikaa
Kulunut on
Sitä vaikeampaa
On asiasta puhua
Kannattais jo alussa
ottaa riski tuo
Kertoa tunteet nuo - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos minulta kysytään niin meidän ystävyys oli ja meni jo aikoja sitten, eikä mitään vakavampaakaan ole koskaan tulossa.En ehkä tahtoisikaan olla ystäväsi.
Kovin sanoin tuomitset toisen tunteet.
Himoitsen ja haluan
Ystävyyteen tyydyn - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ehkä tahtoisikaan olla ystäväsi.
Kovin sanoin tuomitset toisen tunteet.
Himoitsen ja haluan
Ystävyyteen tyydynTahdoitpa tai et, se on minulle ihan yhdentekevää.
- Anonyymi
Kenelle suunnattu nää sanat? Missä tapahtuu?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei sillä ole enää mitään väliä. Kaikki on tapahtunut jo, mitään ei enää tule tapahtumaan.
Savuna ilmaan haihduit, etkä minun elämääni tule palaamaan enää. Se minkä minä päätän niin pitää. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei sillä ole enää mitään väliä. Kaikki on tapahtunut jo, mitään ei enää tule tapahtumaan.
Savuna ilmaan haihduit, etkä minun elämääni tule palaamaan enää. Se minkä minä päätän niin pitää.Kerro missä päin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kerro missä päin?
Missä oletat tapuhtuvan? Kerron sitten täsmääkö vai ei.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Missä oletat tapuhtuvan? Kerron sitten täsmääkö vai ei.
Helsinki
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älkää luottako näihin. Kateellisten ja ahneiden ihmisten pahoja puheita, aivopesuja ja manipulointeja. Haluavat sotkea ja pilata kaiken kun ei toimi juuri heidän päättämällään tavalla ja alistu heidän valtaan.
Sanokaa ja puhukaa suoraan face to face älkääkä täällä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älkää luottako näihin. Kateellisten ja ahneiden ihmisten pahoja puheita, aivopesuja ja manipulointeja. Haluavat sotkea ja pilata kaiken kun ei toimi juuri heidän päättämällään tavalla ja alistu heidän valtaan.
Sanokaa ja puhukaa suoraan face to face älkääkä täällä.Kuka sinut on aivopessyt ja manipuloinut? Miksi alistut sellaiseen? Haluatko jutella enemmänkin, voisin olla hyvä kuuntelija.
Luottamus ihmisiin tulee kyllä aikanaan takaisin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Helsinki
Aika lähelle menee, mutta ei ihan Helsinki kyllä ole.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sanokaa ja puhukaa suoraan face to face älkääkä täällä.Kyllä tämä palsta on sitä varten, että täällä voi kirjoitella ajatuksiaan. Face to face tilaisuutta en enää anna, kun ei siihen ole mitään syytä.
Se on sitten ihan toinen juttu, että kannattaako tänne tulla lukemaan näitä, jos psyyke ei kestä. :D
Ei mikään suhde "sotkeennu" tai "pilaannu" täällä kirjoittelun takia, kun mitään suhdetta ei ole edes olemassa. Mietteitään saa jokainen kirjoittaa, jos se helpottaa omaa oloa. Kyllä ne aivopesijät ja manipuloijat taitaa löytyä ihan muista piireistä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aika lähelle menee, mutta ei ihan Helsinki kyllä ole.
Sano sitten mikä, Vantaa? Espoo? Sipoo? Joku muu?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sano sitten mikä, Vantaa? Espoo? Sipoo? Joku muu?
Pääkaupunkiseudulla kyllä.
Mitä sä olet mennyt tekemää, kun noin mietityttää?
Älä nyt turhaan harmistu, et se sinä todennäköisesti ole. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pääkaupunkiseudulla kyllä.
Mitä sä olet mennyt tekemää, kun noin mietityttää?
Älä nyt turhaan harmistu, et se sinä todennäköisesti ole.Olet ilmeisesti kykenemätön kertomaan paikkakuntaa..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä tämä palsta on sitä varten, että täällä voi kirjoitella ajatuksiaan. Face to face tilaisuutta en enää anna, kun ei siihen ole mitään syytä.
