Yhtä en saa

Mitä?

Yksi jää aina puuttumaan.

Mitä tai ketä et saa?
Oletko tehnyt mitään asian eteen?

Onko ihminen koskaan tyytyväinen?

7

878

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ujo

Se yksi on tyttö. Olen yrittänyt kaveerata jonkin aikaa, mutta aina on menny metsään :(

Mutta onnex ihminen on aina sillon tällön tyytyväinen :)

• Ujo tyttö

vaan on poika tuo jota omakseni haikailen

• näin

Tosiaan yksi puuttuu! Ja se on iso lottovoitto!! Olen suorastaan raatanut sen eteen,että saisin,lottoan joka ikinen viikko!! Jos se tulisi,olisin erittäin onnellinen ja tyytyväinen,LOPPUISI TÄMÄ AINAINEN PIKKURAHAN VENYTYS!!!!!

• :(

häntä, jota rakastan.

• ...

Mulla on sama ongelma. Ratkaisuksi olen löytänyt eteenpäin siirtmisen.

• Sun pähkinäsilmä

En saa kundia, jota rakastan. Minulla oli hänet hetken, mutta mokasin... ja pahasti. Tahdon hänet takaisin, olen yrittänyt jutella ja sopia kaikkien osapuolten kesken.. mutta en saa häntä enää. Piste. Ja ei auta muu kuin siirtyä elämässä eteenpäin.

• miiku

Niin kauan kuin on elämää on toivoa...
      Viime vuonna tähän aikaan pistin pitkän ihanan suhteen poikki, siltä varalta, että niitä kasvaa puissa ja jään jostain paitsi, jos en saa niitä kaikkia.
      Ei ehtinyt ensimmäinen sinkkuviikko loppua, kun jo tajusin, mitä olin tahnyt...
      Tästä alkoi suunnaton kieriskely itsesäälissä ja pahassa olossa... Puolen vauoden eron jälkeen minut kuitenkin otettiin takaisin ja viimein voin taas sanoa olevani onnellinen... Toivottavasti muutkin saavat kokea onnen sen oikean kanssa rakastuen omaansa joka päivä uudelleen... :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jos yhdistät nimikirjaimet

Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne
      Ikävä
      107
      6904
    2. Oletko katkera kun

Et saanut kaivattuasi
      Ikävä
      95
      4431
    3. Mies vinkkinä sulle

Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista
      Ikävä
      48
      3806
    4. Kyllä se taitaa olla nyt näin

Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee
      Ikävä
      48
      3502
    5. Paljon niitä puheita

susta liikkuu. 🤮
      Tunteet
      51
      3498
    6. Mitä haluat sanoa tällä hetkellä

Hänelle 🫶 ⬇️
      Ikävä
      188
      3445
    7. Odotan että sanot

Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san
      Ikävä
      24
      2949
    8. Nainen vinkkinä sulle!

Jos laitat selvän tunnisteen niin kutsun sinut n*ssittavaksi.
      Tunteet
      67
      2654
    9. Vietetään yö yhdessä

Rakastellaan koko yö
      Ikävä
      46
      2491
    10. Hei seksikäs

Upottava katse sinulla ja tiedät sen.
      Ikävä
      13