olen odottanut ylu vuoden että saisin päätöksen helsiongin kaupungin takennustarkadtuspalvelulta mutta turmaan. olen yrittänyt saada tietoa onko helsingin kaupunki suomen lakien ja eu lakien yläpuolella mutta siihenkään en saa vastausta. kysymys on painovoimaisesta talosta, jossa on on yhteen asuntoon tehty konbeellinen tehohuippari ja se ei toimi eikä myöskään asennetut viipperöt ole auttanut asiaa. luulin että pormestari tietäisi päätöksen antamisesta. olen yrittänyt nyt kaikki konstiti mutta jos helsingin kaupunki ei osaa asiaa ratkaista niin kai minun täytyy haostella padskan hajujha ja saunan hajuja koska painovoimaiseen taloon on sennettu kaikki samaan keittiön hoirmiin. olen useamman kerran joutunut heittämään puolivalmiit ruuata roskiin paskan hajujen lemahdettua hoirmista samoin saunan
helsingin rakennustarkastuspalvelu
Anonyymi
0
54
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 427145
- 323988
- 523463
- 412988
- 172756
- 372248
- 162216
- 412183
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons472177- 442133