Mänttä-Vilppulan kaupunginjohtaja Markus Auvinen on kiinni jäänyt epäiltynä rattijuopumuksesta viime sunnuntaina.
Auvinen kertoo KMV-lehdelle lähettämässään tiedotteessa:
– Poliisi pysäytti minut sunnuntaina 31.5. Orivedellä. Minua epäillään rattijuopumuksesta.
Mänttä-Vilppulan kaupunginjohtaja ajellut
11
782
Vastaukset
- Anonyymi
Mielestäni sunnuntaisin pitäisi saada ajaa kännissä, jos ei nyt ihan tolkuttomassa kunnossa ole.
- Anonyymi
Juopot siellä huutelee autot vaa pois tommosilta ja pyörät tilalle
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Monet kerrat sitä on saatana mökeiltä kännissä hiakkateitä ajeltu, ei oo niin iso juttu!!!!!!
Tosimies-Kunnon-Juappo-Saatana!!!!! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kotio saa aina ajaa!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kotio saa aina ajaa!
Kaupassa ja kirkossa pitää saada käydä!
- Anonyymi
Eipä ollu yllätys...näyttäny fiksuutensa jo jäähallikeississä missä väitti sen maksavan itse itseään tapahtumien varausmaksuilla.
..mutta niin vaan joudutaan verorahalla maksaan kallista jäähallia.Ei oo paljon käyttöö hallilla.On niin kalliit vuokrat.Ja älyttömyyden ilmentymä on Sassi.- Anonyymi
Nimenomaan!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nimenomaan!
Halus omille kersoilleen jäähallin kun harrastivat jääkiekkoa...oma lehmä päättäjillä ollut aina ojassa joka paikassa.Muutenkin oli ylimielisen oloinen.Ylpeys käy lankeemuksen edellä vanha sanonta pitää paikkansa.
- Anonyymi
Minkä ikäinen tämä Auvinen on?
- Anonyymi
Törkeärattijuopumus tulossa ja kaikenmaailman kiekkomammat puolustelee kuinka hieno äijä ja esikuva nuorille.....
- Anonyymi
Mitä muita rikoksia tai rikosepäilyjä mahtaa olla, koska rattijuopumustahan on harrastanut mm. entinenkin kj, eikä se tahtia haitannut?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374835Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j4901498Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771080Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77923
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53901- 59840
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.48758Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses57717