Emmission broblem ja ota yhteyttä välittömästi korjaamoon ja vielä moottorin yleisvikavalokin palaa. ? Uusi auto minulla ja pitäisikö ajo jo lopettaa?
??? Onko vika katalysaattorissa vai onko moottori jo niin väljä , että kuluttaa öljyä?
Ajettu 200 000 km.
Laguna 3sen merkkivalo:
5
1107
Vastaukset
- Anonyymi
Aika railakkaita ajomääriä päivässä jos uudessa autossa on jo 200 000 kilometriä mittarissa.
Katalysaattori ajettu loppuun? Tai sitten kyseisessä järjestelmässä vikä. Korjaamolle vaan kun kerran ihan uusi auto. :D - Anonyymi
Menee takuuseen...
- Anonyymi
Tyhjää valittelua kun on uusi auto ja takuu
- Anonyymi
Suoli24 asiantuntijat taas vauhdissa. Uusi auto minulla ei tarkoita samaa kuin uusi auto. Varsinkin kun kyseessä Laguna 3 jonka korvasi 2016 Talisman. Lagunan myynti taisi loppua jo paljon ennen 2016.
Aloittajalle eiköhän se korjaamo ole oikea paikka selvittää ongelma. Ainakaan tällä palstalla se ei onnistu.
- Anonyymi
Tarkennan vielä: vaikuttaa kaasuläppäkotelolta kun ennen kuin valot taas syttyvät niin alkaa kierrosluvut heitellä , mutta vain hetkeksi ja valot taas syttyvät.(välillä sammuvat?)
Polttoainekulutus on aika suurta mielestäni. vaikuttaako se kotelo kulutukseen?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod224274- 193300
Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita
Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy3992302- 271981
Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost2391949- 341924
- 321649
- 151558
- 121271
Kulujen jako parisuhteessa
Hei, miten teillä jaetaan kulut parisuhteessa? Työttömyyttä ja opiskelua tulee omalla kohdalla jatkumaan vielä jonkin ai681270