Apua ihmiset oon siis 14v tyttö ja ongelma on että oon ihastunu yhteen mun kaveriin ja se on mun pikkuveljen exä ja siis mua 2v nuorempi aiemmin oon ihastunu poikiin mut hän on siis tyttö apuaaa
Mitä teen apua
Anonyymi
3
83
Vastaukset
Okei mut siis ikäero ei oo paha 🚫 mutta että se on sun veljen exsä niin se muuttaa kaiken. Se et se on tyttö ei myöskään oo paha itellä paraskaveriki tykkää tytöistä (ja on itsekin tyttö) puhuppa sun ihastuksen kaa ja tulkaa ensin frendeiks ja kato sit mihin se etenee
- Anonyymi
Se 2v on aika iso ikäeeo jo jos miettii et 3v on kans ja 2v nuoremmatki on viel yleesä aika pikkulapsia jos on ite 14
- Anonyymi
Joo ite en ainakaa alkais minkää 08 kaa missää nimes
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih496475Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6562757Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831239- 841185
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.911174Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä611113- 891100
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2751088- 71985
- 229870