Löytyykö kouvolasta seksiseuraa? Olen 24 vuotias, 175/85 ja 15cm kyrvällä varustettu mies. Tykkään ottaa perseeseen, ja myös antaa. Tai no, oikeastaan ei taida olla mitään seksiin liittyvää, josta en tykkäisi. Joko luonnon helmassa harrastelua, tai sitte jonkunmoisen tutustumisen jälkeen vaikka minun luona. Aina parempi, mitä halukkaampi toinen osapuoli on, itse haluaisin vähintään pari kertaa viikossa kyrpää, ihanne tietysti olisi, että päivittäin saisi imeskellä kyrpää.
Kouvolasta seksiseuraa?
6
109
Vastaukset
- Anonyymi
Löytyy seuraa mieluiten nyt heti. Teen mitä haluat ja saat tehdä mitä haluat..
- Anonyymi
Wanker kirjoitti:
Minkälainen olet?
Juuri sellainen kun haluat.
- Anonyymi
Mitäs luulet?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitäs luulet?
Tykkäätkö sinä jos sidon sinut vaijerilla katosta roikkumaan ja hakkaan mailalla päähän koko yön.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tykkäätkö sinä jos sidon sinut vaijerilla katosta roikkumaan ja hakkaan mailalla päähän koko yön.
Pistä riippa kivi palleihis ja hyppää jorpakkoon
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7394973Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6734209Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1732311Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o162077MTV: Katri Helena repäisee kunnolla - Aivan uudessa roolissa TV:ssä - Tätä ei arvannut!
No nyt iskelmälegenda ja koko kansan Katri Helena kyllä repäisee kunnolla! Upeaa heittäytymistä, Katri Helena! Lue, mis401878- 961706
TELIA pakottaa 4G-liittymiä väkisin 5G-liittymiin, vaihtaa ilman lupaa
Ihmisten sopimuksia! https://www.is.fi/digitoday/mobiili/art-2000011063159.html "Telia on lähettänyt osalle 4g-asiakka1711473OP Kaskimaa
Niin sitten pankki vaihtaa nimeään ja pääkonttori siirtyy ties minne. Pulkkisen visio, Kainuu ei kelvannut.301218- 911174
- 941144