Hormoonilaastari Estradot 50mg käytössä mutta silti limakalvot kuivat. Käytän Vagisania joka helpottaa oireita. Onko muilla vastaavaa, että laastari ei riitä limakalvo-oireisiin.
limakalvot kuivat ja arat
Anonyymi
3
120
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä ne taitaa kaikki limakalvot iän myötä kuivua vaikka mitä tekisi, luulen näin.
- Anonyymi
En osaa auttaa, mutta itse syön välillä aina tyrnikapseleita kuuriluontoisesti.
Nessun limakalvoa hoidan. Olen jo 60 ja kauheat hikiaallot vaivaavat. Limakalvoissa ei kuivuutta kummassakaan päässä. Vaikka atoopikko.
Mietin juuri jos saisin estrogeenilaastarin kinuttua. Edes vähäksi aikaa, saisi ehkä nukuttua.- Anonyymi
ei sitä tarvitse kinuta, kyllä gynekologit kirjoittaa tosin jos 60v aloittaa käytön, on riskejä enemmän...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225214- 254378
- 272501
- 342264
- 372008
- 151918
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191607- 121531
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons211267Kerranki asiat oikein
Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa101184