postimyynnistä

peukaloinen70

mistä posti tai nettimyynnistä voi ostaa taimia??

9

1220

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • viherkasvi

käypä sivulla www.viherpeukalot.fi

• 567890

www.kauppila.fi, Wickmanin taimisto, Mustilan puutarhat jne. Kotipuutarhalehden ilmoitukset.

• Filbert
        567890 kirjoitti:

www.kauppila.fi, Wickmanin taimisto, Mustilan puutarhat jne. Kotipuutarhalehden ilmoitukset.

tilannut erinomaisia taimia:
        http://www.sarkanperennataimisto.fi/
        Taimisto on raahelainen, ja heillä on iso valikoima Suomessa kestäviksi todettuja kasvikantoja, myös paljon sellaisia lajikkeita, joita ei joka taimimyymälästä löydä.
        Netissä on tilauslomake, itse tulostin ja faksasin sen. Tilaus onnistunee sähköpostitsekin.

• Satu

tilaaminen on vaarallista! Mulla ainakin tuo lasku tuli olemaan aikamoinen... ;)

• eikö ole puutarhoja

Miksi tilaatte kukkanne, silloin tulee kaikki postimaksutkin vielä kaupan päälle, sillä rahalla saa puutarhoista ja kukkakaupoista ostettua monta kukkaa ?

• baltta
        eikö ole puutarhoja kirjoitti:

Miksi tilaatte kukkanne, silloin tulee kaikki postimaksutkin vielä kaupan päälle, sillä rahalla saa puutarhoista ja kukkakaupoista ostettua monta kukkaa ?

Itselläni vain Viherpeukaloista kokemusta ja voin sanoa, että pettymys oli suuri kun paketit tuli..
        Oli pakattu kaikki ihan littaan ja tiiviisti seurauksella jotta olivat palaneet matkalla pilalle..
        Uusia laittoivat tilalle ja surkeita olivat nekin eli en koskaan enää tilaa!

• mari
        eikö ole puutarhoja kirjoitti:

Nuo torit ja kaupat on yleensä aika suppeita ja "perinteisiä" valikoimissaan, siis toki lavat täynnä kasveja, mutta sitä samaa vanhaa mitä on jo penkit täynnä jopa rikkaruohoksi saakka. Minulla on ainakin tietyt kriteerit, minkä haluan kasvieni täyttävän (väri, korkeus jne),ehkäpä haluasi jotain vähän erikoisempaakin, ja kun on kiertänyt paikalliset ja vähän vähemmänkin paikalliset puutarhaliikkeet etsien jotain tiettyä tuloksetta, alkaa kyllä netistä etsiminen kuulostaa helpommalta.

• ja viherpeukalosta

Jos en ehdi kasvattamaan (lue=jaksa, viitsi) niin ostan torilta, sieltä saa edullisemmin kuin puutarhamyymälöistä. Joka vuosi tilaan myös Viherpeukaloista, joista minulla ihan hyviä kokemuksia (toisin kuin täällä jollakin toisella näytti olleen). Nyt tuli jo oliivipuu ja nerine, jotka istutin suurempiin ruukkuihin. Ensi kuussa tulee sitten pitemmän esikasvatuksen tarvitsevat. Ja jos reklamoitavaa on, voi kyllä valittaa, jos saa huonoja kasveja. Torin olen kyllä havainnut edullisemmaksi paikaksi!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      44
      5199
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      521
      1755
    3. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      77
      1100
    4. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      359
      1008
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      77
      943
    6. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      53
      931
    7. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      59
      870
    8. Kaikkia ei voi miellyttää

Eikä ole tarviskaan. Hyvää huomenta ja mukavaa perjantaita. 😊❄️⚜️✌🏼❤️
      Ikävä
      228
      824
    9. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      50
      803
    10. Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa

Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses
      Haapavesi
      58
      748
    Aihe