Nykyään kuskaan koululaisia 16 1 paikkaisella pienoislinja-autolla vihdissä ja välillä Lohjalla jo 10vuotta. Niin 8-15v huutelevat että vietkö kotiin asti (niillä on matkaa pari kilsaa) asti kun illalla on kovat säpä, futis, lätkätreenit. Nyt kun olen tarkkaillut noiden koululaisten toimintaa jo 10 vuoden ajan niin isit kuskas treenikseen tai meikä matsiin, niin isit kantoi lätkä veskan hallille Lohjan isit toimi noin/muut. Nyt kun olen katsellut silloisia teinejä ja nuoria mitä 10 vuotta takaperin kuskasin. Hyvät oli lähtökohdat ei ollut rahasta kiinni. Ne sanovat että nykyään ei enää mikään paska, eikä muukaan kiinnosta ja haista vittu. Lapset on vanhempien näköisiä ja avioeroja tuli viime/edellis syksyn aikana Vihdin kokoisessa läntissä 6 kpl. Pienet 6-8 vuotiaat ihmettelee että Faija huutaa eikä viihdy himassa ja velkaa on 100000€ tuhansia. Nyky maailmassa saisi tulla stoppi!
Apinat kuriin.
Anonyymi
3
64
Vastaukset
- Anonyymi
Vxxxu mikä avautuminen! Mutta miks!?
- Anonyymi
Mietihän sitä?
- Anonyymi
Tuostahan saisi pienellä viilauksella ihan ok räppibiisin sanat.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374875Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j4981541Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771080Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77923
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53901- 59850
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.48758Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses57717