https://yle.fi/uutiset/3-11317057
Analyysiä kerrakseen.
Aika kohillaan on tämä
3
168
Vastaukset
- Anonyymi
"Asiaa tutkinut Airaksinen toteaa joidenkin kuntien tarvitsevan kyläpäällikköä ja toisten toimitusjohtajaa. Tärkeintä, että kunta itse tietää mitä haluaa ja valitsee sen mukaan"
Kittilän johdossa pitäs olla palopäällikkö! Isolla letkulla vettä päin näköä niin että solisee.
Kyläpäälliköitä täällä riittää, ei ainuttakaan lisää.- Anonyymi
Oon kyllä ihan samaa mieltä! Kittilän johtoon tarvitaan joku pelastuslaitoksen pomo, kyllä ne asiat siitä sitten alkaa järjestymään ja sujumaan...
- Anonyymi
Ongelma tulee pikkukunnissa siitä että ns "oma ja veronmaksajien" edut ei kohtaa. Pikkukunnassa "kyläpääliköillä" on tarve suhmuroida omaksi, sukulaisien tai muiden tuttujen eduksi. Mikäli kunnanjohtaja, tai joku suoraselkäinen luottamushenkilö tai virkamies puutuu asiaan, soppa siitä syntyy.
Luottamushenkilöt ovat pikkukunnissa omaksuneet tämän "minulle ensin" politiikan paljon ennen demareita ja Trumppia. Tästä syntyy ristiriitoja demokratiassa. Näin on käynyt Kittilässäkin. Ympäristörikollinen suojelee reviiriään kaikilla keinoin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 447286
- 324038
- 573575
- 503100
- 172786
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons492259- 372258
- 432238
- 492235
- 162226