https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/lauri-late-johansson-on-nyt-vapaa-mies-nain-kolmoismurhasta-tuomittu-ex-rikollispomo-asteli-vapauteen-eihan-kaikki-hyvaksy-mua-eika-monen-mielesta-mun-pitaisi-vapautua-ollenkaan/7836320#gs.78e91x
Kyllä katselee vartija nainen haikeana vapautuvaa rikollispomoa.
Noinko naiset katselevat jänämiestä, kuten tuo nainen tuossa???
Vartijanainen katseli haikeana vapautuvaa rikollista
6
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Varmaan on pillua saanut vartija naiselta koska naiset haluaa jännämiehiä aina.
- Anonyymi
Miesten vankiloissa ei pitäisi olla ollenkaan naisia töissä, eikä päinvastoin.
- Anonyymi
Kuinka niin ei päinvastoin? Toki nuori naisvanki voi seksillä hankkia etuuksia miesvartijoilta, mutta ainahan seksi on ollut naiselle väline ja miehelle nautinto.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuinka niin ei päinvastoin? Toki nuori naisvanki voi seksillä hankkia etuuksia miesvartijoilta, mutta ainahan seksi on ollut naiselle väline ja miehelle nautinto.
Ja on sille ukolle nautinto kun jää kiinni, joutuu kiristetyksi tms.?
Näytti olevan ilkikurinen hymy ja ajatus: et sinä kauaa vapaudessa pysy, kohta saattelen sinut takaisin selliin.
Ihan kaikille hyvä ois, jos tuo kaveri pysyy pois laitapuolen hommista.
Joskus katoin jonkun haastattelun ja kyllä äijä itsekin tietää, että ei hyvä heilu, jos taas käy niinkuin ennen vankeutta. Onneks noi tappaa lähinnä toisiaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7394903Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6594088Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1732281Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o162047MTV: Katri Helena repäisee kunnolla - Aivan uudessa roolissa TV:ssä - Tätä ei arvannut!
No nyt iskelmälegenda ja koko kansan Katri Helena kyllä repäisee kunnolla! Upeaa heittäytymistä, Katri Helena! Lue, mis401848- 961686
TELIA pakottaa 4G-liittymiä väkisin 5G-liittymiin, vaihtaa ilman lupaa
Ihmisten sopimuksia! https://www.is.fi/digitoday/mobiili/art-2000011063159.html "Telia on lähettänyt osalle 4g-asiakka1671431OP Kaskimaa
Niin sitten pankki vaihtaa nimeään ja pääkonttori siirtyy ties minne. Pulkkisen visio, Kainuu ei kelvannut.301198- 941134
- 871121