Aattelin tulla Nivalasta näyttää tuning-corollaa. Mulla on tyylikkäät tiikerinkarvajakkarat, karvakatto ja auton sävyyn sopivat karvanopat. Auto on madallettu kenttään ja kyljissä ja ikkunoissa tyylikkäät tarrat ja poppiksetki löytyy. Tää auto kääntää joka sieviläisen päät!
Onko Sievi Cruisingeja tänä vuonna?
4
74
Vastaukset
- Anonyymi
Paukkuu 500:n henkilön raja rikki välittömästi läpi. Ei luultavasti pysty pitäämään etenkin kun vetonaula nyt löytyny.
Kannattaa satsata ensi vuoteen ja valkata se maailman hienoin pakoputken pää.- Anonyymi
ja teinitytöt pissaa hunajaa
- Anonyymi
Voi harmi! Missä tätä nyt näyttelisin, ku kaikki Cruisingit on peruttu! Pakkoko se on lähteä tätä näyttämään sitten Etelä-Suomeen, ku siellä ne kuitenkin järkkäilee niitä cruisinkejaan. Instagramista oon nähnyt!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi harmi! Missä tätä nyt näyttelisin, ku kaikki Cruisingit on peruttu! Pakkoko se on lähteä tätä näyttämään sitten Etelä-Suomeen, ku siellä ne kuitenkin järkkäilee niitä cruisinkejaan. Instagramista oon nähnyt!
Siellä kieltämättä hyvä harjoitella auton esillepanoa. Sehän ei ole että täräytetään vahattuna sivuparkiin ja kaikki luukut auki.
Ensi kesänä sitten priima luokan patsastelua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 467545
- 334163
- 573675
- 503170
- 172846
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons562456- 542378
- 402319
- 442302
- 162266