Se on sitten ihan toinen juttu, että kannattaako tänne tulla lukemaan näitä, jos psyyke ei kestä. :D
Ei mikään suhde "sotkeennu" tai "pilaannu" täällä kirjoittelun takia, kun mitään suhdetta ei ole edes olemassa. Mietteitään saa jokainen kirjoittaa, jos se helpottaa omaa oloa. Kyllä ne aivopesijät ja manipuloijat taitaa löytyä ihan muista piireistä.Tietysti omia mietteitä voi kirjoittaa, mutta.. uskotko esim. siihen, että sinulle vastannut olisi juuri ”hän” tai joku muu tuntemasi ihminen? Ei välttämättä ole ja siinähän se juju piileekin, että joku muu saa sinut uskomaan, että joku tuntemasi ihminen kirjoittelee sinulle täällä vaikka ei kirjoittele..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tietysti omia mietteitä voi kirjoittaa, mutta.. uskotko esim. siihen, että sinulle vastannut olisi juuri ”hän” tai joku muu tuntemasi ihminen? Ei välttämättä ole ja siinähän se juju piileekin, että joku muu saa sinut uskomaan, että joku tuntemasi ihminen kirjoittelee sinulle täällä vaikka ei kirjoittele..
Näin ollen joku saa sinut uskomaan, että se joku on ”hän” ja jaahas, se ”hän” ajattelee sinusta tai asioista näin tai noin, vaikka ei ajattele tai hän saa sinut käyttäytymään juuri haluamallaan tavalla uskottelemalla sinulle, että hän on juuri ”hän” vaikka ei ole.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tietysti omia mietteitä voi kirjoittaa, mutta.. uskotko esim. siihen, että sinulle vastannut olisi juuri ”hän” tai joku muu tuntemasi ihminen? Ei välttämättä ole ja siinähän se juju piileekin, että joku muu saa sinut uskomaan, että joku tuntemasi ihminen kirjoittelee sinulle täällä vaikka ei kirjoittele..
Itse siksi juuri kirjoitin tänne, koska kaikki on muutenkin ollut vain oman pääni sisällä.
Niin paljon, näkee asioita, jos toivoo kovasti.
Todellisuus on raaka ja ihan toisenlainen.
Itse pidän edullisena terapiana kirjoittaa tänne, kun sotkea oikeasti toisen ihmisen elämää tunnustuksillani.
Mitään ei koskaan ollut ja mitään ei koskaan tule sinulle.
Minulla oli upeat parivuotta.
Minä tunsin vahvasti ja ikävöin edelleen sitä unelmaa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itse siksi juuri kirjoitin tänne, koska kaikki on muutenkin ollut vain oman pääni sisällä.
Itse pidän edullisena terapiana kirjoittaa tänne, kun sotkea oikeasti toisen ihmisen elämää tunnustuksillani.
Minä tunsin vahvasti ja ikävöin edelleen sitä unelmaa.Kuinka sulla voi olla upeat pari vuotta, jos kaikki vain oman pääsi sisällä? En yritä vinoilla, kysyn koska asia on mulle täysin käsittämätön.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuinka sulla voi olla upeat pari vuotta, jos kaikki vain oman pääsi sisällä? En yritä vinoilla, kysyn koska asia on mulle täysin käsittämätön.
Elämäni muuttui kauniiksi, kun hän tuli polulleni.
halu elää täyttä elämää ja tuntea täysillä
syttyi tämän ihminen kohtaamisesta ja hänen vierellään kulkiessa.
Jollekin riittää unelmat - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Elämäni muuttui kauniiksi, kun hän tuli polulleni.
halu elää täyttä elämää ja tuntea täysillä
syttyi tämän ihminen kohtaamisesta ja hänen vierellään kulkiessa.
Jollekin riittää unelmatEikö tota halua seuraa tarve toimia asian eteenpäin viemiseksi? Mulle ei ole teini-iän jälkeen haaveilu riittänyt ja jo silloinkin otti tosi koville kestää sitä, ettei voinut toimia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikö tota halua seuraa tarve toimia asian eteenpäin viemiseksi? Mulle ei ole teini-iän jälkeen haaveilu riittänyt ja jo silloinkin otti tosi koville kestää sitä, ettei voinut toimia.
Ei sinun toimimiset kovin järkeviä ole olleet. Joskus kannattaa miettiä ennenkuin toimii.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei sinun toimimiset kovin järkeviä ole olleet. Joskus kannattaa miettiä ennenkuin toimii.
Olet kyllä ilkeä.
Varmaan saat siitä jotain.
Kivat sulle.
