Tietäisköhän kukaan miten saisin avattua oletus sähköpostiohjelman vb.NET:illä tekemästäni ohjelmasta?
Ohjelmassa on määritetty valmiiksi vastaanottajan osoite ja tiedosto joka pitäisi lähettää liitetiedostona vastaanottajalle. Nyt täytyisi vain saada sähköpostiohjelma auki niin että viestin voisi lähettää vain lähetä-nappulaa painamalla.
Sähköpostiohjelman avaus vb.NETilla
6
317
Vastaukset
- VesaP
Tästä keskustelusta lienee hyötyä:
http://www.vbforums.com/showthread.php?t=331438
Ja sieltä etenkin:
Process.Start("mailto:email@whatever.com")- nasu
En päässy tolta sivulta minnekkään, sano vaan et ei oo lupaa/oikeuksia niille sivuille vaikka oon rekisteröityny...
- VesaP
nasu kirjoitti:
En päässy tolta sivulta minnekkään, sano vaan et ei oo lupaa/oikeuksia niille sivuille vaikka oon rekisteröityny...
Hassua, hain tuon foorumin hakutoiminnolla ja poistin ainoastaan highlight-kohdan osoitteesta. Nyt se ei näytä toimivan ollenkaan... laitan infoa tuon paikan ylläpidolle tuosta ongelmasta.
- VesaP
nasu kirjoitti:
Sain sitten tietää että se on poistettu keskustelun aloittajan epäselvän käyttäytymisen takia. Noh, tee haku email ja sillä kyllä löytyy asiaa.
- nasu
Oisko jollain tietoo miten saisin määritettyy aiheen (eli otsikon) ja liitetiedoston viestille suoraan ohjelmassa (vb.NET:illa tehty).
- nasu
eli pitäs myös saada vastaanottajan osote haettuu tietokannasta siihen viestin vastaanottaja kenttään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225124- 254278
- 272441
- 342234
- 371988
- 151908
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191587- 121521
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons211237Kerranki asiat oikein
Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa101164