Todella huonoa talouden hoitoa, täytyy nyt todeta. 1,2 milj. tappiota 2019 ei ole mitenkään hyväksyttävää. Onkohan siellä kellään järkeä koko kunnaassa?
Reippaasti
6
76
Vastaukset
- Anonyymi
Kepu paikkoa edellisten vuosien tappioitaan myymällä kunnan moaomaisuuttaan tunnetusti kalliilla hinnalla.
- Anonyymi
Voi hyvä ystä kallis! Kertoisitko minulle kuinka kuntatalouden alijäämää paikataan kenkkäämällä kunnan taseesta tavaraa?
- Anonyymi
Ei voi olla ajattelematta, että inkälaisia kunnanjohtajia niitä palkataan kalliisti kuntaan? Näyttäisi vaan olevan että hyvien lihapatojen äärelle kun päästään niin sitten ei osata, eikä edes haluta tasapainottaa kunnan taloutta niin että elettäisiin suu säkkiä myöten. Pikku hiljaa kuntalaisille vaan muodostuu sellainen kuva, että taisi Juha Urpilainen olla sittenkin paras ja älykkäin johtaja, mutta sitä vaan ei jostain syystä arvostettu. Tässä se nyt sitten nähdään.
- Anonyymi
Näyttää että kepulit on käynnistänneet välineesä kunnan maitten jaon ku ovat huomanneet että kohta ei oo muuta vaihtoehtoa ku lyyvä hynttyyt yhtee lähiseuvun kuntien kansa . Sulle , Mulle , Sulle , Mulle , Sulle , Mulle , Sulle ja nii etellee . Onneks se Peuha kumminki seuroa tilannetta .
- Anonyymi
Jos itsenäisyys halutaan säilytteä mahollisimman pitkään ni ainaki tuntus että kunna joutuu pakostai miettimää jären käyttöä ja kustannusten seästöä. Se jären käytö aika ois varmasti kovastinnii ajankohtane . Tämän kokosessa kunnassa ei tarvittas mittää kalliisti palakattuja johtajia eikä peäliköitä. Seoh ihan joutavata hävitteä verommaksajie rahoja joutavanpäivästen virkoje ylläpitämissee. Viijen kunnan kans yhteinen johtaja joka joka ois päivän kussai kunnassa ni joha kumma jos ei alakas tallous pikkuhilijoa tervehtymmää. Ihtesä toistoahan ne varmaan ainaki peäosi on huo virkamiesten tehtävät ja eikä ainai osan niistä vois suosiolla korvamerkitä toimistosihteerien tehtäväks.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374835Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j4901498Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771080Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77923
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53901- 59840
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.48758Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses57717