Positiivinen elämän on meidän toisten valinta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä tunsin vahvasti ja ikävöin edelleen sitä unelmaa.Oli? Hän ei enää ole elämässäsi? Paitsi unelmissa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet kyllä ilkeä.
Varmaan saat siitä jotain.
Kivat sulle.
Positiivinen elämän on meidän toisten valinta.Onko aina sitten kannattanut toimia? Eikö ole koskaan kaduttanut se, että toimii ja olisikin ollut vain helpompi unelmoida sellaisissa tapauksissa, joissa tietää jo etukäteen menevänsä perse edellä puuhun?
Ilkeydestä saa aina vähän jotakin, ainakin oppii puolensa pitämään eikä aina taivu toisten tahtoon. Kivat mulle ja näillä mennään jatkossakin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet ilmeisesti kykenemätön kertomaan paikkakuntaa..
Haluatko, että kerron julkisesti mihin sinä olet kykenemätön?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oli? Hän ei enää ole elämässäsi? Paitsi unelmissa
Yhteiset opinnot päättyivät ja hän jatkaa elämäänsä toisaalla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Opettajasta lienee siis ollut kyse..?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Opettajasta lienee siis ollut kyse..?
En oo saanu kirjettä pitkään aikaan. . .
- Anonyymi
Oletko kertonut tunteistasi suoraan hänelle? Miksi et pääse lähemmäs?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En halua muuta kuin oppilaaksesi takaisin. Laittaa ne lahjat käytäntöön. Ne molemmat lahjat, minun ja muiden. Mitä pidit niistä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Savuna ilmaan haihduit, etkä minun elämääni tule palaamaan enää. Se minkä minä päätän niin pitää.Eksyksissä ollut olen
Tännekin vasta tullut
Vaikka tästä paikasta aiemmin jo kerroit
Löytänyt asioita vasta
Kaikki uutta, sumuista
Asiat suuria kanssa monen päättää
Elämää säätää
Laittaa päämäärää
Onko tämä oikein veneessä oleville?
Eivät rakkautta nää
Vaikka sitä tunnen
Äl jätä kesken sitä minkä aloitit
Ja lupauksia annoit - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikö tota halua seuraa tarve toimia asian eteenpäin viemiseksi? Mulle ei ole teini-iän jälkeen haaveilu riittänyt ja jo silloinkin otti tosi koville kestää sitä, ettei voinut toimia.
Toimitaan heti, milloin vain tulen luoksesi kun pyydät.
- Anonyymi
En voi olla miettimättä, mitä voisi olla nyt.
Jos sä olisit halunnut, niin mä soittaisin sulle nyt.
Vähintään laittaisin viestin, ja kiittäisin kauniista
Yhteisestä yöstä.
Jos sä olisit halunnut nukkuisin joka yö sun vieressä.
Sä saisit joka aamu herätä mun suudelmin ja silityksiin ja mä keittäisin sulle hyvää kahvia.
Mut mä en ollut sun,
vaikka musta tuntuu, että sä olit mun.
Jos mulla olis joku toinen elämä, niin ehkä silloin olis me?- Anonyymi
Ai, niin se yö. Olin jo melkein unohtanut.
- Anonyymi
Olet alkanut vähän tuittuilemaan minulle kun tavataan. Siksikö, kun olemme "vain ystäviä" keskinäisestä latauksesta huolimatta?
- Anonyymi
Ehkäpä. Olen pahoillani. Joskus turhauttaa, kun tahtoisi enemmän. Vuosien odottelukaan ei ole mukavaa. Päätä mitä minusta tahdot.
- Anonyymi
En ole vihainen vaan jotain muuta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Täällä myös. Väsynyt ja pettynyt. En tiedä itseeni vai toiseen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tarkemmin sanoen, en kykene olemaan kanssasi sellaisessa ystäväkontaktissa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tarkemmin sanoen, en kykene olemaan kanssasi sellaisessa ystäväkontaktissa.
Samoin. Parempi, että ei olla edes kaverikontaktissa enää. Taisit sen jo kyllä ymmärtää, että en halua sinulta enää mitään. Parempi, jos et ota enää yhteyttä niin helpompi unohtaa lopullisesti. Et kyllä enää edes pyöri mielessäni ja se on minulle iso asken eteenpäin. Voin sanoa olevani onnellinen. Sinulle en välttämättä edes onnea osaa vielä ainakaan toivoa. Vähän niinkuin ilmaa olisit vain, mutta kova työ tässä on ollut, että olen pystynyt unohtamaan sen mitä meillä oli.
