Näyttää siltä, että ensi vuonna tulee c-sarjan malliuudistus. Onkohan kenellä mersumiehellä tai -naisella tarkempaa tietoa asiasta? Nyt mallista löytyy infoa vain ulkomaisilta sivustoilta.
Uusi C-sarja W206 2021
13
2054
Vastaukset
- Anonyymi
Ei sulla ole varaa ostaa meseä. Haaveile poika haaveile. Se on köyhän ainoa huvitus.
- Anonyymi
Itse asiassa minulla on Mese. Vaihdan uuteen kolmen vuoden välein. Ei siis tarvitse haaveilla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itse asiassa minulla on Mese. Vaihdan uuteen kolmen vuoden välein. Ei siis tarvitse haaveilla.
Hahahahahahahshs. Vilkas on sulla mielikuvitus 😎
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nöösi, täällä on myös aikuisia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mees nukkuu siitä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mees nukkuu siitä.
Mee ite nukkuu s ei teillä ole mihinkään uuteen meseen varaa. Korkeintaan tonnin pommiin. Haaveillaan jookos. Se ei nimittäin maksa latin latia. Hahahaha
- Anonyymi
Uudessa C-mallissa on 220CDI 200hv
- Anonyymi
Huikeaa!
- Anonyymi
Voi pojat! Nyt on komea tuo uus c-malli. Loppukesästä kai julkaistaan hinnat.
- Anonyymi
Mitä sinä poloinen poika haaveilet mesestä. Vikainen pikkuauto ja muhkea hinta. Matchbox autot sopinevat sinun budjettiin paremmin.
- Anonyymi
Saadun tiedon mukaan hintojen pitäisi tulla tietoon jo toukokuussa ja esittelyautot kesäkuussa. Tämä siis MB-myyjältä saatu valistunut arvio.
Trolli voittaa aina, oli automerkki mikä tahansa.
- Anonyymi
Ketä pitäisi äänestää Tampereella/Pirkkalassa, että tiet olisi paremmassa kunnossa arvoautoille?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 406993
- 323948
- 453330
- 402939
- 172726
- 372238
- 162196
- 412143
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons482077- 402058