vaihdoin kovalevyn mutta

Anonyymi

vaihdoin ssd:n ja työnsin asennuslevyn koneeseen. se levy on ok koska asensin sillä pöytäkoneeseen mintin.
Sitten tuli heti ongelma. nuoli ylös tai alas ei onnistu päästäkseni asentaan.
pitää tietysti katsoa onko liittimet hyvin mutta onko jotain muuta mitä olisi tehtävä. jota en ålyä.

6

86

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Minttiä VOI kokeilla ilman kovalevyä.
      Jos ei toimi niin tikku on tehty väärin.

• Anonyymi

Avaajalla Saimaalla padassa valkekeittoo,,

• Anonyymi

juu, taidan vaihtaa vanhan kovalevyn windouksineen takaisin. ellei toimi oon rikkonut jotain ;(

• Anonyymi

Koetas tab-näppäin vasemmalta. En muista onko oikea nimitys, mutta näppiksessä on nuolet vasemmalla ja oikealle.

• Anonyymi

Mulla pääs yhdessä koneessa boottaan tikulta painamalla esc:tä. Toisessa koneessa piti painaa F8 ja valita valikosta "boot from usb" kolmannessa koneessa taas painoin F12, jonka jälkeen boottasi itsestään usb:lta. Eli ei-oletuskohteesta boottaaminen on aina vähän kimuranttia ja ohjekirja auttaa!
      Myöskin, on tullut kone vastaan, joka helteillä ei suostunut asentamaan mutta talvella kaikki sujui ihan hienosti - oli hiukan liian kuuma, kun vinttihuoneen mittari näytti 38 astetta yrittäessä asentaa ja talvella oli taas siinä 14 asteen hujakoilla :)

• Anonyymi

Ongelma poistui kun avasin liittimet ja suljin ne uudelleen, Kiitos vastanneille.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      22
      5254
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      25
      4408
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      28
      2561
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2264
    5. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2008
    6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      1938
    7. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1617
    8. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      12
      1541
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      21
      1277
    10. Kerranki asiat oikein

Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa
      Haapavesi
      10
      1194
    Aihe