- Anonyymi
Minulle kanssa yksi nainen tuittuili aikansa. En ilmeisesti itsekään edennyt tarpeeksi nopeasti. Sellaista tuittuilua se olisi ollut suhteessakin, joten parempi oli jättää koko leidi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Samoin. Parempi, että ei olla edes kaverikontaktissa enää. Taisit sen jo kyllä ymmärtää, että en halua sinulta enää mitään. Parempi, jos et ota enää yhteyttä niin helpompi unohtaa lopullisesti. Et kyllä enää edes pyöri mielessäni ja se on minulle iso asken eteenpäin. Voin sanoa olevani onnellinen. Sinulle en välttämättä edes onnea osaa vielä ainakaan toivoa. Vähän niinkuin ilmaa olisit vain, mutta kova työ tässä on ollut, että olen pystynyt unohtamaan sen mitä meillä oli.
Mitä oikein selität, en ole ottanut yhteyttä enkä ota jatkossakaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Täällä myös. Väsynyt ja pettynyt. En tiedä itseeni vai toiseen.
Mikä tilanteessa kiikastaa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä oikein selität, en ole ottanut yhteyttä enkä ota jatkossakaan.
Jatkuvastihan sinä otat yhteyttä ja stalkkaat. Älä väitä muuta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä tilanteessa kiikastaa?
Sinä kiikastat, ei mikään muu.
- Anonyymi
Taas joku sotkee keskustelua ja vastailee mitä sattuu.
- Anonyymi
Joo, vähän sekavaksi menee. Pitäisikö tehdä neljäs ketju samalla otsikolla niin selkeytyisi tämä?
- Anonyymi
Minä kertoisin hänelle, että olen päässyt hänestä yli. Samalla kysyisin, että miten on hänen laitansa minun suhteen. Kertoisin myös, että minulla menee ihan helvetin hyvin ilman häntä.
- Anonyymi
Kylläpä katkeria kommentteja tullut tänä iltana. Minä puolestani kertoisin, että kaipaan häntä edelleen yhtä paljon. Ja toivon, ettei mikään aikaisemmista ollut osoitettu minulle. Toivon yhä, että meillä on mahdollisuus ja hänkin odottaa minua ja tapaamisiamme. Kuten minä teen.
- Anonyymi
Samat aatokset kuin sinulla. Tosin alan kyllä kallistumaan siihen, että tää on yksipuolista eikä hän pidä minusta,samalla tavoin..
- Anonyymi
Minä toivon samaa. Näin sinua sattumalta illalla eräässä kaupassa. Kaulani punehtui, enkä uskaltanut huutaa nimeäsi. Näitkö minut?
- Anonyymi
Olet maailman kaunein nainen!
- Anonyymi
Höpön löpön.
Ootko irrottautumassa aineista ?
Olen kyllä ymmärtänyt, että haluat käyttää niitä jatkossakin, vai kuinka ?
Taidat vedättää. - Anonyymi
Saman voisin sanoa työpaikalla eräälle ihanalle, vähän vanhemmalle naiselle 😍
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Höpön löpön.
Ootko irrottautumassa aineista ?
Olen kyllä ymmärtänyt, että haluat käyttää niitä jatkossakin, vai kuinka ?
Taidat vedättää.Mitä sotket muitten juttuja
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saman voisin sanoa työpaikalla eräälle ihanalle, vähän vanhemmalle naiselle 😍
itselläni nurinkurin..mutta teki hetkessä vaikutuksen minuun :)
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7394973Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6734209Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1732311Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o162087MTV: Katri Helena repäisee kunnolla - Aivan uudessa roolissa TV:ssä - Tätä ei arvannut!
No nyt iskelmälegenda ja koko kansan Katri Helena kyllä repäisee kunnolla! Upeaa heittäytymistä, Katri Helena! Lue, mis401888- 961706
TELIA pakottaa 4G-liittymiä väkisin 5G-liittymiin, vaihtaa ilman lupaa
Ihmisten sopimuksia! https://www.is.fi/digitoday/mobiili/art-2000011063159.html "Telia on lähettänyt osalle 4g-asiakka1711473OP Kaskimaa
Niin sitten pankki vaihtaa nimeään ja pääkonttori siirtyy ties minne. Pulkkisen visio, Kainuu ei kelvannut.301218- 921193
- 941144