Yksi jää aina puuttumaan.
Mitä tai ketä et saa?
Oletko tehnyt mitään asian eteen?
Onko ihminen koskaan tyytyväinen?
Yhtä en saa
7
878
Vastaukset
- Ujo
Se yksi on tyttö. Olen yrittänyt kaveerata jonkin aikaa, mutta aina on menny metsään :(
Mutta onnex ihminen on aina sillon tällön tyytyväinen :)- Ujo tyttö
vaan on poika tuo jota omakseni haikailen
- näin
Tosiaan yksi puuttuu! Ja se on iso lottovoitto!! Olen suorastaan raatanut sen eteen,että saisin,lottoan joka ikinen viikko!! Jos se tulisi,olisin erittäin onnellinen ja tyytyväinen,LOPPUISI TÄMÄ AINAINEN PIKKURAHAN VENYTYS!!!!!
- :(
häntä, jota rakastan.
- ...
Mulla on sama ongelma. Ratkaisuksi olen löytänyt eteenpäin siirtmisen.
- Sun pähkinäsilmä
En saa kundia, jota rakastan. Minulla oli hänet hetken, mutta mokasin... ja pahasti. Tahdon hänet takaisin, olen yrittänyt jutella ja sopia kaikkien osapuolten kesken.. mutta en saa häntä enää. Piste. Ja ei auta muu kuin siirtyä elämässä eteenpäin.
- miiku
Niin kauan kuin on elämää on toivoa...
Viime vuonna tähän aikaan pistin pitkän ihanan suhteen poikki, siltä varalta, että niitä kasvaa puissa ja jään jostain paitsi, jos en saa niitä kaikkia.
Ei ehtinyt ensimmäinen sinkkuviikko loppua, kun jo tajusin, mitä olin tahnyt...
Tästä alkoi suunnaton kieriskely itsesäälissä ja pahassa olossa... Puolen vauoden eron jälkeen minut kuitenkin otettiin takaisin ja viimein voin taas sanoa olevani onnellinen... Toivottavasti muutkin saavat kokea onnen sen oikean kanssa rakastuen omaansa joka päivä uudelleen... :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1076904- 954431
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista483806Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee483502- 513498
- 1883445
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san242949- 672654
- 462491
- 131854