Pastagallup

Heittääkö joku palstalainen pastaa seinään selvittääkseen sen kypsyysasteen?

23

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ei todellakaan. Hirveä siivo eikä kerro yhtään mitään moinen.

• Anonyymi

Juu, minä. Täällä palstalla. Anteeksi vaan kaikki sotku, entinen, nykyinen ja tuleva 🙏 😇

xLiner

• En. Mä katson paketista minuutit ja vähän yli. Sitten pyöräytän vähän oivariinia niihin, niin ovat irtonaisia. 😊👌 Al dente!

• Se ei ole al dente ylikeitettynä. 😋😋😋 Käytä ripaus suolaa ennen pastan keittämistä.

• Anonyymi

Disse, Disse. Nyt vaihdat tuon verisuonia tukkivan oivariinin öljyyn ja sitä sitten pieni loraus keitinveteen loppuvaiheessa niin pysyvät irtonaisina. Niin, ja vähän suolaa keitin veteen eikä sitten myöskään keitetä mitään "vähän päälle" vaan minuutti ennen maistat että onko nyt sopivia ja sitten korkeintaan se minuuttimäärä mikä paketissa on.

• Anonyymi kirjoitti:

Disse, Disse. Nyt vaihdat tuon verisuonia tukkivan oivariinin öljyyn ja sitä sitten pieni loraus keitinveteen loppuvaiheessa niin pysyvät irtonaisina. Niin, ja vähän suolaa keitin veteen eikä sitten myöskään keitetä mitään "vähän päälle" vaan minuutti ennen maistat että onko nyt sopivia ja sitten korkeintaan se minuuttimäärä mikä paketissa on.

No tulee käytettyä niin vähän öljyä missään, että oivariini saa kelvata. Ei sitä määrään nähden paljoa men, sitäpaitsi en syö nyt leipää juuri, niin se tasoittuu sillä. Tietty suolaa juu keitinveteen reilusti. 😁👌

• Jascal kirjoitti:

Se ei ole al dente ylikeitettynä. 😋😋😋 Käytä ripaus suolaa ennen pastan keittämistä.

No sit se on mun savolainen ai tentte! ☝️😃

• Disse kirjoitti:

No sit se on mun savolainen ai tentte! ☝️😃

Kuulostaa siltä mitä huudetaan kun vasaralla on lyöty sormeen. 😂 Taidan itse kohta uusmaalaisena tehdä auringon kuivattamaa ihraa ja sitä kuivuvaa ihraa odotellessa nauttia mansikoita ja viiniä.

• Anonyymi

Kokin jos asteet väärät 😝

• Voiko kypsyysasteen selvittää muka jollain muulla tavalla? Pastasta tuli mieleen eräs muisto, kun tein spagetista lähes normimakaronin näköisiä.

Hirmuisen hankala oli porata siihen keskelle reikä. Sitten kun sain viimein tehtyä reiät. Olisi ollut täyttövaiheen aika. Se osottautui liian vaikeaksi, joten siirryin takaisin Torino-makaroniin.

Torinot on helpompi täyttää. J-liha-tomaatti-sipuli-seos siis ensin laitetaan tehosekoittimeen tms. Sitten käytetyllä insuliinruiskulla imetään sitä riittävästi ruiskuun. Sen jälkeen ruiskutetaan sinne makaronin reikään.

Kätevää ja helppoa. Kuinka te itse valmistatte makaroninne?

• Anonyymi

Paljon saat täppiä tästä sivustosta?

• Anonyymi kirjoitti:

Paljon saat täppiä tästä sivustosta?

Mikäli eläkemaksusi menee Varmalle, niin sinä maksat minun palstailuni. c",)

• Anonyymi
        TimoPohjanmaalta kirjoitti:

Mikäli eläkemaksusi menee Varmalle, niin sinä maksat minun palstailuni. c",)

Sulla on sivutuloja tästä 👍

• Anonyymi kirjoitti:

Sulla on sivutuloja tästä 👍

Juurikin näin. Aina kun vastaat tai edes luet kommenttini, niin KRP:n sivujaostosta kilahtaa kolikko tämän hellapoliisin kassaan. c",)

• Reikämakaronia yhteen liimaamalla saa kivan kierrepillin☝️

• Wwuwuw kirjoitti:

Reikämakaronia yhteen liimaamalla saa kivan kierrepillin☝️

Tuo oli hyvä. Pitänee kokeilla. c",)

• Ei tarvitse heittää, pasta puhuu minulle ja kertoo milloin the pasta on al dente. Sitten taas jos on ns. laiska, laittaa keitinveteen ensin suolaa ja tulee 3h päiväunilta takaisin tietäen ettei pasta maistu vedelle eikä mikään ole takertunut kiinni. Liian kuuma hella niin viimeistään palokunta herättää kun kaikki vesi on haihtunut ja tulee liekitetty nokipastaa.

• Anonyymi

Heitän, mutta jo ennen keittämistä.

AsianVierestä

• Anonyymi

:D

• Anonyymi

Omintakeinen tyyli on paras, pisteet AsianViereställe 👍🏼

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Omintakeinen tyyli on paras, pisteet AsianViereställe 👍🏼

Kyllä! Hieno oivallus.

• Anonyymi

Heitän tulipesään, se on oikea paikka.

• En heitä.

Heitän pastaa tuulettimeen.

(hirn)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      739
      4903
    2. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      659
      4088
    3. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      173
      2281
    4. Harmi että

Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o
      Ikävä
      16
      2047
    5. MTV: Katri Helena repäisee kunnolla - Aivan uudessa roolissa TV:ssä - Tätä ei arvannut!

No nyt iskelmälegenda ja koko kansan Katri Helena kyllä repäisee kunnolla! Upeaa heittäytymistä, Katri Helena! Lue, mis
      Suomalaiset julkkikset
      40
      1848
    6. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      96
      1686
    7. TELIA pakottaa 4G-liittymiä väkisin 5G-liittymiin, vaihtaa ilman lupaa

Ihmisten sopimuksia! https://www.is.fi/digitoday/mobiili/art-2000011063159.html "Telia on lähettänyt osalle 4g-asiakka
      Maailman menoa
      167
      1431
    8. OP Kaskimaa

Niin sitten pankki vaihtaa nimeään ja pääkonttori siirtyy ties minne. Pulkkisen visio, Kainuu ei kelvannut.
      Kuhmo
      30
      1198
    9. Viimeiset helmiterveiset

kaivatullesi tähän alas 🙇💙
      Ikävä
      94
      1134
    10. Ajattele miten

Paljon ottajia sinulla olisi
      Ikävä
      87